Permalänk
Medlem

Könsdiskremering ?!

Jag undrar en sak, är det verlikgen nödvändig att ha gratis för tjejer på lan eller speciella priser ?! en sak är säker iaf, då äre inte snack om några särbehanlingar eller.. ?! Och här kommer den stora frågan ... Vill dom på dh t.ex toffla för tjejer, alltså försöka ragga på dom ? har dom missat vad för typ av tjejjer som åker på lan ? eller är det av empati för att det är under 1% av alla tjejer som lanar eller vad?
//en sniken t

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Gäst

Tråd Flyttad

Permalänk
Medlem

dom kanske vill få fler tjejer att prova på att lana?

Permalänk
Medlem

Fan det är väll gött att det kommer lite tjejer eller är det bara killar som duger för dig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har aldrig kommit in gratis på lan för att jag är tjej...
Men jag har ju aldrig farit på nått större lan.. bara små...
Det är ju alltid roligt om saker är gratis.. men det borde vara mer rättvist

Visa signatur

Asleep in my casket, all rotting and gory. Now, watch me dance in the purgatory!
I waltz with the devil, "Till death do us part". I tango with demons, eating my heart.
They feast on my soul, they feed on my fear. Hugs and Kisses, I wish you were here!

Permalänk
Medlem

tetritus din lilla gädda (detta är fäik)
Jag håller med xtermin8 det är gutt med lite annat än killar. Och desseutom, det är bra med tjejer på DH för då kan man utnyttja tjejtoan, det är ju bara lite äckligt på toaletterna efter de första 10 timmarna där

Visa signatur

ASUS P4G8X Deluxe, P4B 2.66GHz @3020MHz (151*20)
2*512MB Twinmos winbond pc3200 CL 2-2-2-5. Sapphire Radeon 9700 128MB Enermax 430W PSU 2*80GB WD

Permalänk
Medlem

är det fel på mig för att jag inte gillar att min bandbredd går åt skitgrejjer som FJÅRTISAR PÅ LUNARSTORM ?! VA ?! eller småfjortisar som distraherar spelandet ... okej om dom LANAR inte lyssnar på högmusik och sitter på lunarstorm 24/7 .. då borde det heta landisko eller något så folk förstår vad det handlar om ... jag var på krangparty det hela urartade för att några crewmedelmar vart kåta på småtjejjer så då fick dom för sig att spela über hög musik mitt i natten till lunarsurfandet... (väldigt irriterad var jag) Men det kanske är bara jag som stör mig på sånnadär saker ?

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem

Öh. Är du irreterad över att folk spelar hög musik? Då ska du inte komma till DH där pumpar dem trance för fullt dygnet runt
Monstah i #moments satt och retade gaymers som satt brevid honom @ DHw02 han hade en subwoofer och några satteliter med sig och en gitarr givetvis
Edit: Jag känner t^ och vi har varit haft kontakt på IRC (därefter nämnde jag #Moments) och det är där 'monstah' är

Visa signatur

ASUS P4G8X Deluxe, P4B 2.66GHz @3020MHz (151*20)
2*512MB Twinmos winbond pc3200 CL 2-2-2-5. Sapphire Radeon 9700 128MB Enermax 430W PSU 2*80GB WD

Permalänk
Medlem

Glömde en sak ... Är inte arg på Lan tjejer med det är nämmerligen inte "lan-tjejer" om man nu kan kalla det så som kommer på lan .. iaf inte av dom jag vart på.. hoppas inte du blev ledsen eller något på mig.. det är dom där jävla CREW'sen fel.. hade det inte vart gratis hade det nog bara kommigt tjejer som verkligen vill lana.. Det är jävligt misslyckat att förvandla ett Svetthål som lan till en fest, fast det kanske är bara där dom kan ragga ? dom som gör lanen alltså .. som sagt lan är inget trevligt ställe att ha fest på .. om det är nödvändigt så kan dom väll kanske ha ett litet rum brevid där alla tjocka lanare kan försöka säga hej till en lite fjortis i ?

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem

Undrar vilket jävla liv det skulle bli om det skulle vara 500 för killar och 1000 för tjejer.
Aftonbladet och resten av skvallerpressen skulle skriva artiklar om det.

Visa signatur

Power isn't everything.. It's the only thing.

Permalänk
Medlem

mjo menar det ...

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem

trött på alla feminister som ska lana för att dom ska lana.. om dom sedan festar och göra massa andra dumma saker på ¨lanen hör inte dit ! men gratis ska det vara för dom

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t^
är det fel på mig för att jag inte gillar att min bandbredd går åt skitgrejjer som FJÅRTISAR PÅ LUNARSTORM ?! VA ?! eller småfjortisar som distraherar spelandet ... okej om dom LANAR inte lyssnar på högmusik och sitter på lunarstorm 24/7 .. då borde det heta landisko eller något så folk förstår vad det handlar om ... jag var på krangparty det hela urartade för att några crewmedelmar vart kåta på småtjejjer så då fick dom för sig att spela über hög musik mitt i natten till lunarsurfandet... (väldigt irriterad var jag) Men det kanske är bara jag som stör mig på sånnadär saker ?

