Sökes: RX590, RX5600-XT eller annat valfritt AMD-kort för 3 - 4k kr.

Permalänk
Medlem

Sökes: RX590, RX5600-XT eller annat valfritt AMD-kort för 3 - 4k kr.

Det är dags att uppgradera min GTX-970 och jag vill inte tömma börsen för mycket. Orkar inte hålla på med en massa budgivningar och grejer. Är fullt medveten om att jag inte kommer få något vettigt för pengarna men det är tyvärr så tiderna är just nu.

Har ni något vettigt AMD-kort som ni vill bli av med för mellan 3 - 4000kr så hojta till. Jag kan hämta nu i helgen ca 1h bilkörning från Uppsala. Annars kan ni skicka. Men föredrar avhämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har ett rx580 4gb om de är intressant?

Permalänk
Medlem

Jag har ett PowerColor Radeon RX 5600 XT 6GB OC inköpt på Inet 2020-06-22. Bor i Gbg så får bli skicka isåfall. Kan det vara värt 3500?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mipponpippon:

Har ett rx580 4gb om de är intressant?

Det blir tyvärr inte mycket till uppgradering mot det jag har idag, dvs en gtx 970. Avstår därmed men tack ändå!

Skrivet av beppe:

Jag har ett PowerColor Radeon RX 5600 XT 6GB OC inköpt på Inet 2020-06-22. Bor i Gbg så får bli skicka isåfall. Kan det vara värt 3500?

Det kanske är intressant! Hur är skicket på kortet? Varit OC:ad? Använd till mining osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atotal:

Det kanske är intressant! Hur är skicket på kortet? Varit OC:ad? Använd till mining osv?

Monterat av Inet sommaren 2020 och sedan orört. Kört standardinställningar och 90% windows desktop och lättare spel (typ WoW classic). Ingen mining.

Permalänk
Medlem
Skrivet av beppe:

Jag har ett PowerColor Radeon RX 5600 XT 6GB OC inköpt på Inet 2020-06-22. Bor i Gbg så får bli skicka isåfall. Kan det vara värt 3500?

Tjena, blev det någon affär? Annars e jag sugen på kortet!

Permalänk

har ett ASUS Radeon RX Vega 64 8gb liggande. 3500:- finns i Helsingborg.