Vattenkylt grafikkort (både AMD och nVidia av intresse)

Permalänk
Medlem

Vattenkylt grafikkort (både AMD och nVidia av intresse)

Jag är på jakt efter ett vattenkylt grafikkort - både nVidia och AMD av intresse. Tänker minst RX 480, men gärna Vega eller bättre på AMD-sidan och minst GTX 1080/RTX 2060 eller bättre på nVidia-sidan. Så har ni något ni önskar att bli av med så skicka ett PM.

Pris? Det ska kännas bra i magen för både köpare och säljare.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Ptja om du skulle hitta ett asus gtx 1080 strix så har jag 2 EK block till de

Permalänk

Har ett Gigabyte 5700XT Gaming OC med Bykski vattenblock som har inte varit använt på ett år som ligger i garderoben. Har dessvärre inte kvar originalfläkten och kartong

Pris: ja du.. något rimligt i linje i dessa tider vore nog OK för mig.

Permalänk
Medlem

Har ett R9 295x2 om det kan vara intressant. (kräver 1000w minimum watt nätagg).

Visa signatur

EVGA RTX 3080 / 5800x / Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI / Ballistix 32GB 3200mhz / Corsair SF750 750W / Gigabyte 48" AORUS FO48U OLED 4K 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dussan89:

Har ett R9 295x2 om det kan vara intressant. (kräver 1000w minimum watt nätagg).

Tack för erbjudandet men lite väl svettigt. Sjukt kul kort dock!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

Sitter på två GTX 980Ti Poseidon som körts sli fram till i höstas då datorn åkte in i garderoben till förmån för spjälsäng. Funkar över all förväntan hittills, men ja, en generation tidigare än 1080 som du letar.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.