Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

Det är bara ett specifikt scenario där det ofta blir problem:

  1. Man väljer Instabox vid beställningen hos Samsung och produkterna levereras som de ska.

  2. Emballaget för inbytesenheten skickas separat via PostNord och man gör leveransvalet hemleverans i PostNord-appen.

  3. PostNord kör emballaget till samma adress som Instabox-platsen finns på, ingen mottagare finns där och leveransen misslyckas, lämnas på fel plats eller liknande.

För att undvika detta är det rekommenderat att personer som har beställt med Instabox-leverans väljer att hämta emballaget för inbytesenheten hos ett ombud i steg 2 i stället för att välja hemleverans.

Det handlar om att Samsung skriver Instabox-adressen under "leveransadress" i ordern. Ser man i stället att det står ens hemadress under "leveransadress" bör det ej bli något problem även med hemleverans av emballaget för inbytesenheten.

Jag gissar att det står rätt adress i din order eftersom du har valt hemleverans, då behöver du inte tänka på ovan nämnda problem.

Okej, jag förstår. Tack för utförligt svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

Det är svårt att säga exakt men det brukar vara ett par hundra kronor. Det är lätt att skapa ett nytt konto och även lätt att radera det. Syns det en grön text "Din rabattkod är aktiverad." i kassan så är rabatten för nya konton aktiv.

Det ska gå att ångra abonnemanget helt och inte bara säga upp det då det hanteras som en separat beställning. Det har även hänt att personer ej har fått något abonnemang registrerat alls och har då fortfarande behållit rabatten. Det går annars att dubbelkolla med Vimlas chatt som är tillgänglig på vardagar och se vad som gäller kring beställningen som är gjord hos Vimla, de kan även ångra/avsluta abonnemanget därifrån.

Värt att notera är att olika operatörer har olika villkor vad gäller ångerrätt, till exempel vissa kan vilja att man skickar tillbaka SIM-kortet på egen bekostnad medan andra ej behöver ha tillbaka det. Det är bra att kontakta kundtjänst och se vad som går att lösa.

Det är bara ett specifikt scenario där det ofta blir problem:

  1. Man väljer Instabox vid beställningen hos Samsung och produkterna levereras som de ska.

  2. Emballaget för inbytesenheten skickas separat via PostNord och man gör leveransvalet hemleverans i PostNord-appen.

  3. PostNord kör emballaget till samma adress som Instabox-platsen finns på, ingen mottagare finns där och leveransen misslyckas, lämnas på fel plats eller liknande.

För att undvika detta är det rekommenderat att personer som har beställt med Instabox-leverans väljer att hämta emballaget för inbytesenheten hos ett ombud i steg 2 i stället för att välja hemleverans.

Det handlar om att Samsung skriver Instabox-adressen under "leveransadress" i ordern. Ser man i stället att det står ens hemadress under "leveransadress" bör det ej bli något problem även med hemleverans av emballaget för inbytesenheten.

Jag gissar att det står rätt adress i din order eftersom du har valt hemleverans, då behöver du inte tänka på ovan nämnda problem.

Vill bara passa på och tacka för att du vidarebefodrade de fina erbjudandena, tack och bock

Permalänk
Medlem

Skiljde ganska precis 435:- för mig mellan nytt och gammalt konto på en s23 Phantom Black (128GB)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

angående kontona så handlar det om ifall man gjort beställningar tidigare eller inte, har man inte gjort det så får man ca 400kr billigare, märkte det efter jag beställt på mitt konto när jag beställde på familj o vänner som tidigare inte beställt.

Visa signatur

GAMING
XV252QF 390Hz|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

Det finns en aning gömd rabatt på Samsung Galaxy Z Flip4 i specifikt Pink Gold-färgen (fungerar ej för andra ordinarie färger i skrivande stund). Tillsammans med TV:n och tidigare instruktioner blir det följande priser (kan vara lägre eller ett par kronor högre beroende på värdet av inbytesenheten):

  • Samsung Galaxy Z Flip4 128 GB Pink Gold + Samsung 32" The Frame Smart FHD TV (2022): ca. 4200 kr

  • Samsung Galaxy Z Flip4 256 GB Pink Gold + Samsung 32" The Frame Smart FHD TV (2022): ca. 4700 kr

Om man önskar ta del av dessa priser i stället för tidigare beställning ska det vara enkelt att makulera den tidigare beställningen via Samsungs chatt som har öppet 10.00-17.00 över helgen.

Tyvärr verkar "32" The Frame Smart FHD TV" vara slut i laget vilket gör delar av detta inlägg ogiltigt. "Freeframe" fungerar inte med någon annan version av TV:n. Jag var för långsam denna gång helt enkelt. Grattis till alla som lyckades slå till i tid. Riktigt bra deal för en telefon + TV! Och tack även för tipset Min!

