Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Xbox 360 slim RGH eller JTAG chippad sökes

Permalänk

Xbox 360 slim RGH eller JTAG chippad sökes

Tjenare
Är på jakt efter en chippad xbox 360 slim konsol med RGH eller JTAG. Gärna en fungerande. Utför du chippning så skriv gärna ett pm. Kan skicka konsolen eller träffas i Malmö regionen. Utför du reperation av xbox 360 slim med RGH är det ett plus också.
Priset kommer vi överens om.
Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har några 360 slim ska göra om dom till rgh 3.0 har tänkt sälja för 900kr 2 HK och typ 250 hdd
Om du är intresserad kan jag greja klart en snart isf

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av compaqdeskpro:

Jag har några 360 slim ska göra om dom till rgh 3.0 har tänkt sälja för 900kr 2 HK och typ 250 hdd
Om du är intresserad kan jag greja klart en snart isf

Om du säljer såna på tradera så skulle du nog kunna tjäna bra med pengar.
Detta kanske räknas som trams i tråden, men det är ett tips i all välmening.

Permalänk
Medlem

Ursäkta frågan men då jag har två gamla Xbox 360 stående så blev jag nyfiken på vad rgh 3.0 är?
Försökte googla men hitta inget mer än nåt om instaboot.

Permalänk

RGH 3.0

Skrivet av Tobitheo:

Ursäkta frågan men då jag har två gamla Xbox 360 stående så blev jag nyfiken på vad rgh 3.0 är?
Försökte googla men hitta inget mer än nåt om instaboot.

Nyaste metoden att cippa 360 finns ju rgh 1 2 1.2 nu 3.0 innefattar inget chip utan endast 2 trådar med nån diod resistor sök rgh 3.0 sevensins har guide där hur man går till väga

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk

Vet ej

Skrivet av xc:

Om du säljer såna på tradera så skulle du nog kunna tjäna bra med pengar.
Detta kanske räknas som trams i tråden, men det är ett tips i all välmening.

Vet ej vad man kan få på tradera , inte helt säker på att man får så mycket mera tucker 900 är ett bra pris som den är värd anser jag

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av compaqdeskpro:

Nyaste metoden att cippa 360 finns ju rgh 1 2 1.2 nu 3.0 innefattar inget chip utan endast 2 trådar med nån diod resistor sök rgh 3.0 sevensins har guide där hur man går till väga

Jo hur man gjorde hitta jag men va mer varför och vad man kan göra med det efteråt som man inte kunde före så att säga

Permalänk
Skrivet av compaqdeskpro:

Jag har några 360 slim ska göra om dom till rgh 3.0 har tänkt sälja för 900kr 2 HK och typ 250 hdd
Om du är intresserad kan jag greja klart en snart isf

PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Ursäkta frågan men då jag har två gamla Xbox 360 stående så blev jag nyfiken på vad rgh 3.0 är?
Försökte googla men hitta inget mer än nåt om instaboot.

Du kan köra homebrew emulatorer med mera.
Du kan också köra spel från hdd utan skiva i läsaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xc:

Du kan köra homebrew emulatorer med mera.
Du kan också köra spel från hdd utan skiva i läsaren.

Aha okej. Det framgick tyvärr inte utav det jag hittade men tack för svar iaf.
Stod bara som sagt nåt om instaboot osv men det sa ju inte mycket

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett slim med CR4 XL som inte används, finns i Eskilstuna

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb