Permalänk

Commander pro vs Lighting Node CORE

Hej, är Commander pro ett måste för att få mina Corsair RGB fläktar att funka? Behöver jag ha den ist Lighting Node CORE? Eller funkar de ändå med bara Lighting Node CORE??

mvh stressad snorhyvel

Permalänk
Medlem

Nej det räcker med en Lightning node.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem

nån som har en lightning node core till salu? köpte mina ql 140 separat o då fick man ej med en sån och räcker inte bara med min commander pro för o få de funka som jag förstått utan behöver altså lightning node core också?

redigerat: pratar självklart om att få rgbn att funka.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av sebbbw:

nån som har en lightning node core till salu? köpte mina ql 140 separat o då fick man ej med en sån och räcker inte bara med min commander pro för o få de funka som jag förstått utan behöver altså lightning node core också?

redigerat: pratar självklart om att få rgbn att funka.

Har du en Commander Pro så behöver du isåfall en RGB-hubb för att koppla in fläktarna till som i sin tur kopplas in i Commander Pro.

https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Custom-Cool...

Men med en Lighting Node Core eller Commander Core behövs inte den lilla hubben utan då kopplar du de direkt in i någon av dessa.

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Har du en Commander Pro så behöver du isåfall en RGB-hubb för att koppla in fläktarna till som i sin tur kopplas in i Commander Pro.

https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Custom-Cool...

Men med en Lighting Node Core eller Commander Core behövs inte den lilla hubben utan då kopplar du de direkt in i någon av dessa.

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

fungerar den även till QL? står LL och några andra modeller men inte QL... har 2st LL 120 och 1st QL 140.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av sebbbw:

fungerar den även till QL? står LL och några andra modeller men inte QL... har 2st LL 120 och 1st QL 140.

Yes den fungerar även med QL.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Yes den fungerar även med QL.

och man kan köra 2st ll och 1st ql samtidigt?
lite dum fråga kanske men vill bara va 100%