Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Idiotiskt att köpa skräp.
Det finns ju saker man behöver som kan bli billigare med 20% typ tvättmedel eller vad som helst.

håller med, tänkte på skräppåsarrulle som fanns här tidigare, de kommer till använding.
Så Prime medlemar för 20% och "vanliga" får 10% ? Och det går att mixa mellan alla "eligeble products" för att uppnå totalantal?

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

håller med, tänkte på skräppåsarrulle som fanns här tidigare, de kommer till använding.
Så Prime medlemar för 20% och "vanliga" får 10% ? Och det går att mixa mellan alla "eligeble products" för att uppnå totalantal?

Ja det stämmer

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

håller med, tänkte på skräppåsarrulle som fanns här tidigare, de kommer till använding.
Så Prime medlemar för 20% och "vanliga" får 10% ? Och det går att mixa mellan alla "eligeble products" för att uppnå totalantal?

Det beror nog på produkterna. Du kan testa lägga dem i varukorgen och gå till utcheckning så ser du.
Det står så här under en produkt t.ex.

Köp 10 spara 15%. Välj fritt bland samma eller olika kvalificerade produkter.

Köp 5 spara 10% Köp 10 spara 20% med prime

Prime-besparingar Köp 10 spara 20% med Prime.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aabbcc:

Produkt: Inet HDMI-kabel 2.1 Vit 3 m
Länk: https://www.inet.se/produkt/8906848/inet-hdmi-kabel-2-1-vit-3...
Kategori: Övrigt
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=6231889
Pris: 79 kr

Nedsatt från 249kr, samtliga längder (0.5m till 3m) är nedsatta PS dessa är ULTRA certified, det lilla klistermärket sitter på dom fysiska förpackningarna.

https://www.inet.se/kategori/254/hdmi-hdmi/453/inet-brand?fil...

Värt att notera att dom är väldigt tjocka jämfört med t ex en 3m Hama som jag kör nu. Tänkte ersätta den när jag sitter med laptopen i soffan men Inets känns för klumpig för det.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tab S8 diskussioner rensade*

För folk som har missat eller glömt av så finns Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd för Tab S8 snack.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Keeper of Traditions

Angående WH-1000XM4 från Halebop så chattade jag med supporten. Tydligen är de slut på lager (vi var tydligen många som beställde samtidigt) och supporten verkar inte veta något om det ens kommer komma in fler.

Sista gången jag handlar därifrån

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Idiotiskt att köpa skräp.
Det finns ju saker man behöver som kan bli billigare med 20% typ tvättmedel eller vad som helst.

Agreed, there are a lot of useful things that you can add to your cart, for example
https://www.amazon.se/-/en/dp/B08KJYQZJD
or
https://www.amazon.se/-/en/dp/B08TNSG3C6

Amazon groceries are pretty expensive compared to Willy:s, for example, but if you know where to look to can get some good saving.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purgatory:

Värt att notera att dom är väldigt tjocka jämfört med t ex en 3m Hama som jag kör nu. Tänkte ersätta den när jag sitter med laptopen i soffan men Inets känns för klumpig för det.

Passade på att köpa några ändå. Var ju sjukt bra pris på en bra kabel. Den funkar väl säkert bra för den fasta installationen iaf så får man ta en smidigare för laptops och liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Angående WH-1000XM4 från Halebop så chattade jag med supporten. Tydligen är de slut på lager (vi var tydligen många som beställde samtidigt) och supporten verkar inte veta något om det ens kommer komma in fler.

Sista gången jag handlar därifrån

Hoppas verkligen dom löser det, nu lät man ju bli att köpa Bose quitecomfort SE för 1990:- eller WH-1000XM4 för 2490:- från andra ställen eftersom man köpt från halebop billigare. Och nu är dom uppe på ordinariepris överallt...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Skrivet av tevey:

Hoppas verkligen dom löser det, nu lät man ju bli att köpa Bose quitecomfort SE för 1990:- eller WH-1000XM4 för 2490:- från andra ställen eftersom man köpt från halebop billigare. Och nu är dom uppe på ordinariepris överallt...

