Jag får e-postaviseringar om trådar jag avföljt

Permalänk
Avstängd

Jag får e-postaviseringar om trådar jag avföljt

Jag avföljde Black Friday-tråden i förrgår men fick ändå en avisering 11:37 idag om "Nya svar och bevakningar på SweClockers" som bara innehöll nya inlägg i den tråden. Laddar jag http://www.sweclockers.com/forum/foljda finns inte BF-tråden där så jag kan inte avfölja den igen.

Om ni vill hitta själva meddelandet så Message-Id: <20201129103711.A727617DC57@cdn.sweclockers.com>

Permalänk
Avstängd

Ingen som har något svar på detta?

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Ledsen att du inte fått något svar på din fråga. Enligt vårt system var du fortfarande inlagd att följa tråden. Använde du snabbknappen "Sluta följa" som finns i snabbsvar rutan eller valde du att avföljda den på annat sett?

PS. Jag har manuellt tagit bort dig från listan.

/ Johan

Permalänk
Avstängd

Jag laddade https://www.sweclockers.com/forum/foljda, markerade tråden, valde sluta följa och klickade ok.

Permalänk
Avstängd

Nu hände detta igen! Fick e-post om två trådar, varav jag bara följer den ena via e-post (den andra läser jag via RSS).

Permalänk
Avstängd

Fick ytterligare en avisering om samma tråd vid midnatt.

Permalänk
Avstängd

Jag får fortfarande aviseringar om sous vide-tråden, trots att jag inte följt den på länge. Hur blir jag av med dessa?

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Hittade tyvärr inget märkligt sist du hade problem vid BF tråden. Då var du fortfarande inställd på att följa tråden.
I det här fallet kan jag inte se att du följer någon tråd som har "Sous Vide" i namnet.

Har du slutat få e-post gällande Sous vide(clockers) - tillaga mat i vakuum vid perfekt temperatur eller är det en annan tråd du syftar på?

Kan det vara som sådant att du får ett e-postmeddelande om att du blir citerad i tråden? För vad jag kan se vill du ha e-post både när du följer en tråd och blir citerad. För det är två skilda funktioner.

/ Johan

Permalänk
Avstängd

Hur stänger man av citat-aviseringar för en viss tråd? Låter som något som är värt att testa.

Tack.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Du kan inte stänga av det på individuella trådar. Utan den är alltid aktiverad eller avstängd.

/ Johan