HD600, HD558, Modmic UNI, Modmic 5, XLR adapter

Permalänk
Medlem

HD600, HD558, Modmic UNI, Modmic 5, XLR adapter

Allt kan skickas mot fraktkostnad, men föredrar att mötas upp i Malmö eller Hässleholm.
Bild 1:
Sennheiser HD600. Med originalkartong och 6,3mm-adapter. Kuddarna utbytta mot nya originalditon i höstas. Prisidé 1700 eller bud
Bild 2:
Sennheiser HD558. Med originalkabel, 3.5mm adapter och en kortare tredjepartskabel med 3,5mm-kontakt. Prisidé 400 eller bud.
Bild 3:
Antlion ModMic UNI. Alla tillbehör medföljer, förutom någon förbrukad klisterlapp. Prisidé 300 eller bud.
Bild 4:
Antlion ModMic 5. Alla tillbehör medföljer, förutom någon förbrukad klisterlapp. Prisidé 200 eller bud.
Bild 5:
AntLion ModMic XLR Power Converter. För att koppla in modmic i interface. Har inbyggd förstärkning av röstfrekvenser. Prisidé 150 eller bud.
Rode VXLR+ Adapter. Samma som ovan, fast utan förstärkare så den lämnar ljudet rent på gott och ont. Prisidé 150 eller bud.
Dämpad kabel från garage1217 http://www.garage1217.com/g1217_011.htm perfekt när man behöver koppla in känsliga lurar i en högljudd källa. Prisidé 250 eller bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle ju egentligen inte handla fler hörlurar, men då jag ser att du inte fått några bud en så passar jag på att slänga in ett litet bud på 1400kr för HD600 och en ModMic. Förstår dock om du ser det som ett för lågt bud och inte vill släppa dem för det priset, men tyckte det var värt ett försök iaf.

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Alla priser är satta till strax under vad jag tror jag skulle få om jag säljer det på tradera, så riktigt så lågt är jag inte berädd att släppa de för

Permalänk
Medlem

har hd600 digital kabel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buulaa:

har hd600 digital kabel?

Inte säker på vad du menar. Men den har vanlig 3,5mm-kontakt och en 6,3mm-adapter

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeshu:

Inte säker på vad du menar. Men den har vanlig 3,5mm-kontakt och en 6,3mm-adapter

optisk om det säger något

Permalänk
Medlem

i vilket fall som helst bjuder jag 1000kr + frakt för hd600, även om det kan anses magert.

Permalänk
Medlem

höjer till 1500kr med medföljande modmic

Permalänk
Medlem

Bjuder 200kr + frakt på hd558

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buulaa:

höjer till 1500kr med medföljande modmic

Tyvärr är det så pass mycket lägre än vad jag skulle kunna få på Tradera att jag har svårt att acceptera det. Vad sägs om 1700 för hd600 och modmic?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taaxy:

Bjuder 200kr + frakt på hd558

Noterat! Lite lågt kanske, men om ingen bjuder över dig på en vecka så är de dina!

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeshu:

Tyvärr är det så pass mycket lägre än vad jag skulle kunna få på Tradera att jag har svårt att acceptera det. Vad sägs om 1700 för hd600 och modmic?

Håller på och budar i en annan tråd samtidigt, så jag återkommer.

Permalänk
Medlem

1400kr plus frakt för hd600 lurarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreeM:

1400kr plus frakt för hd600 lurarna.

Har fått det budet via PM innan, men tycker det är lite i underkant 🙂

Permalänk
Medlem

Drar mig ur hd 600 men jag bjuder 100kr + frakt för modmic5

Permalänk
Medlem

250 kr + frakt för ModMic UNI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taaxy:

Bjuder 200kr + frakt på hd558

Skrivet av Buulaa:

Drar mig ur hd 600 men jag bjuder 100kr + frakt för modmic5

Skrivet av usermane:

250 kr + frakt för ModMic UNI

Har insett att min nästa chans att skicka iväg saker är på torsdag (pappaledig...), så om ingen bjudit över er onsdag kväll så är de era

Permalänk
Medlem

Garage-kabeln tar jag gärna för 150 plus frakt om du vill släppa den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullon:

Garage-kabeln tar jag gärna för 150 plus frakt om du vill släppa den.

Kan hd600 och garagekabeln komma till Lund så har du ett bud på 1700 för båda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullon:

Kan hd600 och garagekabeln komma till Lund så har du ett bud på 1700 för båda

PM

Permalänk
Medlem

Om övre inte går igenom får du 1600 plus frakt för hd600

Permalänk
Medlem

Allt utom xlr-adaptrar sålda!