Dom löser nog bara att det kommer ta tid, jag avbokade mina när jag fick lite betänketid och insåg hur få gånger per månad jag kommer använda dem så glad för fördröjningen haha

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Angående WH-1000XM4 från Halebop så chattade jag med supporten. Tydligen är de slut på lager (vi var tydligen många som beställde samtidigt) och supporten verkar inte veta något om det ens kommer komma in fler.

Sista gången jag handlar därifrån

Skrivet av tevey:

Hoppas verkligen dom löser det, nu lät man ju bli att köpa Bose quitecomfort SE för 1990:- eller WH-1000XM4 för 2490:- från andra ställen eftersom man köpt från halebop billigare. Och nu är dom uppe på ordinariepris överallt...

Skulle de av nån anledning inte ta in fler fast ni fått en bekräftelse så är det ju bara att beställa av någon annan som har dem till ordinarie pris. Det är ju inte så att de är helt slut överallt. Halebop är skyldiga att utbetala mellanskillnaden till er i sådana fall. Då det inte rör sig om något felsatt pris är lagen ganska glasklar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Skulle de av nån anledning inte ta in fler fast ni fått en bekräftelse så är det ju bara att beställa av någon annan som har dem till ordinarie pris. Det är ju inte så att de är helt slut överallt. Halebop är skyldiga att utbetala mellanskillnaden till er i sådana fall. Då det inte rör sig om något felsatt pris är lagen ganska glasklar.

Visste inte att dom hade den skyldigheten

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av tevey:

Visste inte att dom hade den skyldigheten

Det krävs dock att man fått en orderbekräftelse. Dvs ingått ett avtal.

https://www.hallakonsument.se/konsumentratt-process/forsenad-...
Under punkt 3

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-fo...
6kap 4§

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Passade på att köpa några ändå. Var ju sjukt bra pris på en bra kabel. Den funkar väl säkert bra för den fasta installationen iaf så får man ta en smidigare för laptops och liknande.

Ja väldigt bra pris om dom funkar som dom ska. Kommer att använda min på annat håll där det spelar mindre roll hur smidig den är.

Tänkte testa Nördics som håller bra pris med Ultra-cert. https://noerdic.se/collections/hdmi-2-1/products/hdmi-2-1-3m-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Det krävs dock att man fått en orderbekräftelse. Dvs ingått ett avtal.

https://www.hallakonsument.se/konsumentratt-process/forsenad-...
Under punkt 3

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-fo...
6kap 4§

Du verkar ha bra koll på det där. Fattar nada när jag läser. Köpte en julklapp som när jag beställde fanns i lager enligt hemsidan. Nu kostar den iaf 1000kr mer även hos det företaget. Men leveranstiden har utan att meddela mig ändrats från 1-7 till 15-22 December då den är enligt som beställd. Är det bara vänta och vara glad i det läget eller?

Varan i sig finns i lager men inte just den färgen och inte längre till det priset heller så

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Du verkar ha bra koll på det där. Fattar nada när jag läser. Köpte en julklapp som när jag beställde fanns i lager enligt hemsidan. Nu kostar den iaf 1000kr mer även hos det företaget. Men leveranstiden har utan att meddela mig ändrats från 1-7 till 15-22 December då den är enligt som beställd. Är det bara vänta och vara glad i det läget eller?

Varan i sig finns i lager men inte just den färgen och inte längre till det priset heller så

it's a different color (i.e., different SKU) so it does not count. if you are fine with the other color, you can try to chat with support. they might fix that for you (or they might not - but worth a try if you want to get it ASAP)

Permalänk
Medlem
Skrivet av delta76:

it's a different color (i.e., different SKU) so it does not count. if you are fine with the other color, you can try to chat with support. they might fix that for you (or they might not - but worth a try if you want to get it ASAP)

I figured that. It's a Christmas gift and it was exactly that color she said she wanted for christmas so. Seen other places having that color but still since black friday etc is over the price has increased alot now.
Was about to order from another store but proshop had it for less so fell on that. The other store still has it but since its back to original pricing now it is more problematic.

