Permalänk

Heroes of the Storm

Har vi några som spelar Heroes of the Storm?

Jag spelar nästan enbart ARAM men är sugen på 5v5 om det finns några som är intresserad. I övrigt så tänker jag främst på helgen en gång i veckan 😊

Permalänk
Medlem

Hej, jag installerade precis Hots igen efter ett uppehåll.
Tycker det är ett väldigt "lagom" spel, kan spela så många matcher jag känner för.

Har varit med en stund (läs äldre) så jag spelar när kännslan finns och familjen tillåter.
Är gärna med och spelar om vi vill försöka få ihop ett par Sweclockers.

Spelar lite av varje men gärna bruisers och healers.
Ingen direkt låst favorit utan flyter omkring och spelar lite av varje.
Ska börja träna på dom jag brukar spela mest så jag lär mig dom igen :).

Visa signatur

Man made the electrolyte to make us see the horrors in the dark.

Permalänk
Medlem

Spelas det fortfarande Hots? Jag tycker att det är ett trevlig spel men har inte Blizzard offrat spelet pga. dåligt spelstöd? Jag kan också gärna vara med iaf, dock inte spelat på ett tag så nog lite rostig.

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem

Jodå, jag tror det spelas fortfarande, märker inga problem att spela quick match.
Installerade det nyligen och håller på och hittar mig fram till trevliga hjältar igen.
Tycker Hots är ett precis lagom spel, där jag kan välja min ambitionsnivå :).

Visa signatur

Man made the electrolyte to make us see the horrors in the dark.

Permalänk

Hej!

Ursäkta sent meddelande. Det spelas fortfarande och absolut inga problem att hitta matcher vilken tid som helst på dygnet 😃

Jag har nästintill enbart spelat ARAM så är ingen stjärna på maps, men kan åtminstone alla karaktärerna relativt bra. Vi skulle kunna satsa på en tid nästa helg om ni har möjlighet?

Vi är eventuellt totalt tre stycken så skulle kunna köra 1-2-3-4 matcher eller det som känns rimligt inom livets ramar. Skicka ett privat PM med Battle.net profil så kan vi lägga till varandra och se om vi styra upp något game framöver! 👾

Permalänk
Medlem

Hej, hann inte förbi datorn hemma igår men delar gärna profil så vi kan styra upp något till helgen.
Jag spelar just nu mest co-op mot datorn för att lära mig karaktärerna lite bättre och få en känsla för banorna.
ARAM känns hel knasigt men också roligt när karaktärerna slumpas. Kan tänka mig att det kan bli roliga överraskningar åt alla håll :).

Visa signatur

Man made the electrolyte to make us see the horrors in the dark.

Permalänk
Skrivet av FredrikVSchill:

Har vi några som spelar Heroes of the Storm?

Jag spelar nästan enbart ARAM men är sugen på 5v5 om det finns några som är intresserad. I övrigt så tänker jag främst på helgen en gång i veckan 😊

Jag bumpar upp den här tråden med risk att bryta mot regler som kanske inte är granskat mellan raderna. Jag ska spela från klockan 18:00 imorgon och om känner för nostalgi eller är en aktiv spelare så är alla varmt välkommen! 😊

Skriv privat PM så får ni min Battle.net profil!