Permalänk
Medlem

HTC vive

Vill sälja min HTC vive pga flytt och liten användning.

Har inte använts i så stor utsträckning.

Har kvitto. Kan förhandla om priset vid snabb affär

Läs hela annonsen här

Permalänk

Funkar allt?
Vad ingår?
Saknas något?
Hur ser Padsen runt ögonen ut?
Kan man få fler bilder Mvh

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem

1500:- + frakt eller om du ska förbi Karlskrona kan vi mötas.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdkryddan:

Funkar allt?
Vad ingår?
Saknas något?
Hur ser Padsen runt ögonen ut?
Kan man få fler bilder Mvh

Hej!

Allt funkar. Det är bara en komplett HTC vive utan några speciella tillbehör. All hårdvara + upphängning är där. Även lite manualer och sånt men jag vet inte om det är alla papperna som följde med. Padsen som är mot huvudet är intakt men jag skulle rekommendera att införskaffa en ny pga av att det är ju där svetten samlas under fysiskt krävande spel så det är inte så fräscht att använda någon annans. Jag laddar upp fler bilder så fort jag kan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

1500:- + frakt eller om du ska förbi Karlskrona kan vi mötas.

Hej!

Jag är väldigt tveksam på att skicka den eftersom PostNord och ect har en tendens att mangla paket.. har fått paket som man undrar ifall dom har kört dom genom en flismaskin innan leverans. Jag kan dock se om jag kan få vägarna förbi Karlskrona någon gång i framtiden ifall ingen annan vill ha den

Permalänk
Medlem

Här kommer lite fler bilder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panluma:

Hej!

Jag är väldigt tveksam på att skicka den eftersom PostNord och ect har en tendens att mangla paket.. har fått paket som man undrar ifall dom har kört dom genom en flismaskin innan leverans. Jag kan dock se om jag kan få vägarna förbi Karlskrona någon gång i framtiden ifall ingen annan vill ha den

Schenker funkar ju också men jag tar den risken 😅. Du kanske föredrar avhämtning förstås

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Schenker funkar ju också men jag tar den risken 😅. Du kanske föredrar avhämtning förstås

Jo jag föredrar det så den som ska ha det inte får hem saker som inte funkar pga att någon annan på vägen har varit mindre varsam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panluma:

Jo jag föredrar det så den som ska ha det inte får hem saker som inte funkar pga att någon annan på vägen har varit mindre varsam

Kan hämta den imorgon om du har tid kring mitt på dagen. Åker från Ängelholm.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Kan hämta den imorgon om du har tid kring mitt på dagen. Åker från Ängelholm.

Yes det funkar fint för mig

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad