Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av THB:

Produkt: Galaxy S22 Ultra 1TB (Online Exclusive)
Länk: https://www.samsung.com/se/multistore/benifyse/feature.SM-S90...
Kategori: Mobiltelefoner
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5956312
Pris: 11040kr

Notis: Benifyspecial.

Ah, den som blev makulerad i höstas på grund av slutförsäljning och som man inte skulle få in igen👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martoon:

LG har återigen 45% rea på C2-serien via benify med koden BENI22_LGAC. T.ex. 65" standardpris: 29.991kr, med kod: 16.495kr. Logga in för ytterligare några hundra kronor rabatt.
https://www.lg.com/se/tv/lg-oled65c26ld

Tack för tips!
Kan man kan kombinera denna Benify deal med Refunder? (eller annan bra cashback)
Jag har aldrig använt Refunder och hittar ingen info om ev. cashback, o hur många procent det isf rör sig om för LG..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjadas:

Tack för tips!
Kan man kan kombinera denna Benify deal med Refunder? (eller annan bra cashback)
Jag har aldrig använt Refunder och hittar ingen info om ev. cashback, o hur många procent det isf rör sig om för LG..

Nu finns inte LG på Refunder och skulle dom finnas där så skulle du bli länkad till vanliga sidan och ej benify-sidan. Sen är det sällan du kan kombinera Refunder o köp med koder som EJ kommer från Refunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martoon:

LG har återigen 45% rea på C2-serien via benify med koden BENI22_LGAC. T.ex. 65" standardpris: 29.991kr, med kod: 16.495kr. Logga in för ytterligare några hundra kronor rabatt.
https://www.lg.com/se/tv/lg-oled65c26ld

Tack, äntligen en 42" för nära 8k. Skall bli kul att prova som gamingskärm.

E: Vet någon vem det skickas med från LG?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Skrivet av frong:

Tack, äntligen en 42" för nära 8k. Skall bli kul att prova som gamingskärm.

E: Vet någon vem det skickas med från LG?

Jag fick info från LX Pantos och sedan sista biten via lokalt åkeri fram till dörren. Gick snabbt och smidigt för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Tack, äntligen en 42" för nära 8k. Skall bli kul att prova som gamingskärm.

E: Vet någon vem det skickas med från LG?

För mig var det Dascher. De ringde från ett Stockholmsnummer och bestämde leveransdag (mellan kl 10-14). De kom med lastbil till tomtgränsen, lyfte av den från pallen och ställde på gatan precis utanför. Skulle säga att det tog lite mer än en vecka från order till leverans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av muaysub:

Produkt: IKKO ITX01 (Docking station med inbyggd DAC)
Länk: https://www.amazon.se/gp/product/B09MLXVLYD
Kategori: Övrigt
Prisjakt: Finns inte på prisjakt.
Pris: 439kr

Ser ju ut att vara ordinarie pris på Amazon.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av tevey:

Ser ju ut att vara ordinarie pris på Amazon.

Kostar runt 79-99 usd (normalt) från vad jag sett i lite andra recensioner. Verkar vara en trevlig hub om man är ute efter just dac biten. Sen 4k/60z och 100w pd är nice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tevey:

Ser ju ut att vara ordinarie pris på Amazon.

Skrivet av shogou:

Kostar runt 79-99 usd (normalt) från vad jag sett i lite andra recensioner. Verkar vara en trevlig hub om man är ute efter just dac biten. Sen 4k/60z och 100w pd är nice.

