Permalänk
Medlem

Wii köpes för familjekul

Sökes: Wii U (premium) med allt tillhörande som krävs för att spela med familjen. 👍🦄

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har ett Wii U som inte längre används här hemma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pender:

Sökes: Wii U (premium) med allt tillhörande som krävs för att spela med familjen. 👍🦄

Läs hela annonsen här

Så himla underskattad konsol! Se till att fixa Mario Party 10 och Mario Kart 8!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pender:

Läs hela annonsen här

Hej,

Vi har ett några år gammalt Wii spel med en massa tillbehör som inte används längre och som skulle kunna komma till användning. Vilka spel och tillbehör är ni intresserade av?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mawux:

Hej,

Vi har ett några år gammalt Wii spel med en massa tillbehör som inte används längre och som skulle kunna komma till användning. Vilka spel och tillbehör är ni intresserade av?

Wii U pro controller ser jag efter.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenSammeSamme:

Jag har ett Wii U som inte längre används här hemma.

Halloj! Intressant, skriv gärna vad du har för tillbehör/ev spel som en kommentar eller här i tråden. 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Så himla underskattad konsol! Se till att fixa Mario Party 10 och Mario Kart 8!

Ja men eller hur!😁 Mario Kart är en klassiker, men inte kört Mario Party- ska definitivt kolla efter det tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mawux:

Hej,

Hej! Låter toppen! Pma eller skriv här vad du har för prylar. Jag är eg intresserad av allt möjligt i spel-och tillbehörsväg. Inte superinsatt i vad som finns, så därav köper jag gärna ett helt paket med grejer som är kul. Tänkte game:a tillsammans med barnen (6 & 3) (och frun) och tar gärna emot tips på vad som är kul!

Top of mind just dance verkar kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pender:

Hej! Låter toppen! Pma eller skriv här vad du har för prylar. Jag är eg intresserad av allt möjligt i spel-och tillbehörsväg. Inte superinsatt i vad som finns, så därav köper jag gärna ett helt paket med grejer som är kul. Tänkte game:a tillsammans med barnen (6 & 3) (och frun) och tar gärna emot tips på vad som är kul!

Top of mind just dance verkar kul.

Ok, kollar igenom i lådan vad som finns och återkommer.

Permalänk
Medlem

Har ett Wii U premium svart med en svart kontroll och tillhörande svart nunchuck

Ingår i övrigt:
Wii u pro controll (svart).
Ett extra stort (original) batteri till konsolen.
Laddstation för två handkontroller

WII U Spel:
Wii Party U
Zelda Twilight princes HD
Zelda the winemaker HD
Rayman legends (oöppnad)
Nintendoland
ZombiU (oöppnad)
Super smash bros
Splatoon med en amiibo (oöppnad)

Sen har jag ett Wii med massa spel (som går att köra på i Wii U), bl.a. Mario party, Just Dance, Mario kart osv och fyra original kontroller, två nunchuck samt en pro kontroll. Återkom om det är intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av istream:

Har ett Wii U premium svart med en svart kontroll och tillhörande svart nunchuck

Ingår i övrigt:
Wii u pro controll (svart).
Ett extra stort (original) batteri till konsolen.
Laddstation för två handkontroller

WII U Spel:
Wii Party U
Zelda Twilight princes HD
Zelda the winemaker HD
Rayman legends (oöppnad)
Nintendoland
ZombiU (oöppnad)
Super smash bros
Splatoon med en amiibo (oöppnad)

Sen har jag ett Wii med massa spel (som går att köra på i Wii U), bl.a. Mario party, Just Dance, Mario kart osv och fyra original kontroller, två nunchuck samt en pro kontroll. Återkom om det är intressant.

Halloj, absolut låter helshysst! Var håller du hus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pender:

Halloj, absolut låter helshysst! Var håller du hus?

Nordvästra Stockholm, Järfälla närmare bestämt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av istream:

Nordvästra Stockholm, Järfälla närmare bestämt.

Tack för info! Då har vi ganska nära (jag på södra sidan om stan).

Sitter och försöker få lite koll på vad som finns i tillbehörsväg som vore kul att ha. Har inte haft ett Wii och det verkar vara lite av en djungel med alla möjliga tillbehör. Tänker mina kids skulle älska typ rattar och gittarer och allt vad det finns. Och extra nunckucks verkar som bra styrmedel för små barn?

Ska kolla runt lite och avvakta om jag hittar ngt helt uppenbart passande paket med en drös tillbehör och barniga spel. Skulle helst bara få allt i ett paket och slippa köpa till grejer (på ett bra tag).

Men hör av mig!

Tjo,

Selim