Intressekoll: Samsung Galaxy S22 | Phantom White | 128 GB | Olåst | Mycket bra skick

Permalänk

Intressekoll: Samsung Galaxy S22 | Phantom White | 128 GB | Olåst | Mycket bra skick

Vänligen observera att det är en lånad bild samt att denna annons är en intressekoll. Vid rätt bud kan jag dock överväga att sälja.

Jag funderar på att införskaffa mig en ny mobiltelefon och vill därför kolla vilket intresse det finns för min Samsung Galaxy S22.

Färgen är Phantom White och lagringsutrymmet är på 128 GB. Mobiltelefonen är olåst och är i mycket bra skick (inköpt 2022-03-17 från Tre). Jag har haft skal och skärmskydd sedan uppackning och garanti hos tillverkaren gäller till 2024-02-15.

Tillbehör som medföljer:

  • Originalkartong

  • En originalladdningskabel inklusive en Samsung Travel Adapter (25 W)

  • Samsung Wireless Charger Stand (15 W) inklusive en originalladdningskabel och en Samsung Travel Adapter (25 W)

  • En oanvänd Spigen GLAS.tR EZ FIT Screen Protector

Budgivning gäller och startbudet är 3 900 kr.

Jag föredrar hämtning i Vellinge. Betalning sker med Swish. Jag kan tänka mig att skicka mot att köparen betalar frakten samt betalar i förskott. Jag förbehåller mig även rätten att sälja om och när jag tycker rätt bud har inkommit och till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 3 900 kr Hämtas i Vellinge :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Johanneskgh:

3 900 kr Hämtas i Vellinge

Jag har noterat budet.

Permalänk
Nytt bud: 4 500 kr Betalar frakt och i förskott :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av fiaskemist:

4 500 kr Betalar frakt och i förskott

Jag har noterat budet. Dock har jag påbörjat en affär med @Johanneskgh och kommer att slutföra den. Om inte affären blir av kommer jag att ta emot nya bud.

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Jag har noterat budet. Dock har jag påbörjat en affär med @Johanneskgh och kommer att slutföra den. Om inte affären blir av kommer jag att ta emot nya bud.

Då vet jag, tack.

Permalänk

Annonsen är avslutad