Permalänk
Medlem

www.netonnet.se/art/outlet/fyndvaror-datorkomponenter/sapphir...

Pris 8990kr
Max 2 köp per hushåll.

Jag slog till på ett kort, verkar som bra fps per krona.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantburk:

www.netonnet.se/art/outlet/fyndvaror-datorkomponenter/sapphir...

Pris 8990kr
Max 2 köp per hushåll.

Jag slog till på ett kort, verkar som bra fps per krona.

Tror du köpte det sista då länken inte fungerar längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantburk:

www.netonnet.se/art/outlet/fyndvaror-datorkomponenter/sapphir...

Pris 8990kr
Max 2 köp per hushåll.

Jag slog till på ett kort, verkar som bra fps per krona.

lol

Var det ett 7900xtx för 9000kr, kan ju förstå om det rök snabbt.

Permalänk
Medlem

Blev en S23 Ultra med 55% rabatt för 7900 kr (900 kr S10) inbyte. Köpte som sagt en S23+ i Februari för *10 543kr men jag returnera den, tog den på Hallon som aldrig registrerade abonnemanget, blev samma den här gången. Hoppas de misslyckas registrera det igen. På förra köpet använde jag Refunder (5% kampanj) och de 500 kronorna ligger redo för utbetalning trots retur.
Den här kampanjen var mycket bättre än förköps-dealen under Februari månad. Information till ni som väljer Vimla och säger upp kommer få en faktura på 23 kr oavsett uppsägning inom 14 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpa96:

Blev en S23 Ultra med 55% rabatt för 7900 kr (900 kr S10) inbyte. Köpte som sagt en S23+ i Februari för *10 543kr men jag returnera den, tog den på Hallon som aldrig registrerade abonnemanget, blev samma den här gången. Hoppas de misslyckas registrera det igen. På förra köpet använde jag Refunder (5% kampanj) och de 500 kronorna ligger redo för utbetalning trots retur.
Den här kampanjen var mycket bättre än förköps-dealen under Februari månad. Information till ni som väljer Vimla och säger upp kommer få en faktura på 23 kr oavsett uppsägning inom 14 dagar.

Fasen hur fick du ner den till så lågt? Kommer ner till 10200 kr med inbyte av en Oneplus X (131 kr) och hallon abb samt 10% rabatt kod.

Visa signatur

EVGA 3080 FTW3 ULTRA | x570 Strix F-gaming | 5800x3D | 16 GB Ballistix 3200 Mhz c16 | Noctua DH-15 | EVGA G2 750 | Fractal Design R5
Acer 27" Predator XB271HU 165 Hz G-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av edeke:

Tyvärr verkar "32" The Frame Smart FHD TV" vara slut i laget vilket gör delar av detta inlägg ogiltigt. "Freeframe" fungerar inte med någon annan version av TV:n. Jag var för långsam denna gång helt enkelt. Grattis till alla som lyckades slå till i tid. Riktigt bra deal för en telefon + TV! Och tack även för tipset Min!

Tråkigt att TV:n är slut i lager, inlägget är nu uppdaterat gällande detta. Det kan hända ibland att lagerstatus uppdateras fram och tillbaka även under helger. Dock ska rabattkod "freeframe" endast gälla till och med 28/05/2023 så det finns en risk att detta erbjudande ej kommer gå att tillämpa mer.

Skrivet av Simpa96:

Blev en S23 Ultra med 55% rabatt för 7900 kr (900 kr S10) inbyte. Köpte som sagt en S23+ i Februari för *10 543kr men jag returnera den, tog den på Hallon som aldrig registrerade abonnemanget, blev samma den här gången. Hoppas de misslyckas registrera det igen. På förra köpet använde jag Refunder (5% kampanj) och de 500 kronorna ligger redo för utbetalning trots retur.
Den här kampanjen var mycket bättre än förköps-dealen under Februari månad. Information till ni som väljer Vimla och säger upp kommer få en faktura på 23 kr oavsett uppsägning inom 14 dagar.

Personer har tidigare haft möjlighet att ångra abonnemang helt via Vimla inom 14 dagar. Man nämner då för kundtjänst att man vill ångra abonnemanget och inte att man vill säga upp det. Skillnaden brukar vara att ånger leder till att abonnemanget upphör direkt medan uppsägning gör att man kan använda det för den resterande delen av perioden som man då betalar för.

