Permalänk
Medlem

Flytten av fyndtrådarna

Tänkte kasta upp en tråd här så folk kan uttrycka sin kärlek till ändringen!

Av symmetri-anledning tänker jag också föreslå att spelfyndtråden borde ha en diskussionstråd!

Sen finns det väl en del andra fyndtrådar som borde flytta hit

Permalänk
Hedersmedlem

@medbor

Härligt med lite feedback!

Anledningen till att Dagens fynd och Övriga fynd har separata diskussionstrådar var pga. det var sjukt mycket "brus" i trådarna, vilket var väldigt störande för alla som prenumererar på trådarna. Det har än så länge inte hänt i Digitala fyndtråden och vi har därför vald att avvakta med en separat diskussionstråd. Men ja, symmetri är alltid fint

Vilka fyndtrådar menar du? Inte omöjligt att vi har glömt bort någon i farten.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

@medbor

Härligt med lite feedback!

Anledningen till att Dagens fynd och Övriga fynd har separata diskussionstrådar var pga. det var sjukt mycket "brus" i trådarna, vilket var väldigt störande för alla som prenumererar på trådarna. Det har än så länge inte hänt i Digitala fyndtråden och vi har därför vald att avvakta med en separat diskussionstråd. Men ja, symmetri är alltid fint

Vilka fyndtrådar menar du? Inte omöjligt att vi har glömt bort någon i farten.

Det finns väl fyndtrådar för andra spel, eller har jag drömt det?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av medbor:

Det finns väl fyndtrådar för andra spel, eller har jag drömt det?

Digitala spel (nerladdningsbara från ex. Steam osv.) hör hemma i Digitala spelfyndtråden, resten i Dagens fynd.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Passar på att kasta in länken till sektionen nu när vi kopplat ihop den här tråden med länken på förstasidan:

https://www.sweclockers.com/forum/179-fyndtradar

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Snusfri

Mikket pra.

Skönare att ha alla sådana trådar samlade på ett och samma ställe än att behöva leta runt.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

De är pinnade i det nya subforumet, det behövs nog inte längre

Permalänk
Medlem

Såååå mycket bättre!!

Nu kan man bara bokmärka den här länken:
https://www.sweclockers.com/forum/179-fyndtradar

Och överblicka direkt vilka av alla dessa fynd-trådar som fått nya inlägg sedan man senast kollade på dem för att se så man inte missat något fynd alls av alla kategorier.

Förut missade jag en massa fynd av övriga fynd bara för att jag var tvungen att hålla mig mer till datorkategorin där vi har de två viktigaste fyndtrådarna. Riktigt rörligt var det förut. Nu är det iaf ordning och reda! Samla allt här precis som det ska.

Tack till er mods och admins för det!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av pine-orange:

De är pinnade i det nya subforumet, det behövs nog inte längre

Det har du rätt i, fixat

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Såååå mycket bättre!!

Nu kan man bara bokmärka den här länken:
https://www.sweclockers.com/forum/179-fyndtradar

Och överblicka direkt vilka av alla dessa fynd-trådar som fått nya inlägg sedan man senast kollade på dem för att se så man inte missat något fynd alls av alla kategorier.

Förut missade jag en massa fynd av övriga fynd bara för att jag var tvungen att hålla mig mer till datorkategorin där vi har de två viktigaste fyndtrådarna. Riktigt rörligt var det förut. Nu är det iaf ordning och reda! Samla allt här precis som det ska.

Tack till er mods och admins för det!

Det enklaste för mig är att klicka ’följ tråden’ så får man alla inlägg direkt när man kollar ’följda trådar’

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Det enklaste för mig är att klicka ’följ tråden’ så får man alla inlägg direkt när man kollar ’följda trådar’

Jo, jag kör samma metod, vilket gör att jag får epost när nytt inlägg kommer. Dock blir det något konstigt sätt ej konstant. Ibland får jag epost, ibland får jag ej.

Men med den här nya länken så kan jag manuellt kontrollera dagligen så man inte missat något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Jo, jag kör samma metod, vilket gör att jag får epost när nytt inlägg kommer. Dock blir det något konstigt sätt ej konstant. Ibland får jag epost, ibland får jag ej.

Men med den här nya länken så kan jag manuellt kontrollera dagligen så man inte missat något.

Ja precis, men denna gör ju typ samma sak, bara det jag menade:
https://www.sweclockers.com/forum/foljda