Permalänk
Medlem

iPhone 13 Pro Max

Iphone 13 Pro Max säljes till högsta bud. Ljusblå, 128 gb, 98% batteri status. Bra skick men med vissa spår av användning. Kan skickas rekommenderat, eller hämtas i Enköping. Betalning via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej Per, finns intresse här

Men eftersom jag är klapprutten på att veta vad man ska öppna med för bud så undrar jag mellan fingrarna vad för riktpris vi pratar om?

Mvh Mathias

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tips: Varför inte sälja direkt till Swappie istället? Betydligt mindre bekymmer och gissningsvis skulle du få över 8000 SEK för den via dom (gör bedömningen via telefonen istället så får du ett högre värde av någon anledning).

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem

Bud 7000 hämtas på plats

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Tips: Varför inte sälja direkt till Swappie istället? Betydligt mindre bekymmer och gissningsvis skulle du få över 8000 SEK för den via dom (gör bedömningen via telefonen istället så får du ett högre värde av någon anledning).

Han är folkets man och vill göra en Sweclockare glad i stället för ett megaföretag.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Han är folkets man och vill göra en Sweclockare glad i stället för ett megaföretag.

Absolut! Vem vill inte göra folk glada 😁. Personligen har jag ingen uppfattning om Swappie då jag aldrig haft med dom att göra, men då det alltid fungerat bra att sälja via Sweclockers så känns det dumt att ändra ett väl fungerande koncept 😀.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

7 000 kr

Noterat, tack för ditt bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xmaddict:

Bud 7000 hämtas på plats

Noterat. Tack för ditt bud.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

7 500 kr

Noterat, tack för ditt bud.

Permalänk
Medlem

Hej,
Medföljer det några tillbehör och finns det kvitto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlexGear:

Hej,
Medföljer det några tillbehör och finns det kvitto?

Hej, nej det följer inte med några tillbehör förutom lightningkabeln för att ladda telefonen. Jag köpte telefonen av min mobiloperatör så den finns där med modell och serienr osv och kan skrivas ut.

Permalänk
Medlem

Jag accepterar Lodisens bud och kontaktar dig under morgondagen. Om du ändrat dig kontaktar jag Bitfenix och sedan Xmaddict.

Trevlig kväll

Permalänk
Medlem

Bjuder 7100kr om lodisen backar. Mamma behöver seriös uppgradering från 6s plus

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 300 kr Om det inte blir affär med föregående så bjuder jag 7300kr. Mvh Roger
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Kan ge 7500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Bjuder 7100kr om lodisen backar. Mamma behöver seriös uppgradering från 6s plus

Skrivet av Roger K:

7 300 kr Om det inte blir affär med föregående så bjuder jag 7300kr. Mvh Roger

Jag drar mig dessvärre ur, då jag fick PM av en annan användare med en likadan telefon för 7k.
Måste spara lite deg nu när man studerar. Så ni kan gärna PMa TS, så han blir av med luren.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Jag tar också tillbaka mitt bud då det här var varit för utdraget

Permalänk
Medlem

Jag köpte annan telefon igår kväll då det inte blev några svar här och jag dessutom blev överbjuden…
Mvh

Permalänk
Medlem

Lodisen pm:a mig imorse och sa att han inte ville fullfölja affären. Vi skulle ha träffas på måndag. Dum som jag är så försöker jag alltid vara korrekt och hålla det jag lovat även om flera av er bjöd över, och erbjöd sig att hämta telefonen på en gång.

Permalänk
Nytt bud: 7 500 kr Kan hämta ikväll eller någon annan dag
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av neurbling:

7 500 kr Kan hämta ikväll eller någon annan dag

Då accepterar jag ditt bud, har skickat pm

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad