ZOTAC GeForce RTX 3070 Twin Edge OC White (EJ LHR)

Permalänk

ZOTAC GeForce RTX 3070 Twin Edge OC White (EJ LHR)

Hej!

Kollar om någon är i stort behov av ett vitt grafikkort och är intresserad av ett byte.

Skaffade ursprungligen detta kort för att det var litet och passade in i ett tight ITX-chassi. När jag nu bytt till en något större låda så har jag råd med ett större kort, och ser själv inget värde i att det är vitt.

Kortet är inte direkt svalt av sig, temperaturen är ok (70-80 i gaming i ett ITX-chassi), men när det närmar sig 80 grader så börjar fläktarna låta lite mer än jag vill. Eftersöker därför ett kort med bättre fläktar helt enkelt. I en större låda ska tempen nog vara bättre, har haft det i ett NR200P vid något tillfälle och då låg tempen snarare mellan 65-75.

Beroende på vad som byts så kan jag tänka mig att lägga en slant emellan. Inte intresserad av att byta "ner" mig, så att säga.

Originallåda och kvitto finns.

Vill du köpa kortet? Då är priset 10000kr eller högstbjudande. Ledsen men det är vad jag behöver för att själv kunna få fatt i ett annat kort.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk

Är detta icke lhr?

Permalänk
Skrivet av DavidGustafssonnn:

Är detta icke lhr?

Hej, nej det är inte LHR. Tack för frågan, ska uppdatera annonsen.

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.