NEC Projektor, Dell 1440p Monitor, Xiaomi Air 13 Laptop

Permalänk
Medlem

NEC Projektor, Dell 1440p Monitor, Xiaomi Air 13 Laptop

Hej!

Rensar lite hemma och tänkte kolla intresset på några produkter!

Till salu är:

1. Projektor, 800kr eller bud - NEC P451W. Fullt fungerande och i fint skick, mycket liv kvar i lampan. Kan kolla upp lamptimmar vid intresse! Fullständig info om projektorn finns att hitta här .

2. Skärm, 800kr eller bud - Dell U2713HM. Fullt fungerande och i fint skick, har använts dagligen under de senaste två åren utan anmärkning. Skärmen har en IPS-panel i 27" 1440p, vid 60HZ. Inga döda pixlar eller repor/märken på panelen. Fullständig info finns att hitta på Dells hemsida.

3. Laptop, 1000kr eller bud - Xiaomi Air 13 Skylake. Fullt fungerande och kommer med Windows 10 installerat och aktiverat. Laptopen har dock ett kosmetiskt problem med skärmen, vilket visar sig som clouding längs kanterna 2-4cm in på skärmen. Märks främst vid helfärgad mörkgrå bakgrund, och datorn är fullt användbar trots detta.

Specs finns tillgängliga här.

Skicka ett PM eller skriv i kommentarerna! Kan skicka mot förskottsbetalning (har många tidigare annonser och bra betyg sen tidigare), men föredrar hämtning. Affär kan ske tidigast den 2:a efter nyår, nära Hornstull i Stockholm.

Hör av er!
Linnar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bild på xiaomi skärmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Bild på xiaomi skärmen?

Absolut, det kommer upp imorgon kväll!

Permalänk
Inaktiv

Xiaomi air 13, 1000 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon295122:

Xiaomi air 13, 1000 kr + frakt

Noterat! Bilder kommer som sagt under dagen imorgon, kan eventuellt även skicka imorgon kväll om det passar dig. Notera dock att det är endast laptopen med kartong som säljes, ingen laddare ingår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

3. Laptop, 1000kr eller bud - Xiaomi Air 13 Skylake. Fullt fungerande och kommer med Windows 10 installerat och aktiverat. Laptopen har dock ett kosmetiskt problem med skärmen, vilket visar sig som clouding längs kanterna 2-4cm in på skärmen. Märks främst vid helfärgad mörkgrå bakgrund, och datorn är fullt användbar trots detta.

Specs finns tillgängliga här.

Jag antar att det är med engelskt tangentbord, i.e. inga tangenter för å, ä och ö?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SeeKer3Million:

Noterat! Bilder kommer som sagt under dagen imorgon, kan eventuellt även skicka imorgon kväll om det passar dig. Notera dock att det är endast laptopen med kartong som säljes, ingen laddare ingår.

Visst är det typ c? Isåfall tar jag den.
Skickar pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Jag antar att det är med engelskt tangentbord, i.e. inga tangenter för å, ä och ö?

Det stämmer, finns ingen nordisk variant av datorn.

Permalänk

Lite intresserad av projektorn, kolla gärna antal lamptimmar

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Lite intresserad av projektorn, kolla gärna antal lamptimmar

Will do! Återkommer under dagen.

Permalänk
Avstängd

Xiaomi Air 13
1100 hämtas

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Xiaomi Air 13
1100 hämtas

Har en köpare för 1000kr köp-nu pris som går före, men jag hör av mig om det inte blir av!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Lite intresserad av projektorn, kolla gärna antal lamptimmar

Projektorn har 701h lamptimmar använda, med 89% livslängd kvar. Har även en manuell rullbar projektorduk (helvit, ca 2.5m i bredd) för takupphängning, samt ett takfäste för projektorn som kan hänga med på köpet.

Fjärrkontroll ingår inte dock, men är projektorn fäst i taket så har den alla kontroller lättillgängliga på undersidan.

Skicka ett PM om du är intresserad!

Permalänk
Medlem

@SeeKer3Million
Hej, intresserad av skärmen. Kan du tänka dig göra 700:- och hämtar idag?
Mvh

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@SeeKer3Million
Hej, intresserad av skärmen. Kan du tänka dig göra 700:- och hämtar idag?
Mvh

Det passar inte så bra idag, men eventuellt att imorgon går bättre. Ska fundera på saken, återkommer så snart jag kan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@SeeKer3Million
Hej, intresserad av skärmen. Kan du tänka dig göra 700:- och hämtar idag?
Mvh

Om du fortfarande är intresserad så är den din för 700kr, med hämtning tidigast onsdag eftermiddag. Skicka ett PM om det passar!

Permalänk
Medlem

Är Xiaomin såld?

Permalänk
Medlem
Skrivet av monocles:

Är Xiaomin såld?

Ja, den är såld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

@SeeKer3Million
Hej, intresserad av skärmen. Kan du tänka dig göra 700:- och hämtar idag?
Mvh

Uppdatering: Jag är tillgänglig från och med imorgon, om du fortfarande är intresserad av skärmen för 700kr.