Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Svart Olåst (Snapdragon)

Permalänk

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Svart Olåst (Snapdragon)

Säljer min Samsung Galaxy S22 Ultra med Snapdragon-processor i och med byte till Iphone. Det är en kinesisk variant som köptes från Wondamobile i april 2022. Syftet med att ha en kinesisk variant är att Snapdragon-processorn inuti är bättre än processorn i den europeiska S22 Ultra när det gäller batteri, mottagning, gaming och thermals.

Telefonen har använts i 8 månader och fungerar felfritt. Är i bra skick förutom några skavanker på kanterna, på den nedre vänstra delen av telefonens framsida på ramen, och på den nedre högra kanten (se bilder). Skärmen kan ha några små mikrorepor om man kollar nära, men det är inget jag kan se med blotta ögat eller något jag märker vid daglig användning. Den nedersta kameralinsen har några repor runt linsen, men det påverkar inte kamerakvaliteten.

Jag får bra 4G mottagning via Comviq men har inte testat 5G då jag inte bor nära någon 5G mast.

Samsung Pay fungerar inte med Snapdragon modellen, men dylikt som t.ex. Google Pay fungerar. Och svenskt språk stöds inte på denna modell, men engelska finns med etc.

Orginalkartong med tillbehör medföljer.

Modellnummer: SM-S9080

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bara för att flika in så är det enorm skillnad på Europeiska S22 Ultra (Exynos) och en Snapdragon.
S22 med Snapdragon är riktigt mycket vassare än Exynos.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr Kan hämta eller + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Telefonen är såld via PM, men tack för visat intresse!

Permalänk

Annonsen är avslutad