Cooler Masters nya chassi är en sko

Permalänk
Medlem

Nu vill jag se en video där @JonasT går runt i ett par av dessa, måste vara min trötta hjärna som spårat ur...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stan Carley:

En av få snygga saker jag sett på evigheter, om du avstår så köper jag istället


Jag ändrar mig, jag köper upp hela första omgången de tillverkar och säljer dyrt.

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem

Jag är inte tillräckligt mycket skofetischist för att köpa detta.

Skrivet av Timfinity:

Inga kablar som skosnören?

Slangar i vattenkylsystemet?

Permalänk
Medlem

Undrar om de har storlek 42?

Sjukt ball case mod project!
Men är det verkligen nåt de tänker producera/sälja?

Visa signatur

i9 12900k, RTX3080, 3600MHz CL15 DDR4 , custom loop

Permalänk
Medlem

Tror jag som 40+ inte är målgruppen. Ska kolla med min fjortis son och se vad han säger. Hissa eller dissa? Annars känns väl detta som en produkt som är till för att skapa uppmärksamhet och generera klick på nätet i marknadsföringssyfte.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk

Ojojoj

Om man får möjlighet att köpa denna kommer jag spendera SNUSKIGT mycket pengar

Permalänk
Medlem

Fatta att ha en sån här dator på Birdie och sen ha matchande skor på fötterna

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Nefrums:

Undrar om de har storlek 42?

Sjukt ball case mod project!
Men är det verkligen nåt de tänker producera/sälja?

Det verkar som det! Kan däremot tänka mig att det handlar om extremt få upplagor, och extremt dyra sådana. De specialdesignade som moddaren bakom designen sålt har legat på runt flera tusen dollar om jag inte minns fel. Kanske inte blir riktigt lika saftigt från Cooler Master, men billigt blir det nog inte.

Permalänk
Cooler Master
Skrivet av landmarks:

Det verkar som det! Kan däremot tänka mig att det handlar om extremt få upplagor, och extremt dyra sådana. De specialdesignade som moddaren bakom designen sålt har legat på runt flera tusen dollar om jag inte minns fel. Kanske inte blir riktigt lika saftigt från Cooler Master, men billigt blir det nog inte.

Halloj! Sneaker X, Mini X, Shark X och C700M Infinity Series kommer ursprungligen från moddingcommunityt, exempelvis genom vår Case Mod World Series. Därefter har vår avdelning CMODX jobbat tillsammans med moddarna för att göra produkterna mer användarvänliga och enklare att producera. Visst är det så att när man bara gör 1 exemplar för en tävling så är inte riktigt kostnaden eller användarvänligheten prio #1 Även om de fortfarande är chassin i mindre produktionsskala, om man jämför med exempelvis MasterBox NR200P.

De är 100% avsedda för att säljas, inte bara för att visas upp på events, och i respektive region kommer vi att diskutera med samarbetspartners vilka som passar deras målgrupper. Ni kan se CMODX som vår experimentverkstad som tar fram produkter som faller utanför ordinarie ramar.

Här hittar ni chassina i fråga: https://summit.coolermaster.com/chronos/streaming/
Min personliga favorit är Mini X i bubblegum pink/blue

Visa signatur

Make It Yours

Permalänk
Medlem

Hugaligen så fruktansvärt fult, men visst, lite kul är det ju.

@landmarks: bonuspoäng för ordvitsarna

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av EDDETHEMAN97:

Om man får möjlighet att köpa denna kommer jag spendera SNUSKIGT mycket pengar

Utan att ha på fötterna, så kanske det är detta segment man ska satsa på för att sko sig?

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Absolut älskar den filmen

Visa signatur

Though You Fight to Survive, Your Body Starts To Shiver.

Permalänk

Ser ut som fot delen av en Gundam figur..

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Tror jag som 40+ inte är målgruppen. Ska kolla med min fjortis son och se vad han säger. Hissa eller dissa? Annars känns väl detta som en produkt som är till för att skapa uppmärksamhet och generera klick på nätet i marknadsföringssyfte.

