Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

Permalänk
Medlem

Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

*DISKUSSION UTBRUTEN TILL EGEN TRÅD /MOD*

Skrivet av RVX:

True...har inte testat att lägga nåt i korgen. Men jag förmodar att "checka ut" och betala är som rena black jack om man lyckas eller ej.

Gick tillslut på min sambos telefon. 🥴

Signade även upp på nyhetsbrevet med en disposable email ( t ex https://www.disposablemail.com/) för ytterligare 5% rabatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Gick tillslut på min sambos telefon. 🥴

Signade även upp på nyhetsbrevet med en disposable email ( t ex https://www.disposablemail.com/) för ytterligare 5% rabatt.

patience is a bliss ✌️

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Galaxy Tab S8+ Wi-Wi 7900 kr - G5 8950 KR - Galaxy Tab S8 Ultra Wi-Fi 9790 kr 5G 10 840 alla 128 gb

Vilket ska man ta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozeroun:

Galaxy Tab S8+ Wi-Wi 7900 kr - G5 8950 KR - Galaxy Tab S8 Ultra Wi-Fi 9790 kr 5G 10 840 alla 128 gb

Vilket ska man ta?

Undvik S8 Ultra.. Den är för stor imo.

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozeroun:

Galaxy Tab S8+ Wi-Wi 7900 kr - G5 8950 KR - Galaxy Tab S8 Ultra Wi-Fi 9790 kr 5G 10 840 alla 128 gb

Vilket ska man ta?

s8+ om du vill ha en vanlig tab , g5 modellen om du vill kunna ringa med den, s8 ultra om du vill ha allt o lite extra

Permalänk
Medlem

om någon från intresseklubben vill notera så fick jag plötsligt min galaxy s8`s IMEI nummer att gå in på samsungs hemsida, och då står alla jvla tabs8 som slutsålda

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

om någon från intresseklubben vill notera så fick jag plötsligt min galaxy s8`s IMEI nummer att gå in på samsungs hemsida, och då står alla jvla tabs8 som slutsålda

Intresseklubben noterar gladeligen att de j*vla Tab S8:orna är slutsålda och hoppas att diskussionen således kan dö ut någon gång snart.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Intresseklubben noterar gladeligen att de j*vla Tab S8:orna är slutsålda och hoppas att diskussionen således kan dö ut någon gång snart.

men, men , jag vill ju haaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

men, men , jag vill ju haaaaaaaaaaaaaaaaaa,

except for a few price error order cancellation (and the mods were quick to intervene), I've never participated in such a long thread.
Nothing lasts forever, even cold November rain - but it was fun when it lasts. Some people were inevitably annoyed (and they are rightly so), but I think more people are fine with it. The ones who actually bought someone are pretty much happy for a very good deal. and to make it better, there were loopholes that gave you the feeling of "cheating the system".

Until next time.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

s8+ om du vill ha en vanlig tab , g5 modellen om du vill kunna ringa med den, s8 ultra om du vill ha allt o lite extra

Inte intresserad av att ringa

Trodde G5 mest handlade om surfen? Kan man använda simkort med surf även på WI-FI eller är den platsen borta, man kan bara surfa med WI-FI från router eller annat? Trodde det som skilde åt att ultra har simkort på 5G som WI-FI saknar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozeroun:

Inte intresserad av att ringa

Trodde G5 mest handlade om surfen? Kan man använda simkort med surf även på WI-FI eller är den platsen borta, man kan bara surfa med WI-FI från router eller annat? Trodde det som skilde åt att ultra har simkort på 5G som WI-FI saknar?

brain fart, sorry ja 5g är bara 5g, jag tänkte tämligen fel där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

brain fart, sorry ja 5g är bara 5g, jag tänkte tämligen fel där.

Dock lite osäker på WI-FI och 5G om man bara kan surfa WI-FI eller om man kan ha simkort från operatör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozeroun:

Dock lite osäker på WI-FI och 5G om man bara kan surfa WI-FI eller om man kan ha simkort från operatör?

tja i specifikationerna står det nano sim så antar man kan det

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

tja i specifikationerna står det nano sim så antar man kan det

Ok får kolla upp det tack för info

Kollade upp en manual, där står det "memory card" men samma format som simkortet för surf då?

https://imgur.com/mln72LN

Permalänk
Medlem

Goda nyheter A8:an är inne igen så bara att starta surra om dom igen, jag fick en av mina gamla mobiler att funka med sin IMEI kod så nu är den beställd med 2397 i rabatt, plus 5% Samsung välkomst rabatt för nytt konto, och 220kr i cashback från Refunder 2719kr för skiten, Äntligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marow:

Goda nyheter A8:an är inne igen så bara att starta surra om dom igen, jag fick en av mina gamla mobiler att funka med sin IMEI kod så nu är den beställd med 2397 i rabatt, plus 5% Samsung välkomst rabatt för nytt konto, och 220kr i cashback från Refunder 2719kr för skiten, Äntligen.

