Permalänk
Medlem

Men förfan, sen när är ett LAN en djävla orgie i CS-spelande? Blir så djävla trött på alla offer som sitter och tjurar när någon spelar musik. För att inte tala om när någon knackar en på axeln mitt i en film och säger "Köru en MACK lr??? Dä suger ju!!!!!" (inte för att det har något med detta att göra).

Jag ser hellre massa småtjejer som surfar på Lunarstorm än en bunt finniga puckon som spelar CS och spöar på sin dator och skriker när de dör. Jag var på Remedy Gamezone i år (missade tyvärr Scene), fick nästan damp när en idiot brevid mig ställde sig upp och skrek allt han kunde varannan minut, ibland började han slå frenetiskt på sin skärm och sitt tangentbord.

Permalänk
Medlem

damme du verkar iof vara ganska så dum eftersom du inte läst något.. va baserar du skräcken på ? som du sa att jag hade ... att jag inte ville att det skulle vara nå jävla disco på lan eller ? jag fattar inte hur jävla dum man kan vara som vräker ur sig saker som du gör

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem

t^: Nu får du väl ändå tagga ner lite? Är det någon som vräker ur sig saker så är det väl snarare du? Förresten har du fortfarande inte svarat på damme:s fråga: edit: För loggboken festar jag när jag inte är på LAN också, men jag ser inget skäl att bry mig om att andra kanske inte gör det. Varför bryr du dig så mycket om det som inte angår dig?
LAN innebär inte enbart att sitta framför sin egna dator med skygglappar.

Visa signatur

"Kärlek är sådant som växer på träd och ibland trillar ner."
nicklas.gummesson.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viddo
*TEXT*
LAN innebär inte enbart att sitta framför sin egna dator med skygglappar.

Här passar *word* bra

Sen kan jag passa på att peka ut Kvack! efter hennes LAN-berättelser Att sitta och spela på ett LAN är ju inget måste... på DHW -02 spelade jag i 10 minuter Precis som att man kan lunarsurfa hemma (som t^ verkar störa sig på) så kan man ju spela spel hemma... lika stor anledning att gå på lan för att spela CS som det är att gå på lan för att surfa på lunajstojm... fast det är i och för sig bara vad jag tycker

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t^
damme du verkar iof vara ganska så dum eftersom du inte läst något.. va baserar du skräcken på ? som du sa att jag hade ... att jag inte ville att det skulle vara nå jävla disco på lan eller ? jag fattar inte hur jävla dum man kan vara som vräker ur sig saker som du gör

Fick du din anmärkning iom den här tråden eller? Tycker du ska lugna ner dig annars så du inte åker på en till. Kan du inte ta andras åsikter så har du inget att göra på ett disskusionsforum.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

den där anmerkningen kommer från en kille jag snackade med i kanalen tror jag =D

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t^
den där anmerkningen kommer från en kille jag snackade med i kanalen tror jag =D

Då har du inte läst din mail.

Du varnades för ett fjantinlägg i http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=16511...

denna diskution har förövrigt spårat så tråden låses

Permalänk
Hedersmedlem

Från början var alla lan datorpartyn (eller copy-partyn som vissa kallades, när nullmodem var enda "nätverket"). Sen kom spelen. Allt för många vet inte hur ett _riktigt_ lan-party är.

Gamerlan är väl inte av ondo. Men sluta whinea på demo-partyna.

Visa signatur

motor.holy.se - Projekt "Tüsk MiniJänk med Engelsk V8"
"Bingolotto, till och med Loket har trötnat" - Loesje
"Och jag som trodde att världens häftigaste moderator inte existerade!" - Robbster