Precis, jag la in den i min lista på Amazon i början av veckan och då låg den på strax över tusen kr

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Länkar till Fejkprodukter, referrallänkar och tiggeri efter rabattkoder hör ej hemma i forumet.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Om någon mer väntar på Samsung S22 Ultra från Samsung, sedan Black Week, så fick jag svar från supporten att den inte fanns i lager (trots att det stod det vid beställning) och kommer in i nästa vecka och ska skickas ut då. Även mitt Hallonabonnemang blev fel pris på, inga 9 kr/månad utan 79 kr/mån i 6 månader... Fick kontakta Hallon, som verkar ha rättat till det nu och Samsung gav mig en rabattkod på 800 kr som kompensation för strulet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najze:

Om någon mer väntar på Samsung S22 Ultra från Samsung, sedan Black Week, så fick jag svar från supporten att den inte fanns i lager (trots att det stod det vid beställning) och kommer in i nästa vecka och ska skickas ut då. Även mitt Hallonabonnemang blev fel pris på, inga 9 kr/månad utan 79 kr/mån i 6 månader... Fick kontakta Hallon, som verkar ha rättat till det nu och Samsung gav mig en rabattkod på 800 kr som kompensation för strulet.

Jag fick min S22 Ultra redan efter 2 dagar. Första räkning från Hallon blev 80 kr nånting, det var nå jävla fakturerings-avgift och sånt skit. Jag betala den och sen sa jag upp abonnemanget. Ides inte börja gorma med dom om småpengar.

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najze:

Om någon mer väntar på Samsung S22 Ultra från Samsung, sedan Black Week, så fick jag svar från supporten att den inte fanns i lager (trots att det stod det vid beställning) och kommer in i nästa vecka och ska skickas ut då. Även mitt Hallonabonnemang blev fel pris på, inga 9 kr/månad utan 79 kr/mån i 6 månader... Fick kontakta Hallon, som verkar ha rättat till det nu och Samsung gav mig en rabattkod på 800 kr som kompensation för strulet.

Fick min S22 Ultra igår och abonnemanget justerades per automatik därefter så dom kanske insåg sitt misstag. Såg dock att en av färgerna hade 3-4 veckors leveranstid

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Fick min S22 Ultra igår och abonnemanget justerades per automatik därefter så dom kanske insåg sitt misstag. Såg dock att en av färgerna hade 3-4 veckors leveranstid

Den står i lager nu också, så de försöker nog sälja oavsett lagersaldo 🥳

Permalänk
Medlem
Skrivet av mpaso:

Produkt: Samsung Galaxy Z Flip 4 512gb
Länk: https://www.samsung.com/ Logga in via Benify för att få tillgång till rabatten på 7250kr, byt in gammal telefon för ytterligare rabatt.
Kategori: Mobiltelefoner
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7002788
Pris: 7250kr

Osis.. hade den i kassan och vara på väg att checka ut när de efterfrågar arbetsmejl för Benify (har privat) och när jag backar för att kolla om jag kan lösa det på annat vis så är priset tillbaka på 14 490kr..

Förövrigt, finns det en väg runt registrering av Benifymejlen på samsung.com?

Edit: vet inte om det var pga cookies eller nåt annat skumt, men fick tillbaka priset igen och kunde fortsätta att checka ut så länge jag inte valde att fortsätta som 'Samsung Member'.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maow45:

Osis.. hade den i kassan och vara på väg att checka ut när de efterfrågar arbetsmejl för Benify (har privat) och när jag backar för att kolla om jag kan lösa det på annat vis så är priset tillbaka på 14 490kr..

Förövrigt, finns det en väg runt registrering av Benifymejlen på samsung.com?

Edit: vet inte om det var pga cookies eller nåt annat skumt, men fick tillbaka priset igen och kunde fortsätta att checka ut så länge jag inte valde att fortsätta som 'Samsung Member'.

Blir priset bara 4250kr med inbyteskampanjen? Ingår s6 lite via benify med?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Blir priset bara 4250kr med inbyteskampanjen? Ingår s6 lite via benify med?!

Jag försökte också fippla med inbytet men verkar inte appliceras om man är inloggad via Benify.. Erbjudandet om S6 Tab Lite är nytt för mig, kan du länka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av maow45:

Jag försökte också fippla med inbytet men verkar inte appliceras om man är inloggad via Benify.. Erbjudandet om S6 Tab Lite är nytt för mig, kan du länka?

https://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-z-flip4/buy/

Permalänk
Medlem

Detta syntes inte i vyn som inloggad via Benify så är tveksamt.. Men man kanske ska försöka kontakta kundsupport i efterhand och fråga snällt?