Hoppas verkligen inte det är en A8 du får efter allt kämpande med tanke på att de går för 1390kr i flertalet butiker😉😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Hoppas verkligen inte det är en A8 du får efter allt kämpande med tanke på att de går för 1390kr i flertalet butiker😉😉

Haha, ja du det blev fel, S8 så klart

Permalänk
Medlem

Kan inte ni som är ute efter Samsung / Galaxy starta en egen tråd om det?

Jag tror nog ni skulle få en rätt så stor tråd om man bryter ut det. Så blir det också lättare att hålla koll på andra produkter här i den här tråden.

Permalänk
Skrivet av Techlab:

Kan inte ni som är ute efter Samsung / Galaxy starta en egen tråd om det?

Jag tror nog ni skulle få en rätt så stor tråd om man bryter ut det. Så blir det också lättare att hålla koll på andra produkter här i den här tråden.

Det är helt kört. Vi är många som har försökt. Den enda vägen framåt nu är att döpa om denna tråden till Galaxy Tab S8 och starta en ny tråd, som döps till ”Dagens Fynd, allt utom Galaxy Tab S8”.

Permalänk

kommer det vara bra pris idag på S8an? tänker på cybermonday

Permalänk
Medlem

Nu har det varit 1000 inlägg angående köp av S8:an. Och det har varit 2000 "skapa en ny tråd istället"-inlägg av de som inte gillar dessa 1000 inlägg. Så istället för att alla behöver scrolla 1000 inlägg måste alla nu scrolla 3000 inlägg. Det är väl bara idag kvar nu så det är nog bara att rida ut vågen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Nu har det varit 1000 inlägg angående köp av S8:an. Och det har varit 2000 "skapa en ny tråd istället"-inlägg av de som inte gillar dessa 1000 inlägg. Så istället för att alla behöver scrolla 1000 inlägg måste alla nu scrolla 3000 inlägg. Det är väl bara idag kvar nu så det är nog bara att rida ut vågen.

Benify har bra deals på Galaxy Tab S8 ibland 😉

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som själv inte är sugen på en Tab S8, men ändå tycker det är lite kul att följa hur det går för alla som jagar en?

Har gått och blivit lite som en halvspännande (men kanske lite monoton) thriller - ”hur ska det gå? Kommer alla klara det?” 😂

Permalänk
Medlem

Frågor kring Samsung och Refunder:

Kan man kombinera Samsung Benify shop med Refunder eller endast deras vanliga shop?

Kan man använda bf2022 koden (-100 kr) och ändå få använda Refunder? Det stod någonstans att Refunder endast accepterar deras egna rabattkoder.

På Refunder står det "endast kategori mobil" - gäller detta då tablets och klockor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Frågor kring Samsung och Refunder:

Kan man kombinera Samsung Benify shop med Refunder eller endast deras vanliga shop?

Kan man använda bf2022 koden (-100 kr) och ändå få använda Refunder? Det stod någonstans att Refunder endast accepterar deras egna rabattkoder.

På Refunder står det "endast kategori mobil" - gäller detta då tablets och klockor?

Har försökt men lyckades inte, så nej tyvärr

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Snart dags för lunch, är det någon som sett ett bra luncherbjudande på en Samsung Galaxy Tab S8?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Snart dags för lunch, är det någon som sett ett bra luncherbjudande på en Samsung Galaxy Tab S8?

Jamen du, när du säger det så kanske även jag bör hoppa på tåget och skaffa mig en Tab S8.
Kanske dyker upp någon större rabatt närmare slutet av arbetsdagen

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Frågor kring Samsung och Refunder:

Kan man kombinera Samsung Benify shop med Refunder eller endast deras vanliga shop?

Kan man använda bf2022 koden (-100 kr) och ändå få använda Refunder? Det stod någonstans att Refunder endast accepterar deras egna rabattkoder.

På Refunder står det "endast kategori mobil" - gäller detta då tablets och klockor?

Du kan inte använda bf2022 (eller någon annan kod) och refunder. Då tappar du refunden. Ja det funkar med tablets enligt en medlem som köpt (och antagligen klockor då med eftersom de likt tablet ligger under kategorin mobil)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Har försökt men lyckades inte, så nej tyvärr

Vilken av mina tre punkter försökte du på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Tror cyber monday är dött. Alla kommer sluta rea bra produkter asap så de kan köra rabatt igen till mellandagarna.
Sen håller jag bara med.

Nja ska bli intressant hur de gör i år. För slutar de rea idag/imorgon så kan de inte ha mellandagsrea förrän 28-29/12 om du tänker på nya lagen.