Swg, Collectors edition i min hand~

Permalänk

Swg, Collectors edition i min hand~

Nu fan

Permalänk
Medlem

Hehe är SWG redan ute? Betan är väl fortfarande igång eller?

Permalänk
Medlem

Spelet släpptes den 26 i USA.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

great ...var köpte du det ifrån? ...o så klart när du har testat det så får du skriva va du tyckte ...

Visa signatur

386sx25 2MB ram
s3 512kb
hottad till p4-1400
g-force3

Permalänk

hmm vart beställde du ifrån? verkar gått väldigt snabbt.

jag ska få det via DHL. typ samma som UPS ska vara hemma hos mig vid denna stund, e dock på jobbet just nu...

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

gärna lite bilder

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem

Det fick skitdåligt betyg på Gamesdomain.com det va ju tråkigt eftersom det var så himla efterlängtat. Det var krångliga kontroller mm, nämnde dem
Men gamesdomain brukar sätta konstiga betyg.

Permalänk
Medlem

swg?

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
swg?

StarWars Galaxy

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

gamesdomain e lite kostiga o sätta ut betyg väntar på gamespot eller ign att dem ska sätta ut sin betyg .....hmm sen har jag svårt att tro att gamesdomain har spelat "färdiga" spelet så mycket då deras review har datum 27/6 ...en dag efter att spelet har prämier ....fan första dagen har ingen kunnat logga in äns ....vil inte låta som en fanboy men swg kan bli/är riktigt bra från det man hör från folk som vart med i betan o spelar nu. tja jag måste nog beställa det iallafall ....dock vet inte från vart riktigt ...så ni som har beställt o kanske tom fått hem era spel kan skriva vart inte har beställt o hur mycket det har gick lös på ...

Visa signatur

386sx25 2MB ram
s3 512kb
hottad till p4-1400
g-force3

Permalänk
Medlem

Efter 2 dagars spelande sätter jag betyget A-
Dock är det inte ett spel för alla.
Orkar inte skriva nån recension just nu (hehe måste tillbaka till Naboo för att Utnyttja min "Surveing II" skill till att hitta lite metaller )
Om nån har några frågor ska jag försöka svara.

Permalänk
Medlem

...var köpte du spelet ifrån`?

Visa signatur

386sx25 2MB ram
s3 512kb
hottad till p4-1400
g-force3

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidLooP
gamesdomain e lite kostiga o sätta ut betyg väntar på gamespot eller ign att dem ska sätta ut sin betyg

Gamespot som gav EVE 4.7 eller något, klagade på en massa skit bara för att recensenten inte kunde någon om det.. Sedan så gjorde de en ny som fortfarande inte var (är?) perfekt. Jag skulle byta källa där jag.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Gamespot som gav EVE 4.7 eller något, klagade på en massa skit bara för att recensenten inte kunde någon om det.. Sedan så gjorde de en ny som fortfarande inte var (är?) perfekt. Jag skulle byta källa där jag.

visst kan det vara så men va jag menade va att bara en site körde review på swg o sen skrev dem den 2dagen efter det gick live ....EVE kanske inte va bättre än 4.7 va vet jag ....gå in på http://www.gamerankings.com där drar dem snitt på betyg från flera stora spel sidor ....där fick EVE 74%.....

Visa signatur

386sx25 2MB ram
s3 512kb
hottad till p4-1400
g-force3

Permalänk
Medlem

Hur betalar man ? Kommer det på telefon räkningen ?

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem

Om du syftar på månadskostnaden så betalar du nog via ditt eventuella kreditkort

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk

habla habla skitsnack, har alla "släktingar" i USA?

[ironi]Har massor av kusiner i USA, ett par heter Kazaa och DC... men dom har inte lust att skicka mig spelet, vad ska jag göra?[/ironi]... typ tag inte detta på alvar

EDIT: Jag har en öl i min hand, och tjejen brevid... har icke avund

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk

Silent Assassin: mmo spel går inte att få igång ned laddade ändå, dom kan se att du fuskar!!

JAJAJA jag vet att du bara vad ironisk

Permalänk

känner en kille här i sverige som betalade en vän i usa för att köpa spelet, sedan la han upp det som ISO på sin ftp, å gav han cd-nyckeln, rätt smart, men han får ju inget själva spelet å kartongen då

Permalänk
Medlem

från mmorpg-veteraner har jag i princip bara hört skit om swg. star wars-fans som trodde att de skulle få vara storm troopers och skjuta rebeller får nöja sig med att vara prisjägare och jaga wamprats ute i öknen. många tvivlar på att jedi-funktioner inte ens är implementerade än, med tanke på hur ofärdigt spelet är. det behöver minst sex månader till i beta, tycker de flesta.

