Pulsar X2 Bruce Lee Mini Limited Edition Gamingmus

Permalänk
Medlem

Pulsar X2 Bruce Lee Mini Limited Edition Gamingmus

Hej!

Säljer denna då jag hittat något annat jag vill ha.
Det sitter Pulsar Thin Grip Tape på. Går att ta bort om man önskar.
Skates är bytta mot Superglides glas som medföljde musen.

Felfri mus och inga problem med något. Bra byggkvalité.
Optiska brytare och PAW3395 sensor så du kommer få högst k/d ratio.

Inte så mycket använd. Köptes 30 Januari från MaxGaming.se
Kartong och alla tillbehör finns kvar.

Börjar bud från halva nypriset.

Frakt tillkommer 69kr med Postnord. Bud UTAN frakt. Eller så hämtar ni.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 720 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz 32GB | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Ducky Aura MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz 32GB | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Ducky Aura MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kawkstege:

Drar tillbaka mitt bud

Detta är en uppdaterad version med bättre coating och bättre brytare mot den vanliga X2 versionen.
Men du kanske har koll

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Detta är en uppdaterad version med bättre coating och bättre brytare mot den vanliga X2 versionen.
Men du kanske har koll

Ja jo, jag är medveten om det. Men egentligen inget fan av färgkombon men vill jättegärna testa en x2 mini. såg sen att jag kunde få den ny för 1190 inkl med en kod jag har och att maxgaming hade kvar i lager fick mig att dra tillbaka budet, sorry! Trodde först denna var helt slut. Så 800 inkl frakt för en begagnad kände jag var för mycket för mig om jag kan lägga till 390 o få en helt ny.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av kawkstege:

Ja jo, jag är medveten om det. Men egentligen inget fan av färgkombon men vill jättegärna testa en x2 mini. såg sen att jag kunde få den ny för 1190 inkl med en kod jag har och att maxgaming hade kvar i lager fick mig att dra tillbaka budet, sorry! Trodde först denna var helt slut. Så 800 inkl frakt för en begagnad kände jag var för mycket för mig om jag kan lägga till 390 o få en helt ny.

Jo de fick in ett gäng Bruce Lee idag faktiskt. Därför tänkte jag halva priset+ var ok

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Jo de fick in ett gäng Bruce Lee idag faktiskt. Därför tänkte jag halva priset+ var ok

Ah då var jag inte helt ute och cyklade ändå när jag tänkte den var slut sist. Det kan vara så att jag återkommer med ett bud när jag testat formen på den senare i veckan, om den mot förmodan finns kvar då förstås

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 720 kr Ångrade mig direkt när jag såg att dom blev slutsålda
Permalänk
Medlem
Skrivet av KemizteN:

720 kr Ångrade mig direkt när jag såg att dom blev slutsålda

De finns nya i lager. De kostar dock 1390kr och Maxgaming tar 49kr i frakt.

Men du får köpa denna för halva det priset, 720kr + frakt 69kr. Jag tycker det känns som OK pris.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr Om den inte redan blivit såld :)
Visa signatur

B550 Tomahawk / Ryzen 7 5800X3D / EK-AIO Basic 360 / Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC / Lian Li PC-O11 Dynamic / RM750x V2 / Crucial Ballistix 32GB 3600Mhz CL16 / 970 EVO 250GB + Kingston A2000 1TB + 860 EVO 1TB / Asus VG259QM 280hz & Asus VG255H 75hz

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur