Fresion laptopryggsäck som är helt ny i kartong. Julklapp?

Permalänk
Medlem

Fresion laptopryggsäck som är helt ny i kartong. Julklapp?

Tål regn och snö "Vattentät"
TSA-godkänt stöldskydd
USB-laddningsport
Dolt fack för laptop upp till 15,6 tum.
Stöttålig botten
Totalt 17 olika fickor/fack
Dubbel dragkedja
Justerbart bröstspänne
Handtag
Avtagbar nyckelringshållare
m.m.

Kanske en bra julklapp?

Läs mer här:
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B08BL1NBN5?psc=1&ref=ppx_pop_mo...
Obs! Den som är på länken är för upp till 17.3 tum men annars exakt likadan.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fan att man inte har pengar just nu. Är den kvar den 23:e så är jag väldigt intresserad. Hade varit perfekt som sista julklapp till sonen. Lyckades laga dragkedjan på den han har idag men bara tillfälligt och kan ju vara bra veta att chromebooken de fått i skolan ligger kvar när han kommer hem på dagarna😂

Om du inte vill byta mot ett öppnat Cyberpunk 2077?😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Fan att man inte har pengar just nu. Är den kvar den 23:e så är jag väldigt intresserad. Hade varit perfekt som sista julklapp till sonen. Lyckades laga dragkedjan på den han har idag men bara tillfälligt och kan ju vara bra veta att chromebooken de fått i skolan ligger kvar när han kommer hem på dagarna😂

Om du inte vill byta mot ett öppnat Cyberpunk 2077?😂

Köper den gärna till din son. Kontakta säljaren med dina uppgifter så betalar jag den åt dig.

Pass it forward. Gamers united ❤️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Köper den gärna till din son. Kontakta säljaren med dina uppgifter så betalar jag den åt dig.

Pass it forward. Gamers united ❤️

Men vad säger du? Nu blir fan en pappa tårögd till och med.
Först och främst går säljaren med på detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Men vad säger du? Nu blir fan en pappa tårögd till och med.
Först och främst går säljaren med på detta?

Har frågat. Vi får se vad han svarar. Lets hope

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Men vad säger du? Nu blir fan en pappa tårögd till och med.
Först och främst går säljaren med på detta?

Det går jag absolut med på och sänker priset 🙂

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna bidragit mer i detta men tyvärr förlorade jag jobbet i Covidpandemin och är nu arbetslös 😔 Försöker sälja av allt jag köpt på mig och vända på slantarna till jag fåtg nytt jobb.

Om någon känner till ett jobb i stockholmsområdet inom IT/Administration så får ni gärna tipsa mig 🙂

Fantastiskt fint intiativ av @Honskadad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Köper den gärna till din son. Kontakta säljaren med dina uppgifter så betalar jag den åt dig.

Pass it forward. Gamers united ❤️

Vad fint 👍😃

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Men vad säger du? Nu blir fan en pappa tårögd till och med.
Först och främst går säljaren med på detta?

God Jul till dig och din son! Hoppas han får nytta av ryggsäcken, från en annan pappa ❤️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Detox:

Jag hade gärna bidragit mer i detta men tyvärr förlorade jag jobbet i Covidpandemin och är nu arbetslös 😔 Försöker sälja av allt jag köpt på mig och vända på slantarna till jag fåtg nytt jobb.

Om någon känner till ett jobb i stockholmsområdet inom IT/Administration så får ni gärna tipsa mig 🙂

Fantastiskt fint intiativ av @Honskadad

Absolut. Jobbar dock som personlig assistent så har inte jättemycket kontakter inom den branschen. Har en vän som jobbar inom IT. Kan kontakta honom och höra om han vet något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Absolut. Jobbar dock som personlig assistent så har inte jättemycket kontakter inom den branschen. Har en vän som jobbar inom IT. Kan kontakta honom och höra om han vet något.

Om det inte är för mycket besvär för dig så får du gärna göra det. Stort tack oavsett 👍👍👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Detox:

Om det inte är för mycket besvär för dig så får du gärna göra det. Stort tack oavsett 👍👍👍

Har vidarebefordrat att jag har en vän som jobbar som söker jobb inom it/Administration till min vän Fredrik.

Sa att han gärna får hojta till om han hör eller vet någon tjänst inom detta som kan vara ledig.

Hör av mig direkt om han vet något och kan förmedla detta ❤️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Har vidarebefordrat att jag har en vän som jobbar som söker jobb inom it/Administration till min vän Fredrik.

Sa att han gärna får hojta till om han hör eller vet någon tjänst inom detta som kan vara ledig.

Hör av mig direkt om han vet något och kan förmedla detta ❤️

Jättesnällt, stort tack ❤👍