Visa signatur

"I intend to live forever. So far so good."

Permalänk
Medlem

Har hört att folk som beta testat spelet varit grymt missnöjda. Postade en länk till ett forum där en skrev vad han tyckte om spelet och jämförde med några andra mmrpg och enligt honom var det snålt med aktiviter, massa småfel osv. Ska bli roligt och se vad andra tycker.

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk

Jag tycker att det är det roligaste mmo spelet som jag har spelat.

DaKKa varför blir dom star wars fantasterna inte stoormtroopers och skuterned rebeller då? Det går ju fin fint att bli stoorm trooper och ha at-st's som följer med en och så kan man skuta ned rebeller som är overt mitt på gatan i en stad. Jag ser inga hinder ifrån att dom inte skuller kunna göra det.

Permalänk
Medlem

Har någon beställt swg från dvdboxoffice, beställde för en vecka sedan men de har varken tagit betalt eller skickat spelet.
Möjligt att det är slut på lagret förståss

Permalänk
Medlem

Enligt gamespy så var spelet helt klart för tidigt släppt, typ buggigt som katten och sedan så var det tydligen inte vad dom skrev iaf, så kul med dom uppdragen som fanns just nu, som verkade vara mest 'åk dit döda den' eller iaf som jag uppfattade det...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

**** FRÅN DVDBOXOFFICE****
Hello,

We do apologize, but unfortunately, Star Wars Galaxies, the PC game has
been extremely allocated throughout North America. We will be filling all
of our orders on a first come, first served basis.

There has been an extreme shortage on this game in order to make sure that
the server's all run smoothly. Once this has been confirmed, there is
expected to be another shipment.

We apologize for the delay and for any inconveniences this may have caused.
We would like to thank you for placing your order with us. We look
forward to serving you again soon.

Thanks

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erCon
**** FRÅN DVDBOXOFFICE****
Hello,

We do apologize, but unfortunately, Star Wars Galaxies, the PC game has
been extremely allocated throughout North America. We will be filling all
of our orders on a first come, first served basis.

There has been an extreme shortage on this game in order to make sure that
the server's all run smoothly. Once this has been confirmed, there is
expected to be another shipment.

We apologize for the delay and for any inconveniences this may have caused.
We would like to thank you for placing your order with us. We look
forward to serving you again soon.

Thanks

fick exakt samma mail

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidLooP
...var köpte du spelet ifrån`?

Hehe inte varit på forumet på ett tag Lite upptagen med att spela Det säger väl ganska mycket om spelet
Jag köpte mitt ex från GameStop.
ALLA mmorpger "skulle varit i beta ett par månader till" bara att acceptera, men jag kan ju nämna att SWG inte är en tiondel så buggigt som AO var 3 månader efter release. Har hittils hittat ett par småbuggar med UIt, blivit disconnectad 1 gång samt servern varit nere 2 ggr jag skulle spela, aldrig behövt vänta längre än 10min innan den var uppe igen dock. Har inte spelat EQ/UO eller nåt annat fantasyspel, men jag spelade AO i 5 månader samt betatestade EVE och Project Entropia och i mitt tycke äger SWG alla dessa.

Permalänk

kan du ta några bilder?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

AO var ett extremt buggigt mmorpg redan från början.

grejen är att swg är skapat av veteraner och är ett andra/tredje generationens mmorpg. såna fel borde inte finnas. de har ju samma fel som everquest hade när det först kom och där handlade det om grejer som blev fel för att det var helt nytt med ett mmorpg i 3d. de var nybörjare och fick hitta lösningar. nu ska de problemen inte behöva dyka upp.

läs:

http://content.guru3d.com/article.php?cat=gamereviews&id=49&p...

Visa signatur

"I intend to live forever. So far so good."

Permalänk
Medlem

Tagit från Fragzone...

Utan någon som helst förvarning har EU (Europeiska unionen) gått och belagt all näthandel med moms. Detta är framför allt för att hindra utländska (främst amerikanska) företag att kunna få orättvisa konkurrensfördelar gentemot europeiska aktörer, som ju är tvingade att betala moms inom EU.

I praktiken innbär det att till exempel EverQuest nu blir 17,5 procent dyrare, efter att det tillkommit moms på månadsavgiften. Detta gäller även andra onlinespel med europeisk närvaro, t ex Anarchy Online.

http://www.bizreport.com/article.php?art_id=4481

http://eq.crgaming.com/viewarticle.asp?Article=5151

Detta kommer ju att gälla alla MMOG, EU suger verkligen på visa saker...