Undrar vem som är fjortis dom som sitter på lunar eller dom som sitter och blir sur för att dom som sitter på lunar distraherar spelandet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

söderhamn okej ... sluta försvara lunar

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem

Åh nej, är det så hög musik att du inte kan höra fotstegen!
Det finns en anledning till att det heter LANparty, sen att en generation gaymers har förvandlat det till en orgie i CS-spelande är en annan sak. Och nej, hög musik och/eller tjejer på "lan" är inte automatiskt = "FJÅRTISAR PÅ LUNARSTORM"...

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem

kanske inte det kanske inte det ... men sånna töntar som försöker ha fest sammtidigt som lan är patetiska

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Inaktiv

Är det få tjejer som kommer måste man locka med nått. Lan brukar vara jätte grabbiga och det skulle vara kul om det skulle ordnas ett tjej lan.
Jag tror det hadde blivigt en helt annan sak och jag tror andra saker än spel, jolt och rapar skulle dominera.

Permalänk
Medlem

kan man inte ha en vanlig fest istället ? iaf ett privat lan isånnfall .. den här tråden är mera till dom stora lanen .. Dreamhack krangparty osv osv ...

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem

Könsdiskremering? Låter otäckt. Låter faktiskt riktigt jävla otäckt, när jag tänker på det.

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk

På DH får väll tjejer betala sen ett par år tillbaka och jag har nog aldrig varit på ett lan där tjejer slipper att betala om dom har dator med sig.

Visa signatur

3 Mos 11:10
Men allt i hav och floder som inte har fenor och fjäll — vare sig smådjur eller andra vattendjur — det skall gälla som något avskyvärt för er.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jerka^
Könsdiskremering? Låter otäckt. Låter faktiskt riktigt jävla otäckt, när jag tänker på det.

Ja fy fan.. Lade inte märke till det förrän nu :).

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem

Äsch, det gör väl inget om det är billigare för tjejer, bara bra ifall det gör så att det kommer fler.

Sedan verkar du ha en vrickad uppfattning om LANpartyn, på ett LAN så ska man inte sitta och spela, det kan man göra hemma! Ett LAN går ut på att prata med folk, vara lite social, kolla på filmer och dunka musik. Att bara sitta och spela tar ju bort hela upplevelsen med ett LAN.

Visa signatur

Captain Awesome

Permalänk
Medlem

tanka sjunk hentai pron ? ! äre det du syftar på !

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t^
tanka sjunk hentai pron ? ! äre det du syftar på !

Skrev jag det?

Visa signatur

Captain Awesome

Permalänk
Medlem

ne men du heter hentai-san, har en sjuk kompis som tittar på hentai ... du vet vad jag menar ! ursch !

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk

Jag tycker alla ska tanka så mycket så att CS laggar, och att alla ska prata och umgås så att man inte kan höra fotstegen.

Permalänk
Medlem

Helt rätt pansar.polle, men glöm inte bort att det också ska spelas hög musik samt att alla ska äta extremt mycket kakor och smula ner spelarnas musmattor

Visa signatur

Captain Awesome

Permalänk
Medlem

Någon slags reverserad kremering av kön? Verkar jätteknasigt.

Permalänk
Medlem

Re: Könsdiskremering ?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av t^
Jag undrar en sak, är det verlikgen nödvändig att ha gratis för tjejer på lan eller speciella priser ?! en sak är säker iaf, då äre inte snack om några särbehanlingar eller.. ?! Och här kommer den stora frågan ... Vill dom på dh t.ex toffla för tjejer, alltså försöka ragga på dom ? har dom missat vad för typ av tjejjer som åker på lan ? eller är det av empati för att det är under 1% av alla tjejer som lanar eller vad?
//en sniken t

Positiv särbehandling är faktiskt accepterat och totalt lagligt i majoriteten av sammanhang. Att ifrågasätta könsbaserat inträdespris till lan är som att fråga sig om det verkligen är nödvändigt för pensionärer och studenter att ha ett rabatterat pris på bussbiljetter. Same same, but different. Grundtanken med positiv särbehandling är att attrahera kunder som i ursprunget kanske inte är så köpstarka inom ett visst område. Dock sympatiserar inte jag till fullo med denna hypotes tillämpat inom det givna området.

Visa signatur

P4 2.8GHz @ 3.5GHz C1 | 512MB Corsair XMS3500 DDR | Abit IT7 Max2 V.2 | Hightech Radeon 9700 Pro @ 415/362 | Dual 19" TFT | 0.8TB S-ATA-converted 8MB cache | Addtronics 7896A | 600W PSU [2*300W] | Eheim 1048 | Maze 3 | AC Twinplex | DD Heatercore | 3dmark 03 - ~6000p and climbing | 3dmark 2001 SE - ~20000p and climbing

Permalänk
Medlem

word, pansarpolle!

Visa signatur

Но если есть в кармане пачка сигарет,
Значит все не так уж плохо на сегодняшний день.