4x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB

Permalänk

4x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB

Jag har 4st "Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB" som är öppnade men ej använda till salu.
Alla diskarna är inköpta i år, 2st på Dustin och 2st på Inet.
Anledningen till att jag säljer dem är att de inte var riktigt kompatibla med "AORUS Gen4 AIC Adaptor"-kortet som följde med mitt moderkort.
De säljs helst alla 4 som ett paket, alternativt i par, ej styckvis.

Kan skickas mot att köparen står för fraktkostnad.

Det angivna priset gäller om man köper alla 4 samtidigt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan erbjuda 2800 kr för 2st, för upphämtning i Göteborg någonstans centralt typ brunnsparken. Får gärna med Inet-kvittot också om möjligt (y).

Permalänk

Hur gamla är dom?

Permalänk

Jag kan matcha med 2800kr för de andra två. Viktigt bara att rätt minnen är med rätt kvitto så det inte blir strul vid eventuell reklamation.

Permalänk
Medlem

Är det med eller utan värmespridaren? Kan ta 2st för 2900kr förutsatt att kvitto och garanti finns, helst INET diskarna.
Mvh

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Bjuder 2900 + frakt för två st. Spelar ingen roll vilket kvitto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laddin:

Kan erbjuda 2800 kr för 2st, för upphämtning i Göteborg någonstans centralt typ brunnsparken. Får gärna med Inet-kvittot också om möjligt (y).

Höjer mig till 3000kr / 2st, då.

Permalänk
Medlem

Skriv till mig i PM om du vill ha hjälp med troubleshooting. Håller på och sätter upp liknande system på jobbet och kan kanske vara till hjälp

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk
Medlem

3000+frakt för två. Helst Inet.

Permalänk
Skrivet av Henrik_g_85:

Hur gamla är dom?

3st är inköpta i februari och 1st är inköpt förra veckan.

Permalänk
Skrivet av thu:

3000+frakt för två. Helst Inet.

Till alla som bjuder under 3500:- för 2, det är ointressant, då gör de sig bättre som dammsamlare på min "framtida installationer"-hylla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nebudchanezzer:

Till alla som bjuder under 3500:- för 2, det är ointressant, då gör de sig bättre som dammsamlare på min "framtida installationer"-hylla.

Ok, då är det helt otänkbart för mig - kan man lika gärna köpa 1 styck (eller vänta längre, priserna går nedåt):

https://www.inet.se/produkt/4305269/kingston-kc3000-m-2-nvme-...

Som är bättre, ny, och inte hade tveksam mjukvara som kräver uppdaterade drivrutiner.

Permalänk
Skrivet av Laddin:

Ok, då är det helt otänkbart för mig - kan man lika gärna köpa 1 styck (eller vänta längre, priserna går nedåt):

https://www.inet.se/produkt/4305269/kingston-kc3000-m-2-nvme-...

Som är bättre, ny, och inte hade tveksam mjukvara som kräver uppdaterade drivrutiner.

Då är det så.

Dessa som jag säljer är ju nya också, med den skillnaden att förpackningen är öppnad, jag har kollad så diskarna dyker upp i BIOS (har inte bootat längre än så med dem i) och att de har legat hemma hos mig i några veckor.
De kan ju vara tillverkade senare än den Kingston-disken du länkar till (fast inte om du väntar), och tillverkaren erbjuder 5 års garanti så de veckorna som de har varit hos mig är i sammanhanget försumbara.

Men det är ju upp till var och en att bestämma och jag respekterar din åsikt.

Permalänk

Som ett tillägg till ovanstående inlägg:

Tror till och med att samtliga diskar är så pass nya att jag kan lämna tillbaka dem på öppet köp och få tillbaka alla pengar, men ville helst bli av med alla på ett bräde som sagt.

Permalänk

Annonsen är avslutad