Permalänk
Medlem

Xbox360

Jag har ett xbox360 som inte används. Det har legat i en kartong länge och jag har startat upp det för att se om den fungerar.
Den startar men läser inga skivor, det ligger dock spel på hårddisken som går att starta och det går att föra över fler från en dator till hårddisken. Jag har skruvat isär den och försökt rengöra linsen men utan resultat. Den händige är välkommen att göra ett eget försök alt köpa en ny lins.

Tre handkontroller ingår, men batterierna hade läckt så jag fick bara en av dom att fungera efter jag hade bytt.
Den är bannad från nätet av tidigare ägare.

Det sitter en 2,5" 1Tb hdd i xboxet som jag skulle kunna ta ut och använda i min dator men det känns bättre att bli av med hela komplett.

Därför byter jag den gärna mot en lös 1Tb disk eller nåt liknande, skulle du vilja ha xboxet men inte har en en lös disk kan jag skänka bort paketet också, skicka bara ett PM. Det viktigaste är att det kommer till användning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Expertgissare

PM

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB