Permalänk
Medlem

Evga 980ti

Hej!

Har gått över till 4K och köpt kraftfullare hårdvara. Säljer mitt EVGA 980Ti 6GB. Köptes begagnad här på sweclockers med vattenblock och eftersom jag ej kör vatten så slängde jag blocket och köpte en bra luftkylare till. Kortet har fungerat bra utan problem och är väldigt tyst även efter timmar av spelande. Lyftkylaren kostade mig 800kr för ett år sedan och jag är väldigt nöjd med den.

Har ej original kartong/kylare, endast grafikkortet på bilden.

Tänkte mig runt 1000kr eller bud om fler är intresserade.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Hej, köper gärna kortet för en tusen lapp plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

1 000 kr Hej, köper gärna kortet för en tusen lapp plus frakt

Hej! Noterat. Låter annonsen stå några dagar ifall någon mer är intresserad, annars är det ditt.

Permalänk
Medlem

Låter fint det

Permalänk

Tja! Jag budar 1100 + avhämtning om du föredrar det 🙂

Permalänk

Jag korrigeringar mitt bud till 1100 + frakt istället då det alltid är rätt svårt att komma loss med småbarn 😬🤣✌️

Permalänk
Medlem

Kan också gå upp till 1100:- + frakt

Permalänk
Medlem

Tanken med budgivning är att buda över varandra så går ej att buda samma bud som någon annan

Sätter sluttid imorgon tisdag 20.00.

Permalänk
Medlem

Okay budar 1200 då

Permalänk
Medlem

Ville bara säga att jag budar på ett 1070 också som finns här i stockholm som just nu blir 200:- billigare för mig så ville bara säga att mitt bud på 1200:- inte är hugget i sten :/

Permalänk
Medlem

Verkar som att jag förlorar budgivningen på 1070:it då mitt bud på 1200+f gäller absolut fortfarande hehe

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Verkar som att jag förlorar budgivningen på 1070:it då mitt bud på 1200+f gäller absolut fortfarande hehe

Mvh

Ok 😊. Postar kortet imorgon så hinner det fram innan helgen. Budar ingen högre så är det ditt för 1200+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterpeterr:

Jag korrigeringar mitt bud till 1100 + frakt istället då det alltid är rätt svårt att komma loss med småbarn 😬🤣✌️

Verkar som att budvinnaren drar tillbaka budet. Det är ditt för 1100 om du fortfarande vill ha det. Frakten går på 99kr spårbart. Hör gärna av dig på PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad