Tgb SteelSeries 7G PS/2 och Microsoft Ergonomic US

Permalänk
Medlem

Tgb SteelSeries 7G PS/2 och Microsoft Ergonomic US

2 st tangentbord:

SteelSeries Professional Gaming Gear 7G med PS/2-anslutning och nordisk uppsättning. Även USB-hubb och audio-extension. Tungt, mekaniskt och i kosmetiskt bra skick. Men otestat då jag inte har någon tillgänglig dator med PS/2.

Microsoft Natural Ergonomic 4000. US-layout (amerikanska tangenter). USB-anslutning. Testat och fungerar bra.

Avhämtning av båda prioriteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna Steelseries tangentbordet om frakt går att lösa

Permalänk
Medlem

Tar gärna SteelSeries Professional Gaming Gear 7G hämtar eller möts upp

Permalänk
Medlem

Har du kvar handledsstöd till 7g? isåfall kan jag bjuda 200:- + frakt för det

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av pre-dator:

2 st tangentbord:

SteelSeries Professional Gaming Gear 7G med PS/2-anslutning och nordisk uppsättning. Även USB-hubb och audio-extension. Tungt, mekaniskt och i kosmetiskt bra skick. Men otestat då jag inte har någon tillgänglig dator med PS/2.

Microsoft Natural Ergonomic 4000. US-layout (amerikanska tangenter). USB-anslutning. Testat och fungerar bra.

Avhämtning av båda prioriteras.

Läs hela annonsen här

Kan hämta rubbet nu på fredag, bara o skriva vilken tid så löser vi det mitt nummer är 0760379146

Permalänk
Medlem

Hej,

Kommer att vara i innerstan imorgon förmiddag ca 11-tiden och lite innan/efter och jag tar hemskt gärna emot båda på en gång om du kan mötas upp? Kan såklart också åka förbi dig hemma/jobbet eller ta mig in en annan tid. Åker kommunalt så bara det går att ta sig dit via SL så är det inga problem

Mvh
David

Permalänk
Medlem

Skulle dock behöva ett PM med adress och gärna tfn nr innan 9 imorgon om vi ska köra på 11-tiden.

Mvh David

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Tar gärna SteelSeries Professional Gaming Gear 7G hämtar eller möts upp

Skrivet av Kringlan0_4:

Kan hämta rubbet nu på fredag, bara o skriva vilken tid så löser vi det mitt nummer är 0760379146

Skrivet av Exocet:

Kommer att vara i innerstan imorgon förmiddag ca 11-tiden och lite innan/efter och jag tar hemskt gärna emot båda på en gång om du kan mötas upp? Kan såklart också åka förbi dig hemma/jobbet eller ta mig in en annan tid. Åker kommunalt så bara det går att ta sig dit via SL så är det inga problem

För hämtning under dagen (fre 16/12) prio enligt:
1. @Edgar
2. @Kringlan0_4
3. @Exocet

Om man inte kan eller inte svarar går det vidare till nästa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pre-dator:

För hämtning under dagen (fre 16/12) prio enligt:
1. @Edgar
2. @Kringlan0_4
3. @Exocet

Om man inte kan eller inte svarar går det vidare till nästa.

Försöker hämta. Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Försöker hämta. Skickar PM

Bara o höra av sig om det inte blir av med personen innan mig, nmr 0760379146

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad