Anycubic Photon Mono X 6K resinskrivare+ Wash & Cure Plus + resin, nytt

Permalänk
Hedersmedlem

Anycubic Photon Mono X 6K resinskrivare+ Wash & Cure Plus + resin, nytt

Jag har ett nytt kit av Anycubic Photon Mono X 6K resinskrivare + Wash & Cure Plus + några flaskor resin + lite reservdelar till salu.

Jag skriver normalt ut via FDM-skrivare (har 4 st redan och 2 på gång) och beställde i ett svagt ögonblick även en Resin-skrivare. Jag insåg dock under sommaren att jag faktiskt egentligen inte har plats för den och inte riktigt intresserad av att skriva ut figurer etc, d v s det som Resin-skrivare är bäst på.

Får jag inte tillräckligt betalt för den så behåller jag nog den ändå men tänkte först se om det fanns någon som är mer sugen.

Det som kommer med är:

  • Helt oöppnat paket med Anycubic Photon Mono X 6K (Länk)

  • Öppnad kartong med Wash & Cure Plus (tittade bara in i kartongen så inte uppställd och använd) Länk

  • 2 st Extra FEP-film och 2 extra skärmskydd

  • 2 st Resin-flaskor samt en flaska Isopropanol

Allt förutom FEP-film/Skärmskydd är inköpta på 3DJake.se och kvitto finns.
Kan endast hämtas då det är stora kartonger.

Som sagt, jag kommer inte sälja under utgångspris då det är ett dyrt kit som nytt kostar över 10 000 kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Hade lätt lagt ett bud om det inte var avhämtning i Stockholm som gällde men har full förståelse för anledningen! Lycka till med annonsen, rejält starter kit för SLA printing

Visa signatur

ProArt X670E-Creator | Ryzen 7 7700X (NH-12UA Chromax) | 2x16GB G.Skill Trident DDR5 6000Mhz CL30 RGB | 4090 Founders Edition | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Fractal Design North Black TG

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, tyvärr väldigt svårt (och dyrt) att försöka skicka runt. vill inte ens försöka lista ut ett pris :).
Får jag den inte såld får jag helt enkelt sätta upp allt och även börja med Resin-utskrifter. Frågan är bara var i arbetsrummet den får plats :). Med två stora FDM-skrivare på gång så börjar jag behöva planera om allt.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Hedersmedlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com