Finns det någon från Prisjakt som följer det här forumet?

Permalänk
Avstängd

Finns det någon från Prisjakt som följer det här forumet?

Finns det någon från Prisjakt som följer det här forumet? Eller något annat forum någon annanstans? De är förvisso rätt duktiga på att svara på återkoppling när uppgifter för en viss produkt är felaktiga men jag har en käpphäst som jag gnällt på ett antal gånger genom åren, utan någon respons - och som borde vara viktig att införa:

Kolla tex på den här utsökningen https://classic.prisjakt.nu/kategori.php?l=s460272658&o=eg_38...

Bara en liten minoritet av produkterna har ett värde för de två sista kolumnerna Dubbelsidig automatisk dokumentmatare resp Separata patroner/kassetter(toner) och kryssar jag i dem går jag från 124 till 7 träffar, trots att förmodligen många som saknar värde i dessa kolumner har detta.

Jag skulle vilja kunna välja om jag ska inkludera eller exkludera produkter som helt saknar värde för en viss egenskap som jag valt att filtrera på. Snälla Prisjakt, fixa detta!!

Permalänk
Medlem

Det finns i all fall en som är ganska aktiv från prisjakt här på swec chris**** nånting om jag minns rätt.

Och kan hålla med det är irriterande när det saknas spec på produkter.
Problemet är att prisjakt tar all info ifrån tillverkarens sidor (vilket i stort sett all butiker ävengör) heller butiks sidor om tillverkarna ej har nån sida.
Tyvärr så är tillverkarna och butikerna ganska dåliga på att se till att all info/spec finns och ibland även rätt info/spec.

Detta är varför prisjakt har denna lilla text inlagd på varje (tror alla har det) produkt.

Citat:

Hittat något värde som är felaktigt eller saknas? Hjälp gärna till att fylla i genom att klicka på det värde som är felaktigt.

Och sen en redigera knapp.

Så måste fråga hur många produkter har du fixat till rätt info/spec på?
Har själv fixat till 5-6st under åren, som är väldigt lite men det är mer än 0 i alla fall.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lgr:

Finns det någon från Prisjakt som följer det här forumet? Eller något annat forum någon annanstans?

Jag är moderator för minhembio.com som ägs/drivs av Prisjakt.
Du kan börja här; https://www.prisjakt.nu/info/kontakt--i8 > Support och beskrev problemet.
Sen kan du även skriva i deras forum, minhembio.com som sagt.