Som tidigare nämnt finns det lite olika villkor som gäller vid ångerrätt hos operatörer; vissa vill till exempel att man skickar tillbaka SIM-kortet på egen kostnad medan andra ej behöver ha tillbaka det. Det bästa är att kontakta operatörens kundtjänst och att man hittar en lösning tillsammans samt frågar hur detta påverkar övriga delar.

Vad gäller Hallon ska man kunna sköta detta själv på "Mina sidor" och de nämner i sin information att om ett abonnemang avslutas inom 14 dagar kommer en återbetalning ske. Det går att läsa mer kring detta här: https://forum.hallon.se/abonnemang-25/avsluta-aangra-abonnema...

Skrivet av norzma:

Fasen hur fick du ner den till så lågt? Kommer ner till 10200 kr med inbyte av en Oneplus X (131 kr) och hallon abb samt 10% rabatt kod.

Ett pris runt 8000 kr bör vara för Samsung Galaxy S23 Ultra med 8 GB ram 256 GB lagring. Jag gissar att ditt pris är för 12 GB ram 512 GB lagring?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

Ett pris runt 8000 kr bör vara för Samsung Galaxy S23 Ultra med 8 GB ram 256 GB lagring. Jag gissar att ditt pris är för 12 GB ram 512 GB lagring?

Ah så klart, det verkar logiskt :).

Visa signatur

EVGA 3080 FTW3 ULTRA | x570 Strix F-gaming | 5800x3D | 16 GB Ballistix 3200 Mhz c16 | Noctua DH-15 | EVGA G2 750 | Fractal Design R5
Acer 27" Predator XB271HU 165 Hz G-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpa96:

Blev en S23 Ultra med 55% rabatt för 7900 kr (900 kr S10) inbyte. Köpte som sagt en S23+ i Februari för *10 543kr men jag returnera den, tog den på Hallon som aldrig registrerade abonnemanget, blev samma den här gången. Hoppas de misslyckas registrera det igen. På förra köpet använde jag Refunder (5% kampanj) och de 500 kronorna ligger redo för utbetalning trots retur.
Den här kampanjen var mycket bättre än förköps-dealen under Februari månad. Information till ni som väljer Vimla och säger upp kommer få en faktura på 23 kr oavsett uppsägning inom 14 dagar.

Ja, det här är ju en grej som Apple (åtminstone i Sverige) inte är lika vass på. Tele2 säljer just nu Galaxy s23 (alltså, standardmodellen) för 5745:- , eventuellt måste man ta ett abb i 1 månad, det är ett rätt ok pris faktiskt. Comviq, som jag själv har, strösslar ibland på med bra erbjudanden, 345kr/mån i 24 mån betalar jag för telefon (Galaxy S21) & 100GB abonnemang. Pixel 6a, ifall någon missat den (skamlös reklam från mig), går ofta att få för 2990kr ny eller 2500 ny i box på Tradera från någon som förlängt sitt abb (Telia delade exempelvis ut Pixel 6a häromsistens tror jag, till långvariga kunder).

Jag har svårt att tro att prisläget på längre sikt inte kommer att tala till Androids fördel, mobiler har längre livslängd idag både prestandamässigt och mjukvarumässigt så Apples försprång har minskat ganska mycket.

Hur som helst skulle jag gärna se en tredje stor spelare, från ett icke-diktaturland. Som andra varit inne på, synd att MS failade så grovt. Kanske kommer de igen när man kör desktop via mobilen.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem

Gällande Samsung rabatten..

Galaxy S23
Phantom Black, 128 GB
SM-S911BZKDEUB
KAMPANJ

8 991 kr
- 2 499 kr
Rabatt har tillämpats

Mitt pris utan inbytes mobil blir 8 991 kr..

Men när jag lägger till en Oneplus 9 Pro 128GB där den säger att värdet blir 2 181 kr + 2500 extra. Borde alltså bli 4 681 totalt.
Mitt slutpris borde alltså bli runt 4 310 kr?

Men när jag lägger till min Oneplus står det:

3 028 kr
- 8 462 kr
Rabatt har tillämpats

Hur får dem det till 8 462 kr rabatt när det borde bli typ 7 180 kr? Jag får alltså 1 282 kr extra i rabatt från någonstans?

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Produkt: Sony HT-A3000 Dolby Atmos® Soundbar (svart)
Länk: https://www.komplett.se/product/1218188/tv-ljud-bild/soundbar...
Kategori: Ljud
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7015377
Pris: 3990 kr

(Någon förlorar pengar på denna dealen).

Funderar på denna. Jag har problem med min soundbar hemma som är svår att starta. Fjärren är lite seg på något vis. Jag får trycka trycka trycka och vifta fjärren framför baren för att den ska ta.
Lite irriterande, men den startar än så länge.