Jag tror att många som jag som är 40+ definitivt är målgruppen till såna här grejer, vi som är uppvuxna med Transformers och Macross/Robotech på 80/90-talen Sånt som en "fjortis" idag troligtvis inte har så många referenser till, gissar jag. Det är för pixligt mot vad de är vana vid XD

Dödskallar och chassin som HAF som ser ut som ammo crates har alltid definitivt gått före tråkiga intetsägande designer som Fractal Design Define t.ex.

Modellmässigt var det här ganska tufft, men många av designerna färgmässigt var sådär, så Inget jag personligen skulle skaffa men den röda/vita såg ju faktiskt ganska "stilenlig" ut. Kunde varit foten till Ratchet eller Jetfire!

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackeagle:

Jag tror att många som jag som är 40+ definitivt är målgruppen till såna här grejer, vi som är uppvuxna med Transformers och Macross/Robotech på 80/90-talen Sånt som en "fjortis" idag troligtvis inte har så många referenser till, gissar jag. Det är för pixligt mot vad de är vana vid XD

Dödskallar och chassin som HAF som ser ut som ammo crates har alltid definitivt gått före tråkiga intetsägande designer som Fractal Design Define t.ex.

Modellmässigt var det här ganska tufft, men många av designerna färgmässigt var sådär, så Inget jag personligen skulle skaffa men den röda/vita såg ju faktiskt ganska "stilenlig" ut. Kunde varit foten till Ratchet eller Jetfire!

Okej, du är inte gift antar jag? Inte en chans att den där skapelsen skulle komma in i det "klassiskt nordiskt inredda huset"

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Okej, du är inte gift antar jag? Inte en chans att den där skapelsen skulle komma in i det "klassiskt nordiskt inredda huset"

Jo, jag är faktiskt småbarnsfar och lyckligt gift med en fru, som har vassare grafikkort än jag och som drog in mig i att spela WoW bland annat
Dessutom älskar hon anime som Neon Genesis Evangelion, så att... där skulle det nog inte vara några invändningar XD

Själv har hon ett NZXT Tempest Elite 410 med typ 8 fläktar i, som hon är väldigt nöjd med, eftersom hon prioriterar att det ska vara tyst och kyla bra, medan jag gärna vill ha något lite roligare än en slät box iaf.

Vi bor för övrigt i en lägenhet med ett dedikerat dator/hobby/brädspels-rum som vi inrett ihop

Lillpojken står vid mitt hörn och fruns hörn är det högra.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackeagle:

Jo, jag är faktiskt småbarnsfar och lyckligt gift med en fru, som har vassare grafikkort än jag och som drog in mig i att spela WoW bland annat
Dessutom älskar hon anime som Neon Genesis Evangelion, så att... där skulle det nog inte vara några invändningar XD

Själv har hon ett NZXT Tempest Elite 410 med typ 8 fläktar i, som hon är väldigt nöjd med, eftersom hon prioriterar att det ska vara tyst och kyla bra, medan jag gärna vill ha något lite roligare än en slät box iaf.

Vi bor för övrigt i en lägenhet med ett dedikerat dator/hobby/brädspels-rum som vi inrett ihop

Lillpojken står vid mitt hörn och fruns hörn är det högra.
https://i.imgur.com/K27GwdO.jpg

Jag gifte mig med fel kvinna

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av medbor:

Nu vill jag se en video där @JonasT går runt i ett par av dessa, måste vara min trötta hjärna som spårat ur...

Nu har jag visserligen rätt stora fötter, men tror att CM:s skochassi lär glappa lite i hälen.

Permalänk
Medlem

Jaha, det börja med LEGO's Adidas superstar.
Den kan man iaf välja vänster/höger sko eller köp 2 st och få ett par =).
Denna låda (sko) verkar vara mer för en neutral plattfot.

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..