Anmäl dig till Meet & Geek Malmö!

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Jag och @Senri anmäler oss.

Sticker väl direkt efter jobbet så är väl nere lite efter 18 beroende hur rustningstrafiken är i Malmö.

Permalänk
Medlem

Jag hänger gärna på!

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Den sociala fobin gör att det kniper i magen men jag anmäler mig! @CCWarlock du ska inte komma ner från fjollträsk?

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är på!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Musikälskare

Hoppas ni får det trevligt!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av Geckod:

Jag och @Senri anmäler oss.

Sticker väl direkt efter jobbet så är väl nere lite efter 18 beroende hur rustningstrafiken är i Malmö.

Skrivet av shugge:

Jag hänger gärna på!

Skrivet av Pelegrino:

Den sociala fobin gör att det kniper i magen men jag anmäler mig! @CCWarlock du ska inte komma ner från fjollträsk?

Skrivet av vargeEEEEn:

Jag är på!

Ni är med på listan och listan är därmed full! Helvete va trevligt!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pelegrino:

Nä. Jag gillar varken öl eller snällskap.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av CCWarlock:

Nä. Jag gillar varken öl eller snällskap.

Liar liar pants on fire

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Tjolahopp! Omröstningen är nu stängd och det är Kappa Bar som norpade flest röster, så kort sagt siktar vi på det! Nästa vecka kommer vi förhoppningsvis ha detaljer spikade, sen är det bara att tillbringa resten av tiden till Meet & Geek MLMOE med att tagga järnet! Som en Microsofts Panos Panay brukar säga: I'm pumped!

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med för lite meet & geek nu när det är i min hemstad. Synd att jag missa omrösningen för vilken plats vi skulle träffas.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

@mr_lans du har flyt! Det blev nämligen lite avhopp och en plats öppnades upp. Du är välkommen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

@mr_lans du har flyt! Det blev nämligen lite avhopp och en plats öppnades upp. Du är välkommen!

Tack för inbjudan. Läste inte hela tråden och insåg att jag hade missat tåget, men hade turen att det kom ett nytt tåg till min undsättning.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Hallå everyhopa!

Rykande färsk update: Kappa Bar har bokats! Vi kommer få hänga i barens bakre del och denna kommer skärmas av så att inte annat löst folk stör vårt umgänge. Andra trevligheter är att vi kommer få 10 procents rabatt på käk, ej alkohol, och det finns en rätt trevligt utbud av hamburgare, pizzor och sallader. Utbudet finns här: Menyn på Kappa Bar.

I och med att vi blir ett gäng kan det vara bra att se till att maten är förbeställd i förtid och om du vet med er redan nu vad du vill käka är det bara att antingen dra ett PM till mig eller skriva här. Det är ingen superbrådis i skrivande stund, men ju tidigare, desto bättre.

Fick en förfrågan om att sätta upp en tjusig roll up/affisch/banner på Kappa för att visa att det är endast coola kids från SweC som får äntra det avskärmade området. Är det någon som känner sig manad att ta fram någon tjusig design på denna så är det bara att hojta. Ett alternativ skulle kunna vara att köra en cardboard cutout av @UndaC som man kan ta bilder med om man blir less på the real deal under kvällens gång.

Sist, men inte minst: Aktiviteter! Frågestund i quiz-form behöver styras upp och om du känner dig manad att ta på dig ansvaret för denna är det bara att hojta. Och om du har några idéer på andra aktiviteter är det bara att skriva förslag här i tråden. Det finns inga dåliga förslag. Hela havet stormar med chassin, kast med litet USB-minne eller Jag har aldrig: PC Edition är några förslag och endast fantasin sätter gränserna!

Permalänk
Medlem

@Enviro Härligt! Låter riktigt trevligt. Ser fram emot detta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Från vilken tid?

Visa signatur

Proud AMD customer since 1998!

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av Homdax:

Från vilken tid?

18:00 och framåt. Måste dock dubbelkolla.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Tjohej!

Jag har skickat PM till samtliga som är med på listan gällande matbeställning. Svara på det. Annars jävlar!

Permalänk
Medlem

Ert meddelande är besvarat.

Visa signatur

Proud AMD customer since 1998!

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Om någon undrar vad de dubbla priserna på burgarna betyder så är det 100g lr 200g. Ja mejlade o frågade.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Nu har typ alla lagt beställningar och listan kommer langas över till Kappa Bar inom kort, mer specifikt i morgon eftermiddag. Om du vill ändra din beställning innan dess är det bara att langa PM med nytt förslag så ändrar jag.

PS: @Söderbäck och @Pelegrino får gärna dra en liten checkeli check i PM!

Och ytterligare bump för aktivitet: Har du några idéer på roliga aktiviteter under kvällens gång är det bara att hojta.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Nu är det bara några dagar kvar och peppen går att skära med kniv här!

Det som gäller är Kappa Bar på Baltzarsgatan 31 i Malmö. Vi får sitta för oss själva i salongens bakre del där vi får umgås, käka och härja. Starttiden är 18:00 och min plan var att käka vid 20:00, så hinner folk droppa in och bli lite varma i kläderna innan maten serveras. Alternativet är ju att vi tar in käket vid 19:00 stället. Vad sägs om detta?

Det har också blivit lite manfall och det finns en plats att fylla. Skriv här eller till PM till mig om du har en vän som vill haka på. Det blir kul. Jag lovar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Nu är det bara några dagar kvar och peppen går att skära med kniv här!

Det som gäller är Kappa Bar på Baltzarsgatan 31 i Malmö. Vi får sitta för oss själva i salongens bakre del där vi får umgås, käka och härja. Starttiden är 18:00 och min plan var att käka vid 20:00, så hinner folk droppa in och bli lite varma i kläderna innan maten serveras. Alternativet är ju att vi tar in käket vid 19:00 stället. Vad sägs om detta?

Det har också blivit lite manfall och det finns en plats att fylla. Skriv här eller till PM till mig om du har en vän som vill haka på. Det blir kul. Jag lovar!

KUL!
20:00 blir bra, är man hungrig innan får man ta en näve nötter eller något!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av Sweex:

KUL!
20:00 blir bra, är man hungrig innan får man ta en näve nötter eller något!

Nötter och/eller stödkorv!

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Tror 20.00 blir rätt lagom för mat. Är nog där tidigast 18.30. Har 2h ner plus hitta parkering och checka in, samt gå till kappa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

Tror 20.00 blir rätt lagom för mat. Är nog där tidigast 18.30. Har 2h ner plus hitta parkering och checka in, samt gå till kappa.

Strongt av dig/er att ta er hela vägen ner!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av Geckod:

Hjälte!

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Lol är ju redan halv dansk (som skåningar) från Blekinge från börja. Bor dock inte där längre

Permalänk
Hedersmedlem

Att vänta till 20.00 med maten känns ju sådär. Bara att inse att man kommer vara mör efter en arbetsvecka och tidig start på fredagen. Länge sedan man var 20.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

20:00 blir perfekt för mig då jag slutar jobb 18:00

Permalänk

Brukar sluta 18 jag med. Men tror jag tar en 2 timmar extra ledigt bara för erans skull! Så e jag där nock till 18 tiden.