Nokia lanserar två bärbara datorer för den europeiska marknaden

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Det han sa var att det var mer än sälj och formgivning i Finland, inte att de var Nokia

De har ju över 500 anställda

Vet du vad de gör mer än just främst formgivning och sälj?

Som jag läst så sker all teknisk utveckling, och även produktion, i Kina av Foxconn.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Vet du vad de gör mer än just främst formgivning och sälj?

Som jag läst så sker all teknisk utveckling, och även produktion, i Kina av Foxconn.

Inte hållit mig uppdaterad, men med första generationerna av HMD-mobiler så var de mer aktiva, inte alls omöjligt att fokus ändrats

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Inte hållit mig uppdaterad, men med första generationerna av HMD-mobiler så var de mer aktiva, inte alls omöjligt att fokus ändrats

Vad menas med "aktiva"?

Både du och artikelförfattaren svara med generella intetsägande svepande kommentarer, som opposition till mina konkreta fakta.

Knappast trovärdigt.

Sedan; varför opponerar du dig mot vad jag säger, om du (som du själv påstår) inte vet vad som gäller idag?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miska:

Jag gillar faktumet att Nokia inte kunde stava till "Northern" på den där tidningen, då det står "Nothern" på bilden.

Måste varit kul att vara den som satte stavfelet på numret som hade Bill Gates på omslaget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Vad menas med "aktiva"?

Både du och artikelförfattaren svara med generella intetsägande svepande kommentarer, som opposition till mina konkreta fakta.

Knappast trovärdigt.

Sedan; varför opponerar du dig mot vad jag säger, om du (som du själv påstår) inte vet vad som gäller idag?

Jag opponerar mig inte, men att förkasta ett bolag som ’sälj och form’ känns lite överdrivet

Du har ju inte direkt visat fakta som visar att de bara gör det du säger heller... skit samma helt ärligt, jag bryr mig inte om HMD alls