Not just the small difference between the stores but even the 1100sek difference from black week to now if i make any sense 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Du verkar ha bra koll på det där. Fattar nada när jag läser. Köpte en julklapp som när jag beställde fanns i lager enligt hemsidan. Nu kostar den iaf 1000kr mer även hos det företaget. Men leveranstiden har utan att meddela mig ändrats från 1-7 till 15-22 December då den är enligt som beställd. Är det bara vänta och vara glad i det läget eller?

Varan i sig finns i lager men inte just den färgen och inte längre till det priset heller så

Det är väl mer om de inte levererar den alls/extremlång leveranstid. Tror inte du kommer ha nån framgång när det bara rör sig om 1-2 veckor. Men som tidigare sagt, prata med kundtjänst så kanske de kan skicka en annan färg av välvilja.

Permalänk
Skrivet av leks:

Det krävs dock att man fått en orderbekräftelse. Dvs ingått ett avtal.

https://www.hallakonsument.se/konsumentratt-process/forsenad-...
Under punkt 3

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-fo...
6kap 4§

Fast nu har dom gjort en kreditupplysning på alla som beställt, då det bara gick att beställa mot avbetalning. Det tolkar jag som att avtal ingåtts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rubberduckrof:

Fast nu har dom gjort en kreditupplysning på alla som beställt, då det bara gick att beställa mot avbetalning. Det tolkar jag som att avtal ingåtts.

En kreditupplysning i sig är givetvis inte detsamma som ett ingånget avtal. Hur skulle det fungera med de som inte klarar kreditkollen?

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av leks:

Det krävs dock att man fått en orderbekräftelse. Dvs ingått ett avtal.

https://www.hallakonsument.se/konsumentratt-process/forsenad-...
Under punkt 3

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-fo...
6kap 4§

Vet inte om en "Beställningsbekräftelse" är samma sak, men det är det enda jag fått i alla fall, med tillhörande ordernummer. Samt att man blivit uppskriven på Telia delbetalning (någon kredittjänst) då det var enda betalsättet.

Jag skulle gissa att det hela bara var ett fult knep för att ragga kunder till just Telias delbetalning, de hade antagligen väldigt få exemplar av hörlurarna.

Skrivet av leks:

Det är väl mer om de inte levererar den alls/extremlång leveranstid. Tror inte du kommer ha nån framgång när det bara rör sig om 1-2 veckor. Men som tidigare sagt, prata med kundtjänst så kanske de kan skicka en annan färg av välvilja.

Det har snart gått 2 veckor sen beställning, och enligt supporten kommer de inte få några nya exemplar förrän om ytterliggare ca två veckor.
Oklart vad "extremlång leveranstid" innebär

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Förstår faktiskt inte varför det blir en sån diskussion om tex hörlurarna från Halebop?

Visst det var ett bra erbjudande, beställningarna rasade in och dom tog slut. Det är ju inte mer än så, eller missar jag något?

Samma sak varje gång. Folk hoppar på supererbjudanden som antingen är rena felprissättningar eller så var man för sen på bollen för att få ett exemplar. Sen håller man på och klagar om täck-köp osv. Visst, jag förstår att det är trist att man inte fick något men så är det ju.

Det är ju som att man skulle knata in på webhallen, inet eller annan valfri butik samma dag som ett nytt grafikkort släpps osv säga "men ni släppte ju in mig i butiken, så jag ska ha mitt grafikkort, oavsett om det var 50st före mig i kön och det bara fanns 30 grafikkort!!!!!".

Att det skulle råda begränsad tillgång på extremt aggressivt prissatta varor i en kampanj är ju lika självklart som att jorden är runt. Men det är klart, vissa tror ju att jorden är platt också.

Jaja, jag leder mig själv till tråden för gubbgnäll nu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperNova:

Förstår faktiskt inte varför det blir en sån diskussion om tex hörlurarna från Halebop?

Visst det var ett ra erbjudande, beställningarna rasade in och dom tog slut. Det är ju inte mer än så, eller missar jag något?

Samma sak varje gång. Folk hoppar på supererbjudanden som antingen är rena felprissättningar eller så var man för sen på bollen för att få ett exemplar. Sen håller man på och klagar om täck-köp osv. Visst, jag förstår att det är trist att man inte fick något men så är det ju.

