Youtube Kids - Går det att ställa in språk?

Permalänk
Hedersmedlem

Youtube Kids - Går det att ställa in språk?

Hej

Jag önskar - om möjligt - ändra så att det som visas på Youtube kids bara är på vissa specifika språk. Just nu är det bara en massa konstigt koreanskt (?) content som min dotter tyvärr fastnat för och jag vill hjälpa hennes språkutveckling med vissa specifika språk. Gärna tyska och slovenska om möjligt. Har försökt googla mig fram men jag blir inte klokare.

Mvh
Pappa Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Avstängd

Jag har inte heller lyckats få till det, mycket ryska och spanska har det blivit här. Hela YT-Kids-appen känns lite sådär ärligt talat. Visst är det inget grovt våld eller så, men kvaliteten på grejerna är ju horribel. Består mest av superbillig animering med samma hemska barnlåtar som är utanför copyright och barn som ointresserat leker med leksaker, men det kanske beror på vad sonen har klickat sig vidare till. Jag har i alla fall ställt in så att han bara kan använda den i en halvtimme per dag på helgen.

Permalänk
Medlem

Vill bumpa detta... Samma fråga.
Rena skit appen med samma låtar/video på olika språk, helst något på ryska eller något asiatiskt.. bara för hon har råkat klickat sig vidare från de svenska. Är säkert uppe i 50 blockerade kanaler. Jobbigt när hon har skärmbegränsad tid.

Någon som har hittat någon lösning?
Hittar inte den inställningen de nämner här: https://support.google.com/youtubekids/thread/27562931/%F0%9F...

benämningar
Permalänk
Medlem

Blockera de kanaler som producerar det icke önskade innehållet. Vet inte hur mycket konstigt ryskpratande som grabben kollade på som jag blockerat. Nu är det mest engelska och svenska saker han ser. Verkar tyvärr inte gå att begränsa språk i appen.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)