Permalänk
Medlem

Asus 3070

Funderar på sälja mitt 3070 då jag mest spelar gamla spel som inte kräver så mycket av grafikkortet. Kan skickas med posten skicka lätt för typ 100. Aldrig överklockat och suttit i väl ventilerat chassi. Tycker kortet är väldigt tyst. Skulle eventuellt kunna ta ett billigare kort som delbetalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Köper det gärna för 6100 om du vill sälja

Permalänk
Medlem

Posten "skicka lätt" är oförsäkrat och vem som helst med kollinumret kan hämta ut paketet, utan ID eller kvittens. Ta något annat för bådas skull.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Avstängd

Kolla pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Köper det gärna för 6100 om du vill sälja

Kan avvakta lite se om jag får något erbjudande om annat grafikkort. Men kan du hämta vid ev affär?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fainted1:

Kan avvakta lite se om jag får något erbjudande om annat grafikkort. Men kan du hämta vid ev affär?

Yes!

Permalänk
Medlem
Skrivet av superapan:

Posten "skicka lätt" är oförsäkrat och vem som helst med kollinumret kan hämta ut paketet, utan ID eller kvittens. Ta något annat för bådas skull.

Yes ok, får kolla på alternativ

Permalänk
Medlem
Skrivet av fainted1:

Funderar på sälja mitt 3070 då jag mest spelar gamla spel som inte kräver så mycket av grafikkortet. Kan skickas med posten skicka lätt för typ 100. Aldrig överklockat och suttit i väl ventilerat chassi. Tycker kortet är väldigt tyst. Skulle eventuellt kunna ta ett billigare kort som delbetalning.

Läs hela annonsen här

Hej,

Är intresserad av att köpa ditt kort alternativt byta mot ett RTX 2080 FE Super + mellanskillnad. Kan hämta hos dig.

PM gärna om intresse finns.

Permalänk

hej om deinte är sålt så tar jag de gärn,kan komma när som.bor i stockholm!

Permalänk
Medlem

Hejsan. Jag bor i Stockholm o kan ta mig till dig. Jag har ett Rtx 2060 super asus rog strix om de skulle vara intressant som en del i betalningen?

Pm gärna om det är intressant.
Mvh
Cristoffer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cmark:

Hejsan. Jag bor i Stockholm o kan ta mig till dig. Jag har ett Rtx 2060 super asus rog strix om de skulle vara intressant som en del i betalningen?

Pm gärna om det är intressant.
Mvh
Cristoffer

Du har PM

Permalänk
Medlem

Kortet sålt tack för alla erbjudanden