Permalänk

Hade nog varit för bra för att vara sant att kombinera dessa två med inbyte. Kan nån bekräfta om plattan ingår via benify? Har dock inte benify ännu mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av compumanic85:

Hade nog varit för bra för att vara sant att kombinera dessa två med inbyte. Kan nån bekräfta om plattan ingår via benify? Har dock inte benify ännu mvh

Nej ingår tyvärr inte vad jag kan se

Permalänk
Medlem
Skrivet av compumanic85:

Hade nog varit för bra för att vara sant att kombinera dessa två med inbyte. Kan nån bekräfta om plattan ingår via benify? Har dock inte benify ännu mvh

Ingår tyvärr inte med Benify länken.
Plattan läggs in automatiskt i varukorgen som gratis när du ska checka ut utan länken.

Permalänk
Skrivet av Haiwa:

Produkt: Steelseries Artics 7+
Länk: https://sv.steelseries.com/gaming-headsets/arctis-7-plus?colo...
Kategori: Hörlurar
Prisjakt: saknas(?)
Pris: 1319:-

Steelseries har en "Cyber Sale" där bla. headsets är nedsatta med upp till 40%, det inkluderar även tangentbord och möss.

Prisjakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredrikForsberg:

Du ser, tack!

Visa signatur

Datorer är kul!

Permalänk
Skrivet av planta:

Ingår tyvärr inte med Benify länken.
Plattan läggs in automatiskt i varukorgen som gratis när du ska checka ut utan länken.

7300 e sjukt billligt även utan inbyte eller plattan dock verkar den storleken 512gb bara gälla den gråa färgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Tack, äntligen en 42" för nära 8k. Skall bli kul att prova som gamingskärm.

E: Vet någon vem det skickas med från LG?

Beställde också en för att testa ha som PC Monitor! Ska bli intressant att jämföra med en 34 ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wanna:

Beställde också en för att testa ha som PC Monitor! Ska bli intressant att jämföra med en 34 ultrawide

Kör också 34" UW nu

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Cashback från ASUS verkar vara en segdragen historia. Flertalet historier här på forumet berättar om väntetider på upp till, eller över ett halvår innan nån cashback betalats ut.
Nu har jag helt missat, när var dealen på kylaren?

Lyfter denna fråga igen. Jag beställde ROG RYUJIN 240 av Inet i juni 2022 där man skulle få 50 euro i cashback från Asus.
Den blev godkänd av Asus den 2 juli 2022.

Nu har det gått över 5 månader utan att de betalat ut någon cashback. Någon som fått sin cashback?
Jag vet att det tar väldigt lång tid då jag nappade på ett sådant ebjudande förra året på en router från Asus.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Lyfter denna fråga igen. Jag beställde ROG RYUJIN 240 av Inet i juni 2022 där man skulle få 50 euro i cashback från Asus.
Den blev godkänd av Asus den 2 juli 2022.

Nu har det gått över 5 månader utan att de betalat ut någon cashback. Någon som fått sin cashback?
Jag vet att det tar väldigt lång tid då jag nappade på ett sådant ebjudande förra året på en router från Asus.

Från deras sida "The verification of your claim data takes some time. The cashback amount is usually transfered between 60-90 days after your claim has been accepted. Exact information can be found in Terms and conditions."

https://promotion.asus.com/en/promotion-faq/134

Sen kan man kolla status på din asus login.

Jag tror dem bara är sjukt sega och ovilliga att betala ut snabbt 😅

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Jag tror dem bara är sjukt sega och ovilliga att betala ut snabbt 😅

Efter 90+ dagar så fick jag kontakta dom och sedan kom utbetalningen direkt,
det verkar som om de håller på pengarna och hoppas att man glömt bort det.