Några Hunt: Showdown spelare här?

Permalänk
Medlem

Några Hunt: Showdown spelare här?

Som titeln säger. Någon som spelar Hunt: Showdown här?

Om ni inte vet vad det är, det är ett riktigt grymt PVEPVP spel i Louisiana Bayou, sent 1800. Med monster, boss fights och andra spelare som försöker göra samma sak, mörda en boss, och extract med bountyn.

Permadeath, snygg grafik, grym aesthetic och ljudet är superbt!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Avstängd

Har länge sökt folk att spela med, men har inte ens spelet. Men det ser riktigt nice ut faktiskt.

Finns en risk att jag kommer köpa spelet i alla fall om det är några här som är spelar.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Har länge sökt folk att spela med, men har inte ens spelet. Men det ser riktigt nice ut faktiskt.

Finns en risk att jag kommer köpa spelet i alla fall om det är några här som är spelar.

Är ett grymt kul spel. Högt rekommenderat (från mig).
Alltid öppen för att spela med nytt folk.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Inaktiv

Jag har lobbat för detta spel på jobbet i vår spelgrupp men intresset har varit svalt. Brukar kolla milkandcookies klipp på Youtube när han släpper nytt. En av många Warhammer-kanaler så inget han prioriterar speciellt mycket.

Ett spel jag trodde skulle göra bättre ifrån sig än vad det verkar ha gjort. Hidden gem.

Permalänk
Medlem

Spelade ett tag men tyvärr så var det väldigt mycket hacking, det var ju iofs precis vid release så kan vara bättre nu

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon5930:

Jag har lobbat för detta spel på jobbet i vår spelgrupp men intresset har varit svalt. Brukar kolla milkandcookies klipp på Youtube när han släpper nytt. En av många Warhammer-kanaler så inget han prioriterar speciellt mycket.

Ett spel jag trodde skulle göra bättre ifrån sig än vad det verkar ha gjort. Hidden gem.

Ja det är riktigt synd att han inte spelar mer av det, riktigt bra vidoes. Jackfrags har även kört en del men är överlag ganska svalt..

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lagerlöf:

Ja det är riktigt synd att han inte spelar mer av det, riktigt bra vidoes. Jackfrags har även kört en del men är överlag ganska svalt..

Verkligen, gillar när det plingat till och nya äventyr i träsket väntar.

Permalänk
Avstängd

Bra rea på spelet nu, -45 %.

Så jag drog till med ett köp, 200 kronor är ju bara en dyr lunch

Får väl se om det blir några games!

Vilka spelade? Adda på steam?

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Eldritzh:

Som titeln säger. Någon som spelar Hunt: Showdown här?

Om ni inte vet vad det är, det är ett riktigt grymt PVEPVP spel i Louisiana Bayou, sent 1800. Med monster, boss fights och andra spelare som försöker göra samma sak, mörda en boss, och extract med bountyn.

Permadeath, snygg grafik, grym aesthetic och ljudet är superbt!

Skrivet av anon5930:

Jag har lobbat för detta spel på jobbet i vår spelgrupp men intresset har varit svalt. Brukar kolla milkandcookies klipp på Youtube när han släpper nytt. En av många Warhammer-kanaler så inget han prioriterar speciellt mycket.

Ett spel jag trodde skulle göra bättre ifrån sig än vad det verkar ha gjort. Hidden gem.

Hojta om någon är sugen att lira, spelet är iaf köpt

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd

Blev inte mycket av det här

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Inaktiv

Sett några trevliga klipp nyligen, Looking Glassed gillar spelet skarpt, riktigt sevärd om man vill förstå tjusningen med spelet lite bättre:

Samt nytt klipp från indypride:

Spelet ska även ha fått en ny karta.

Permalänk
Medlem

Hej vi är ett par st som spelar hunt. Ålder är från 25 och uppåt. Vi sitter i en discord kanal bara pm om ni är intresserad.

Permalänk
Medlem

Spelar en del med en vän. Skulle dock inte skada med fler då det är svårt att hitta gemensamma tider som fungerar. Spelet mår idag väldigt bra då aktiva användare ökat stadigt hela tiden och utvecklarna har uppdaterat regelbundet. 3-4MMR.

Visa signatur

13900KS | ASUS Z690 EXTREME | 128GB 6000MHz CL30-40-40-96 | 4090 | Optane P5800X 400GB | Optane 905P 960GB | M.2 4TB | HDD 34 TB | AX1600i | Phanteks Enthoo Elite | Custom Water 8 x 420mm; 5 x pump D5 PCMark10 Extended https://www.3dmark.com/pcm10/87369725