i5 4440, 430W, 8GB RAM, ATX, ITX chassi

Permalänk
Medlem

i5 4440, 430W, 8GB RAM, ATX, ITX chassi

Har lite delar över efter en uppgradering av päronens dator.

* i5 4440K
* Gigabyte GA-Z97P-D3
* 8GB Ballistix sport 1600Mhz DDR3
* Be quiet 80+ Bronze 430w
- saknar endel kablar, men har SATA, Molex, 1x8 + 1x6 PCIe ström och 8pin CPU
* Chassit är ett noname Coolermaster från förra seklet tror jag.

Kan bjuda på ett GT 630 för att ha en fungerande kontorsdator.

Har även ett Fractal Design Array r2 med 300w SFX PSU

Avhämtning är nästan ett måste ifall allt ska köpas av samma person, blir delarna sålda för sig kan det diskuteras ang frakt.

Tar inga bud i PM, allt ska vara i tråden nedanför.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

1000kr är bjudet om du kan tänka dig att skicka datorn. Står för frakten isåfall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anky:

1000kr är bjudet om du kan tänka dig att skicka datorn. Står för frakten isåfall

Vill du ha chassit också? skulle kunna leta upp en gammal moderkortslåda och skicka sakerna i den, blir antagligen bra mycket billigare. Gissar att du inte är intresserad av ITX chassit isf? eller är det hela kitet?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna med chassi om du kan få in den i lite emballage. Vad tror du, väger allt under 15kg? Borde gå att skicka med postnords tyngre alternativ. Inte intresserad av itx chassit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anky:

Jag tar den gärna med chassi om du kan få in den i lite emballage. Vad tror du, väger allt under 15kg? Borde gå att skicka med postnords tyngre alternativ. Inte intresserad av itx chassit

hmm, okey, ska se vad jag skulle kunna packa in den i och vad frakten kan tänkas landa på. Jobbar denna helgen så kollar på det imorgon

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastafari:

hmm, okey, ska se vad jag skulle kunna packa in den i och vad frakten kan tänkas landa på. Jobbar denna helgen så kollar på det imorgon

Yes, kolla och hör av dig så löser vi det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anky:

Yes, kolla och hör av dig så löser vi det

Får leverans imorgon, kanske kan salvage en låda och packetera in datorn i den, Frakten bör landa på ish 250:- om den inte överstiger vissa mått/vikt. Får mäta och väga imorgon när det isf är inslaget

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastafari:

Får leverans imorgon, kanske kan salvage en låda och packetera in datorn i den, Frakten bör landa på ish 250:- om den inte överstiger vissa mått/vikt. Får mäta och väga imorgon när det isf är inslaget

Okej, det låter bra. Du kan höra av dig i PM när du mätt och så. Kan vi byta lite uppgifter

Permalänk

@Wastafari

Hej!

Finns datorn kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Irrationell:

@Wastafari

Hej!

Finns datorn kvar?

nej, allt är sålt, tar bort annonsen

Visa signatur

Citera för garanterat svar