Det är ju som att man skulle knata in på webhallen, inet eller annan valfri butik samma dag som ett nytt grafikkort släpps osv säga "men ni släppte ju in mig i butiken, så jag ska ha mitt grafikkort, oavsett om det var 50st före mig u kön och det bara fanns 30 grafikkort!!!!!".

Att det skulle råda obegränsad tillgång på extremt aggressivt prissatta varor i en kampanj är ju lika självklart som att jorden är runt. Men det är klart, vissa tror ju att jorden är platt också.

Jaja, jag leder mig själv till tråden för gubbgnäll nu...

Dålig liknelse, det är ju snarare som att du går in på webhallen går till kassan och köper en produkt på avbetalning och sen när du ska gå ut ur butiken så säger dom "förresten, vi vet inte när du kommer få produkten, men den kommer någon gång".

Och andra webbutiker gör ju så att du inte kan beställa när varan är slut eller att det tydligt står att den är tillfälligt slut så det kommer ta lite tid, här har man ju kunnat beställa och ingen antydan till att det skulle vara några problem.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperNova:

Förstår faktiskt inte varför det blir en sån diskussion om tex hörlurarna från Halebop?

Visst det var ett bra erbjudande, beställningarna rasade in och dom tog slut. Det är ju inte mer än så, eller missar jag något?

Samma sak varje gång. Folk hoppar på supererbjudanden som antingen är rena felprissättningar eller så var man för sen på bollen för att få ett exemplar. Sen håller man på och klagar om täck-köp osv. Visst, jag förstår att det är trist att man inte fick något men så är det ju.

Det är ju som att man skulle knata in på webhallen, inet eller annan valfri butik samma dag som ett nytt grafikkort släpps osv säga "men ni släppte ju in mig i butiken, så jag ska ha mitt grafikkort, oavsett om det var 50st före mig i kön och det bara fanns 30 grafikkort!!!!!".

Att det skulle råda begränsad tillgång på extremt aggressivt prissatta varor i en kampanj är ju lika självklart som att jorden är runt. Men det är klart, vissa tror ju att jorden är platt också.

Jaja, jag leder mig själv till tråden för gubbgnäll nu...

Med tanke på att det gäller köp som har gått igenom så är du faktiskt helt ute och cyklar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperNova:

Förstår faktiskt inte varför det blir en sån diskussion om tex hörlurarna från Halebop?

Visst det var ett bra erbjudande, beställningarna rasade in och dom tog slut. Det är ju inte mer än så, eller missar jag något?

Samma sak varje gång. Folk hoppar på supererbjudanden som antingen är rena felprissättningar eller så var man för sen på bollen för att få ett exemplar. Sen håller man på och klagar om täck-köp osv. Visst, jag förstår att det är trist att man inte fick något men så är det ju.

Det är ju som att man skulle knata in på webhallen, inet eller annan valfri butik samma dag som ett nytt grafikkort släpps osv säga "men ni släppte ju in mig i butiken, så jag ska ha mitt grafikkort, oavsett om det var 50st före mig i kön och det bara fanns 30 grafikkort!!!!!".

Att det skulle råda begränsad tillgång på extremt aggressivt prissatta varor i en kampanj är ju lika självklart som att jorden är runt. Men det är klart, vissa tror ju att jorden är platt också.

Jaja, jag leder mig själv till tråden för gubbgnäll nu...

Jag kan hålla med här och gör även en parallell mot Tele2 som hänvisade till Ingram, och där Ingram tog extremt lång tid på sig att svara. Vi pratar alltså flera veckor på att faktiskt få svar på Mail ens.

Så om man inte kan med att vänta på att hörlurarna ska dyka upp, avboka och köp till ordinarie pris. Annars, sitt ner i båten. Ni får åtminstone återkoppling från Halebop.

