Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk

3090 Suprim X bytes mot 3080

Då jag inte lirar i 4k känns kortet overkill, vill därav byta ned mig mot ett 3080 eller Amd’s motsvarighet.
Har endast använt kortet till gaming.
Kvitto finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Har ett GeForce RTX 3080 ROG Strix OC om det är av intresse?

Permalänk
Skrivet av KarlHelmer:

Hej,

Har ett GeForce RTX 3080 ROG Strix OC om det är av intresse?

Det är av intresse

Permalänk

tjao, vart i västernorrland bor du? för sådan fall skulle vi kunna göra ett byte öga mot öga om du vill och är intresserad.
jag har ett Gainward GeForce RTX 3080 Phantom GS, med låda och allt kvar. Som jag lätt kan tänka mig och byta om du är intresserad.
detta kort är det:

https://www.komplett.se/product/1171801/datorutrustning/dator...

Visa signatur

Chassi: In Win Gnone, GPU1: Gainward RTX 3080 GS Gpu 2: gigabyte 1080 ti OC HDD/SDD: Samsung 970 EVO Plus 2TB, samsung evo 1tb, samsung 970 pro 512gb, 2st Kingstone Fury Renegade 2TB, 5st 2TB, optisk läsare: Asus Blue ray brunner Ram: Team Group 64GB CL16 3200hz, Moderkort: ASUS ROG Crosshair VIII Extreme, CPU: AMD Ryzen 9 5950X, CPU Kylare: ek-aio elite 360 d-rgb, PSU: silverstone 1500w 80c guld ( Im Music Producer. Vibrations Is God Sound )

Permalänk
Medlem

Hejsan! jag har ett evga ftw3 ultra rtx 3080 om det är av intresse?:absoluta toppmodellen av alla rtx 3080 korten 🙂👍 har även ett nytt oöppnat (fortfarande inplastad) trådlöst gaming headset du kan få emellan?
Asus rog delta s wireless är headsetet.
https://www.inet.se/produkt/6302755/asus-rog-delta-s-wireless

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

Hejsan! jag har ett evga ftw3 ultra rtx 3080 om det är av intresse?:absoluta toppmodellen av alla rtx 3080 korten 🙂👍 har även ett nytt oöppnat (fortfarande inplastad) trådlöst gaming headset du kan få emellan?

Det är intressant. Avvaktar till em tills jag tar ett beslut, många som pmar.
Allt gott

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpangoeselite:

Det är intressant. Avvaktar till em tills jag tar ett beslut, många som pmar.
Allt gott

Okej, ja gör så 👌 kan även läggen en slant emellan istället för det nya oöppnade headsetet 🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

Inte för att lägga mig i tråden, men EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING är inte toppmodellen av alla RTX 3080.
Både MSI RTX 3080 Suprim X och ASUS Rog Strix 3080 Gaming OC är bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wibbe44:

Inte för att lägga mig i tråden, men EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING är inte toppmodellen av alla RTX 3080.

1:a evga ftw3 ultra, 2a msi suprim x, 3a asus rog.
har haft alla 3 🙂 kan även kolla recensioner att rog är både mer högljud och varmare etc.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wibbe44:

fast suprim x är inte alls det.

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem

mitt suprim x gick både svalare och tystare än asus rog. asus rog är extremt överskattat, bättre att köra på ett asus tuf ist då.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Pm

Skrivet av CreativeX:

fast suprim x är inte alls det. <Uppladdad bildlänk>

Jag har google, ni får gärna diskuterra detta vidare i pm om ni inte är klara.

Permalänk
Medlem

Jag har google, ni får gärna diskuterra detta vidare i pm om ni inte är klara.

yes, sry för off topic 🙂👌

mvh
Joel

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av CreativeX:

fast suprim x är inte alls det. <Uppladdad bildlänk>

allt bero på vilka som gör testerna och så vidare med, det kommer avgör en hel del om hur tysta det är och hur svalare det är med, så är det typ med alla kort, därför bör man aldrig gå på ett test, man måste kolla på flera tester och jämför alla och dra ett snitt av alla tester och så vidare typ. tyvärr, är det dagens sanning... =/
varför tro du alla som testa dator komponenter alltid säger lita inte bara på oss eller gå inte bra på våra tester, kolla runt och även på andra tester med. finns en orsak till det liksom..

Visa signatur

Chassi: In Win Gnone, GPU1: Gainward RTX 3080 GS Gpu 2: gigabyte 1080 ti OC HDD/SDD: Samsung 970 EVO Plus 2TB, samsung evo 1tb, samsung 970 pro 512gb, 2st Kingstone Fury Renegade 2TB, 5st 2TB, optisk läsare: Asus Blue ray brunner Ram: Team Group 64GB CL16 3200hz, Moderkort: ASUS ROG Crosshair VIII Extreme, CPU: AMD Ryzen 9 5950X, CPU Kylare: ek-aio elite 360 d-rgb, PSU: silverstone 1500w 80c guld ( Im Music Producer. Vibrations Is God Sound )

Permalänk

inte för va sådan, men kan inte alla som vill byta eller bjuder i mellan skriva här. för då blir det lättare för alla och veta och va med i detta. bara ett tips både för hjälpa alla och den som vill byta ner sig..

jag har iaf sagt 2900kr i mellan och öga mot öga byte iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ett Gigabyte Auros 3070 Master jag kan byta mot + pengar i mellan såklart. Bor också i Västernorrland så kan mötas upp.

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem

Evga ftw3 ultra rtx 3080 + pengar

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

Evga ftw3 ultra rtx 3080 + pengar

hur mycket, vore bra skriva hur mycket. så man vet vad man ska buda över och så vidare...!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av NeZo:

Har ett Gigabyte Auros 3070 Master jag kan byta mot + pengar i mellan såklart. Bor också i Västernorrland så kan mötas upp.

vore bra att säga va, så man vet vad man ska buda över....!

Visa signatur

Permalänk

Byte genomfört

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk

Byte genomfört

då vet jhag att mitt pris jag kunna ge som skulle slutat på 5000kr plus byte då. hoppas du är nöjd själv. med byte då..

Visa signatur