Hej allihopa, har ett smärre problem och har inte fått så mycket hjälp av återförsäljare jag hört av mig till. Sweclockers brukar alltid leverera när jag har tekniska problem så testar att kolla med er istället.
Kontakten som ska in i min LG 27GL850 verkar ha gått av inuti sladden. På AC adaptern står det att modellen heter DA-65G19. När jag googlade detta kom jag till duracell direct, som verkade ha den i lager. Två frågor angående detta: dom har två modeller, 2P-DA-65G9 och en DA-65G9, förstod för det första inte skillnaden på dessa två. För det andra så ser bilden på strömförsörjning till AC-adaptern annorlunda ut än den jag har. Sladden från vägguttaget kopplas in i 3 "pins"? i min AC-adapter, på bilden verkar det endast vara 2 "pins".
Vidare verkar det som att detta är en laddare för laptop, någon som vet om det är samma typ av AC-adapter som används till vissa laptops och skärmar? Ursäkta om jag formulerat mig klumpigt, jobbat alldeles för mycket och kom hem till en trasig skärm, så borde nog sova men valde att skriva detta först i hopp om att få ett snabbt svar.
Tack på förhand!