Dags för vårstädning av datorn - chans till en väldigt bra affär!

Permalänk

Dags för vårstädning av datorn - chans till en väldigt bra affär!

Uppdatering 230419: Nummer två är såld. Sänker priset på nr 1 som är kvar till 400:- eller högstbjudande och hoppas iom snabbt bli av med den. Mao en tredjedel av vad jag själv betalade.

Har fått 2 st "air dusters" över efter en felbeställning via Amazon.

Helt nya i kartong och säljer dem till knappt halva priset. Bättre att de kommer till nytta hos någon istället för att bli liggande i en låda.

Här är länkar till produkterna jag säljer:

AFMAT Cordless Air Duster, Mighty Air Blower & Vacuum 2-in-1, Powerful 60000RPM & 8000PA Electric Air Duster, Rechargeable Deep Clean Compressed Air for Computer Keyboard Electronics Fan Car Cleaning

Air Duster Compressed-120000RPM-Keyboard-Cleaner - Good Replace Compressed air can - Reusable no Canned air Duster - car Duster - pc Duster Electric air Duster - Compressed air for Computer

Den första betalade jag 1.271:- för inkl frakt, den andra 1.252:-

Säljer dem för 600:-/st eller båda för 1.000:-

Finns för avhämtning i Solna, ska de skickas står köparen för kostnaden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan slå ett mycket starkt slag för dessa manicker. Har två stycken, oumbärliga för att damma av hemmet med. Inte rört en dammvippa, dammtork eller Swiffer sedan inköp något år sedan.

Och såklart klockrent för datorn också!

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Köper gärna nummer 2 med avhämtning.

Permalänk
Medlem

Nappar på ettan med avhämtning

Permalänk
Skrivet av Choppe:

Köper gärna nummer 2 med avhämtning.

Nummer 2 är nu såld, tack för snabb och smidig affär Choppe!

Skrivet av Gawgizz:

Nappar på ettan med avhämtning

Har skickat ett PM till dig, hör av dig när du kan komma förbi.

Permalänk
Medlem

Budar 400+frakt för 1:an dårå

Permalänk
Skrivet av Laud:

Budar 400+frakt för 1:an dårå

Tack för ditt bud!

Skicka din adress och mobnr i ett PM till mig så återkommer jag om kostnad när jag vet vad det kostar och sen skickar jag den till dig när jag fått pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebMaximus:

Tack för ditt bud!

Skicka din adress och mobnr i ett PM till mig så återkommer jag om kostnad när jag vet vad det kostar och sen skickar jag den till dig när jag fått pengarna.

Om mister inte köper ställer jag mig på kö med upphämtning.

Permalänk
Skrivet av Kalasis:

Om mister inte köper ställer jag mig på kö med upphämtning.

Mister köpte och frakt redan betald men tack för visat intresse 👍

Permalänk

Annonsen är avslutad