Två st DDR3 8GB stickor sökes

Permalänk
Medlem

Två st DDR3 8GB stickor sökes

Hej, söker en eller två 8gb ddr3 stickor, gärna till ett rimligt pris

Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att om det skulle bli ett överflöd av DDR3 så är jag också spekulant på två st 8gb.

Permalänk
Medlem

Tjena! Har några stickor över.

Skicka PM med Bud

Hade gött

Permalänk
Medlem

Jag har en Kingston DDR3 1333MHz 4GB och flera 2GB stickor från olika fabrikat om någon skulle vara intresserad. Kan skicka mot fraktkostnad.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

Jag har en Kingston DDR3 1333MHz 4GB och flera 2GB stickor från olika fabrikat om någon skulle vara intresserad. Kan skicka mot fraktkostnad.

Hej och tack, men som sagt det är bara 8GB-stickor som är intressant för mig.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Hej, söker en eller två 8gb ddr3 stickor, gärna till ett rimligt pris

Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Skrivet av Specias:

Vill bara säga att om det skulle bli ett överflöd av DDR3 så är jag också spekulant på två st 8gb.

Jag har 4 st 8GB corsair vengeance LP ddr3 att sälja om ni vill ha två var? 😊

https://www.dustinhome.se/product/5010659260/vengeance?ssel=f...

Hade tänkt sälja alla tsm då jag antog att det var större chans att någon ville köpa 4st som matchar. Men ni är välkomna att ge bud på två var 🙂

Två av dem är nästan nya och endast använda några veckor och de andra två endast några månader.

Permalänk
Medlem

Hej!

Tänkte bara säga att jag nu är ute efter 4GB DDR3 minnen, om någon hittar denna annons hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av nbasse:

Jag har 4 st 8GB corsair vengeance LP ddr3 att sälja om ni vill ha två var? 😊

https://www.dustinhome.se/product/5010659260/vengeance?ssel=f...

Hade tänkt sälja alla tsm då jag antog att det var större chans att någon ville köpa 4st som matchar. Men ni är välkomna att ge bud på två var 🙂

Två av dem är nästan nya och endast använda några veckor och de andra två endast några månader.

Hej du!

Jag har ingen aning vad som är rimligt att ge som bud. Har du någon aning?

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att gå ihop med Specias om priset är rätt

Mvh David

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Hej!

Tänkte bara säga att jag nu är ute efter 4GB DDR3 minnen, om någon hittar denna annons hehe

Oj, jag har ju faktiskt 2 st 4gb DDR i min burk. Som du kan köpa. Ja under förutsättning att jag köper de där 2X8gb

Permalänk
Medlem

Hehe vi kanske kan göra en deal där, men det vore nice om vi köper de 4st 8gb tillsammans, alltså 2 stickor var Köper kanske dina 2x4 ändå

Permalänk
Medlem

Sry, glömde visst bort denna tråd helt.
Ni kan få köpa alla 4*8GB för 700kr, så 350kr var om ni vill?
Men då ser jag gärna att jag endast behöver möta/skicka till en av er så kan ni läsa det sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nbasse:

Sry, glömde visst bort denna tråd helt.
Ni kan få köpa alla 4*8GB för 700kr, så 350kr var om ni vill?
Men då ser jag gärna att jag endast behöver möta/skicka till en av er så kan ni läsa det sen.

Låter finfint för mig, 2 för 350:- trevligt pris Jag bor i stockholm så antar att det blir frakt med?

Tänkte bara kolla när vi ändå förhoppningsvis ska göra affär om du har något 1155 MB som ligger och skräpar?

Mvh David

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Oj, jag har ju faktiskt 2 st 4gb DDR i min burk. Som du kan köpa. Ja under förutsättning att jag köper de där 2X8gb

Säg till hur du vill göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Låter finfint för mig, 2 för 350:- trevligt pris Jag bor i stockholm så antar att det blir frakt med?

Tänkte bara kolla när vi ändå förhoppningsvis ska göra affär om du har något 1155 MB som ligger och skräpar?

Mvh David

Du får gärna komma och hämta dem i frösunda/solna om du kan, så slipper jag skicka dem.
Skicka pm med kontaktuppgifter så kan vi bestämma en tid.

Permalänk
Medlem

Ja jag ser väl helst ett du skickar till oss båda då jag inte känner den andra personen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Ja jag ser väl helst ett du skickar till oss båda då jag inte känner den andra personen

Ja, det går väl att lösa ändå.

Skicka pm med dina uppgifter så kan jag återkomma med fraktkostnad mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nbasse:

Du får gärna komma och hämta dem i frösunda/solna om du kan, så slipper jag skicka dem.
Skicka pm med kontaktuppgifter så kan vi bestämma en tid.

Tjenare, jag kanske kan komma och hämta dem på söndag om det funkar för dig?

Ska bara kolla med farsan om jag kan få skjuts.

Mvh