Problem med Disney+ appen på era LG CX?

Permalänk
Medlem

Problem med Disney+ appen på era LG CX?

Någon mer som har problem med Disney+, specifikt på en era LG CX? När jag försöker se en film via Disney+ appen så får jag hela tiden meddelandet att ”Tyvärr gick någonting fel. Försök igen senare” och så har det varit i några dagar nu. Raderade och ominstallerade appen men det gjorde ingen skillnad tyvärr.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG C3 77" l

Permalänk
Medlem

Kan ha fel men om flera på en o samma ip loggar in på disney så kan den bli kinkig som vissa andra streaming plattformar...

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk

Har också det problemet med Disney+ på min LG B9. Men det verkar vara Disney+ som är mycket mer känsligt för störningar i uppkopplingen än t.ex. Netflix. Ibland hjälper det att starta om routern, ibland är det bara att vänta på bättre tider.

Visa signatur

Death is... whimsical... today
-------------------------------------
AMD Ryzen 5 5600X | MSI B550-A PRO | HyperX Fury 32GB 3600Mhz | ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix | Sound Blaster ZxR | Corsair RM750