Permalänk
Avstängd

ASUS ROG Strix Helios GX601

Hej! Säljer mitt gamla chassi pga nyköp, chassit är i bra skick.

Länk:
https://www.inet.se/produkt/6903582/asus-rog-strix-helios-gx6...

Tänkte påbörja budgivningen på 1500KR

Originalkvitto finns
Nypris: 5090KR

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem

Köpt när? Skavanker? Alla delar följer med? Låda?

Intresserad

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreas89:

Köpt när? Skavanker? Alla delar följer med? Låda?

Intresserad

Köpt hösten 2020, inga skavanker. Alla delar följer med men tyvärr ingen låda, har inte kvar fläktarna dock

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koolance94:

Köpt hösten 2020, inga skavanker. Alla delar följer med men tyvärr ingen låda, har inte kvar fläktarna dock

Är fläktarna ersatta med andra eller de sitter i ett nytt chassi så man får köpa nya om man vill ha flöde i chassit?

Inga konstigheter då jag har en AIO men kanske får köpa en fläkt eller två isf.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreas89:

Är fläktarna ersatta med andra eller de sitter i ett nytt chassi så man får köpa nya om man vill ha flöde i chassit?

Inga konstigheter då jag har en AIO men kanske får köpa en fläkt eller två isf.

Kollade på chassit där är lite lite av tinten på frontglaset som släppt lite i högra hörnet men det är väldigt lite, Sitter noctua chromax fläktar i chassit idag, de är ganska dyra så släpper helst in dem utan extra betalning.

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koolance94:

Kollade på chassit där är lite lite av tinten på frontglaset som släppt lite i högra hörnet men det är väldigt lite, Sitter noctua chromax fläktar i chassit idag, de är ganska dyra så släpper helst in dem utan extra betalning.

Mitt bud är utan fläktar och kan hämta på torsdag

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreas89:

Mitt bud är utan fläktar och kan hämta på torsdag

Tackar för ditt bud, avvaktar lite och ser om det är någon annan som är intresserad

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem

Om det går o få skickat så bjuder ja 1500 plus frakt

Permalänk
Medlem

Chassiet paketerat i kartong väger 21kg, Över 20kg då börjar frakten bli dyr, bara ett tips!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bifrost:

Om det går o få skickat så bjuder ja 1500 plus frakt

Tyvärr så skickar jag inte det, dels så finns det inte tillräckligt med kartong i södra skåne för att packa in det i, sen som ovan nämnde så blir det rejält dyrt att skicka det pga vikten.

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem

Beror på vilket ställe man väljer o skicka ifeån. Men tack ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bifrost:

Beror på vilket ställe man väljer o skicka ifeån. Men tack ändå

Kan du ge exempel, billigaste jag kunde hitta va bussgods 819:-

Permalänk
Medlem

kolla tex dhl eller schenker då chassiet väger ca 18kg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bifrost:

kolla tex dhl eller schenker då chassiet väger ca 18kg

När det passerar 20kg och utan t.ex Blocket/Traderas avtal så blir det mäkta dyrt. Billigaste jag sett är schenker med 329kr för 20kg. Men direkt det går över det så ska man till en terminal och krångla.

Just chassin känns svåra att skicka utan lådan :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bifrost:

kolla tex dhl eller schenker då chassiet väger ca 18kg

18kg löst ja, men med tanke på att båda sidor och fronten består av glas så vill man ju gärna skicka i originalkartongen och då väger det 21kg.

Permalänk
Medlem

Det e ok. Va bara en tanke. Tack ändå

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |