PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

NetonNet släpp idag

Ser att många skriver att netonnet släppte några konsoler idag. Men var det endast ps5 SE? Har nämligen web monitoring på ps5 de, men fick ingen notis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisse_123:

Ser att många skriver att netonnet släppte några konsoler idag. Men var det endast ps5 SE? Har nämligen web monitoring på ps5 de, men fick ingen notis.

Jag har också monitorering på men det verkar ju fan inte funka alls. Inte hos nån leverantör....

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Skrivet av Chrisse_123:

Ser att många skriver att netonnet släppte några konsoler idag. Men var det endast ps5 SE? Har nämligen web monitoring på ps5 de, men fick ingen notis.

Det va bara SE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacon:

Läggar ni till försäkring på era beställningar? Tänker det har ju varit lite småstrul med PS5an.

Nej aldrig!

Permalänk
Skrivet av Bacon:

Läggar ni till försäkring på era beställningar? Tänker det har ju varit lite småstrul med PS5an.

Varför ska man göra det? Man har ju garanti!

Permalänk
Skrivet av StefanFalun:

Varför ska man göra det? Man har ju garanti!

Exakt, och oftast drulle

Permalänk
Medlem

Order: 1/2
Hur: Online
Var: Komplett
När: 19/9/2020
Modell: Digital
Status: ETA 3/5/2021

Order: 2/2
Hur: Online
Var: NetOnNet
När: 22/02/2021
Modell: SE
Status: Redo att plockas

Skönt att äntligen få tag på en 😀. Avbokar första beställningen på Komplett så fort den skickats från Netonnet 😊. Beställde med standard frakt. Önskar er alla lycka i jakten!

Visa signatur

Laptop Lenovo Legion 5 - AMD Ryzen 7 5800H, Nvidia GeForce RTX 3070, 1TB SSD, 16 GB DDR4 RAM
Playstation 5 plain Disc edition

Permalänk
Medlem

Beställde hos NoN tidigare idag, fri frakt till postombud. Fick orderbekräftelse 10:10 och order står fortfarande som "Mottagen". Blir lite orolig när någon skriver att ordern är "Redo att plockas" (med fri frakt). Hoppas innerligt att den iallafall är reserverad i lager. 😬

Permalänk
Skrivet av Owen95:

Order: 1/2
Hur: Online
Var: Komplett
När: 19/9/2020
Modell: Digital
Status: ETA 3/5/2021

Order: 2/2
Hur: Online
Var: NetOnNet
När: 22/02/2021
Modell: SE
Status: Redo att plockas

Skönt att äntligen få tag på en 😀. Avbokar första beställningen på Komplett så fort den skickats från Netonnet 😊. Beställde med standard frakt. Önskar er alla lycka i jakten!

Istället för att avboka så kan du sälja den till någon här..

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenniZEUS:

Istället för att avboka så kan du sälja den till någon här..

Varför? Bättre om rätt folk i kön får den istället...

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Skrivet av Mightybjorn:

Varför? Bättre om rätt folk i kön får den istället...

Sant!

Permalänk
Medlem

Besökte Inet i Göteborg idag. Inet hade fått in 100st förra veckan. Dom skulle få in mer denna veckan och de följande två veckorna. Börjar röra på sig. Så NON kanske släpper mer nästa vecka!

Permalänk
Skrivet av Oheman:

Besökte Inet i Göteborg idag. Inet hade fått in 100st förra veckan. Dom skulle få in mer denna veckan och de följande två veckorna. Börjar röra på sig. Så NON kanske släpper mer nästa vecka!

Ja hade vart bra kul om det börjar röra på sig nu, låter ju som att tempot ökas något iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Beställde hos NoN tidigare idag, fri frakt till postombud. Fick orderbekräftelse 10:10 och order står fortfarande som "Mottagen". Blir lite orolig när någon skriver att ordern är "Redo att plockas" (med fri frakt). Hoppas innerligt att den iallafall är reserverad i lager. 😬

Samma sak för mig. Tänker att man faktiskt skall få något för dom där 100kr som express kostar. Våra står på lager golvet(snålhörnan) och väntar tills imorgon 😁

Visa signatur

Firre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firre:

Samma sak för mig. Tänker att man faktiskt skall få något för dom där 100kr som express kostar. Våra står på lager golvet(snålhörnan) och väntar tills imorgon 😁

Ja, vi får hålla tummarna! 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Ja, vi får hålla tummarna! 😁

Ush ja, en snålis till här!

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur lång kabeln är?

Hdmi - kabeln.

Permalänk
Medlem

Någon som har lista på vilka sidor som har släpp istället för förbokningar? Vet bara om NetOnNet och MaxGaming hittils.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnE321:

Är det någon som vet hur lång kabeln är?

Hdmi - kabeln.

Vill minnas 1,5m när jag kikade förut

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Vill minnas 1,5m när jag kikade förut

Toppen! Tack så mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muglo:

Ush ja, en snålis till här!

Ekonomisk* 😂

Permalänk

Någon som fått leverans från Ginza?

Permalänk
Medlem

Blev att jag gav upp och köpte en för 7500:- i andra hand

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gretjek:

Blev att jag gav upp och köpte en för 7500:- i andra hand

Jädra scalpersmatare😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaKingZ:

Någon som har lista på vilka sidor som har släpp istället för förbokningar? Vet bara om NetOnNet och MaxGaming hittils.

Jag har förstått att dessa kör utan förbokningar:
CDON
Power
Maxgaming
Netonnet
Elgiganten

Osäker på denna:
Amazon??
Någon får gärna korrigera mig och lägga till hehe

Permalänk
Medlem

Jag spinner vidare på tråden. Har någon märkt om det finns något mönster när företagen får in PS5-konsoler. Såsom jag förstod det fick Power, Netonet och Webhallen in konsoler idag (Säkert något mera företag). Det jag undrar är det måndagar man skall titta lite extra eller kan leveransen komma närsomhelst i veckan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gretjek:

Blev att jag gav upp och köpte en för 7500:- i andra hand

SE eller DE?

Permalänk
Medlem
Skrivet av legaim:

Jag spinner vidare på tråden. Har någon märkt om det finns något mönster när företagen får in PS5-konsoler. Såsom jag förstod det fick Power, Netonet och Webhallen in konsoler idag (Säkert något mera företag). Det jag undrar är det måndagar man skall titta lite extra eller kan leveransen komma närsomhelst i veckan?

Det finns väl inget tydligt mönster mer än att släpp brukar vara mån-tor. Ofta under förmiddagen till tidig eftermiddag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Det finns väl inget tydligt mönster mer än att släpp brukar vara mån-tor. Ofta under förmiddagen till tidig eftermiddag.

Tack för ditt inlägg! 😎👌

Permalänk
Avstängd

Efter att ha jagat en PS5 sen i november lyckades jag till slut få tag på en via maxgaming idag ! Blev sjukt glad efter att ha missat netonnets drop tidigare under förmiddagen. Däremot har ingenting hänt med min order sen jag la den! Står bara "Order mottagen". Börjar undra om de översålde och jag inte fick något ex trots allt