Förrådsrensning - Äldre moderkort (Sockel 1155 och 1150), nätagg, wifi-kort m.m.

Permalänk

Förrådsrensning - Äldre moderkort (Sockel 1155 och 1150), nätagg, wifi-kort m.m.

Har rensat i förråden efter flytt och insett att jag har en låda med gamla komponenter som jag behöver sälja av. Bor i Östra Göteborg och om man kan hämta upp varorna så föredrar jag detta, men de kan även skickas om säljare står för frakten. Jag kan tyvärr inte testa några av komponenterna då jag inte längre har en stationär dator, jag kan därför inte garantera att de fungerar, men de ser alla ut att vara i gott skick.

Budgivning sker fram tills på torsdag, lägsta pris för varje vara är 50 kronor. Skriv gärna frågor i tråden, jag ska försöka att svara dagligen.

Moderkort:
B85-E45 x2 - En av dem kommer endast med en sata-kabel.
B75MA-E33

Nätaggregat:
Chieftec PSF-400A - 400W icke-modulärt.
Cooler Master B600 Version 2 - 600W Semi-modulärt.

Wifi-kort:
TP-link TL-WDN4800 - Ej i originalkartong
TL-WN851ND

Övrigt:
Noctua NA-SAV2 - 20 stycken antivibrationsfästen för fläktar.

Corsair fläkt - 120 MM. Tre pins så förmodligen LED, kommer dock inte ihåg vilken färg. Står A1225M12S på baksidan av fläkten men det är svårt att googla sig till mer information.

Grafikkort - Sapphire HD HD6450 1 GB DDR3. Ej i originalkartong men syns på bild. Inget att spela med men vill man bara ha bild så fungerar det nog fin.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt för rubbet

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

2x B85-E45
B75MA-E33

800+frakt

Permalänk
Medlem

TP-link TL-WDN4800 125+frakt

Permalänk
Medlem

B85-E45 350:- + frakt

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

1200 kr + frakt för allt!

Permalänk
Medlem

1300 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Kan den som köper allt tänka sig att sälja :
TP-link TL-WDN4800
till mig?
Grabben behöver slippa internetdela via mobilen nu
Har provat 2st usbstickor men det går inte att spela på, please

Permalänk
Medlem
Skrivet av milkab:

Kan den som köper allt tänka sig att sälja :
TP-link TL-WDN4800
till mig?
Grabben behöver slippa internetdela via mobilen nu
Har provat 2st usbstickor men det går inte att spela på, please

Visst, om du verkligen behöver det och jag vinner.

Permalänk
Medlem

1400 kr + frakt

Permalänk

B75MA-E33 250kr avhämtninig

Visa signatur

Chassi: be quiet! Pure Base 500DX Vit, CPU: AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB, CPU-kylare: AMD Wraith Prism, RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance RGB PRO AMD, SSD: WD Blue SN550 1TB, Modekort: MSI MAG B550 TOMAHAWK, GPU: EVGA GeForce RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA GAMING, PSU: Corsair RM750X 750W v2 Bildskärm: Acer 32" Nitro XZ322QUP Curved 165 Hz, Tangentbord: Logitech G610 MX Cherry Red, Mus: Glorious Gaming Race Model D Vit, Musmatta: Glorious Gaming Race Mousepad Extended Svart

Permalänk
Medlem

Hej,

Finns något av 1150 moderkorten kvar?

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem

Finns 600w nätaggregatet kvar?

Permalänk

Inget finns tyvärr kvar då jag sålde hela paketet till högstbjudande.