Permalänk
Medlem

Mailade komplett och fick svar angående på igloo bordet. Det va tydligen bara en batch det gällde, intensiv länge lagret räckte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poipen:

Mailade komplett och fick svar angående på igloo bordet. Det va tydligen bara en batch det gällde, intensiv länge lagret räckte.<Uppladdad bildlänk>

Jag begärde en retur av mitt bord idag (har inte hämtat ut det) då jag blev lite tveksam till det metall-stag som går mellan benen såg ut. Det verkar enligt recensionerna att man ofta slår i knät i denna. Så det kanske kommer tillbaka ett bord snart som du kan få köpa. Synd bara att jag inte visste du hade ett eller om du bodde i närheten av mig, då kunde du fått köpa mitt för inköpspris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rubberduckrof:

Fast nu har dom gjort en kreditupplysning på alla som beställt, då det bara gick att beställa mot avbetalning. Det tolkar jag som att avtal ingåtts.

Nej det räcker inte. Blir du nekad kan de ju inte tvingas in i ett avtal.

Skrivet av Dunder:

Vet inte om en "Beställningsbekräftelse" är samma sak, men det är det enda jag fått i alla fall, med tillhörande ordernummer. Samt att man blivit uppskriven på Telia delbetalning (någon kredittjänst) då det var enda betalsättet.

Jag skulle gissa att det hela bara var ett fult knep för att ragga kunder till just Telias delbetalning, de hade antagligen väldigt få exemplar av hörlurarna.

Det har snart gått 2 veckor sen beställning, och enligt supporten kommer de inte få några nya exemplar förrän om ytterliggare ca två veckor.
Oklart vad "extremlång leveranstid" innebär

Beställningsbekräftelse med ordernummer borde vara samma sak.
Enligt sidan 30 dagar. Personligen hade jag nog inte gått vidare med det förrän uppemot 45-50 dagar. Men framförallt är det väl ett tips ifall Halebop helt plötsligt säger ”vi får inte in mer av din beställda vara och måste avboka”.

Skrivet av SuperNova:

Förstår faktiskt inte varför det blir en sån diskussion om tex hörlurarna från Halebop?

Visst det var ett bra erbjudande, beställningarna rasade in och dom tog slut. Det är ju inte mer än så, eller missar jag något?

Samma sak varje gång. Folk hoppar på supererbjudanden som antingen är rena felprissättningar eller så var man för sen på bollen för att få ett exemplar. Sen håller man på och klagar om täck-köp osv. Visst, jag förstår att det är trist att man inte fick något men så är det ju.

Det är ju som att man skulle knata in på webhallen, inet eller annan valfri butik samma dag som ett nytt grafikkort släpps osv säga "men ni släppte ju in mig i butiken, så jag ska ha mitt grafikkort, oavsett om det var 50st före mig i kön och det bara fanns 30 grafikkort!!!!!".

Att det skulle råda begränsad tillgång på extremt aggressivt prissatta varor i en kampanj är ju lika självklart som att jorden är runt. Men det är klart, vissa tror ju att jorden är platt också.

Jaja, jag leder mig själv till tråden för gubbgnäll nu...

Om du går in på Webhallen fysiskt, går fram i kassan, betalar och får ett kvitto så har du rätt till att få mellanskillnaden i fall de helt plötsligt får för sig att ”hoppsan vi har sålt mer än vårt kampanjlager nu så vi kan inte beställa hem fler/lämna ut något till dig”. Att de släpper in dig i butiken är däremot mycket riktigt inget avtal. Samma sak om man bara hade lagt hörlurarna i varukorgen. Då finns inget avtal.
Felprissättning är en helt annan sak. Det verkar inte vara aktuellt i detta fallet.

Permalänk

5600X för 1000kr? Måste väl vara fel pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kf:


Produkt: Ducky DKON2061ST One 2 Mini Pure White RGB Cherry MX Red (Nordisk)
Länk: https://www.inet.se/produkt/6100994/ducky-one-2-mini-pure-whi...
Kategori: Tangentbord
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5362393
Pris: 499 kr

4 st i lager på Inet Sveavägen, Stockholm. Beställningsvara via internet.

Näst billigast på prisjakt är 799 kr (Max Gaming). "Normalpris" ~1300 kr.

Slut.

Inet skickade iväg min idag Tack för tipset!

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P