Men hur är A3000, den har ju fått hyfsade betyg. Men är basen tillräcklig för att vara lika bra som en "billigare soundbar med sub" typ i prisklass ~3000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Funderar på denna. Jag har problem med min soundbar hemma som är svår att starta. Fjärren är lite seg på något vis. Jag får trycka trycka trycka och vifta fjärren framför baren för att den ska ta.
Lite irriterande, men den startar än så länge.

Men hur är A3000, den har ju fått hyfsade betyg. Men är basen tillräcklig för att vara lika bra som en "billigare soundbar med sub" typ i prisklass ~3000kr?

Kanske lite dumt...men du har stoppat i nya batterier, och om du gjort det, var dom fräscha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av krEJZi:

Gällande Samsung rabatten..

Galaxy S23
Phantom Black, 128 GB
SM-S911BZKDEUB
KAMPANJ

8 991 kr
- 2 499 kr
Rabatt har tillämpats

Mitt pris utan inbytes mobil blir 8 991 kr..

Men när jag lägger till en Oneplus 9 Pro 128GB där den säger att värdet blir 2 181 kr + 2500 extra. Borde alltså bli 4 681 totalt.
Mitt slutpris borde alltså bli runt 4 310 kr?

Men när jag lägger till min Oneplus står det:

3 028 kr
- 8 462 kr
Rabatt har tillämpats

Hur får dem det till 8 462 kr rabatt när det borde bli typ 7 180 kr? Jag får alltså 1 282 kr extra i rabatt från någonstans?

Har du lagt till abonnemanget kanske? Det ger 1500kr. Glöm inte rabattkoden "morsdag"

Visa signatur

HTPC || Grandia GD-07 || i7 8700k || 3070 Aorus Master || 32GB DDR4 3.2GHz || Z370-F Strix || 2TB+ 500GB+ 256GB Nvme

Unraid-server || Ryzen 2400G || 8GB DDR4 || 24TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bazoon:

Har du lagt till abonnemanget kanske? Det ger 1500kr. Glöm inte rabattkoden "morsdag"

Detta är med Hallon abonnemanget och koden morsdag:
8 991 kr
- 2 499 kr

Detta är med Hallon abonnemanget och koden morsdag + Oneplus 9 pro 128GB:

3 028 kr
- 8 462 kr
Rabatt har tillämpats

Detta innebär väl att endast oneplus mobilen jag lägger till ger mig 5 963 rabatt, vilket är konstigt då den värderas till 2 181 kr + 2500 vilket bara blir 4 681 kr (?). Antingen är värderingen fel på deras sida eller så får jag 1 282 kr extra av någon anledning.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Kanske lite dumt...men du har stoppat i nya batterier, och om du gjort det, var dom fräscha?

Jajemän. Det var det första jag provade.
Vet inte riktigt vad som kan vara fel. Jag har inte tappat fjärren så den kan ha gått sönder eller så.
Aldrig varit med om att ett IR-öga lagt av eller strulat (om man inte tappat fjärren).

Permalänk
Medlem

TV:n för Samsung Galaxy Z Flip4-erbjudandet går för tillfället att lägga till i varukorgen igen: https://www.samsung.com/se/lifestyle-tvs/the-frame/32ls03b-32...

Samsung Galaxy Z Flip4 i Pink Gold verkar i stället vara slutsåld men det går fortfarande att lägga till Bespoke Edition för att ta del av erbjudandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Jag tog en S23 256GB, bättre med en vettig telefon än tv tycker jag.

Telefoner är tråkiga som satan. Satsa på TV:n istället!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Samsungdealen känns som ett bra ämne att bryta ut till en egen tråd kanske? Känns som det finns en del att diskutera

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostbullen:

Samsungdealen känns som ett bra ämne att bryta ut till en egen tråd kanske? Känns som det finns en del att diskutera

Där kom det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Detta finns ej på Benify. Har 12 olika kampanjer från Samsung men ingen av dem inkluderar detta erbjudande.

De finns, dock lite meckigt att hitta.

1. Välj "Samsung Month" i Benify.
2. På övre fliken, håll musen över "Datorer" och välj Galaxy Book3 Pro
3. Tryck "Fortsätt"
4. Välj i5 som processor så finns 14" för 11 500, 16" för 12 000 precis som inlägget säger

Permalänk

Så irriterande med flip4 och tvn fick rätt på de kunde nog bara få ner det till 5-6k men nu funkar ej koden kul... Slutade väl vid midnatt står inget om koden på samsung så. Dock så tar de tid om de e värt att byta in för 1000kr e inte 2500kr utan blir det med abb med nån som vet om man kan ta abbet utan att byta in? Oavsett skiter i de fast den gick in dock kostade tv 1500kr och telefonen 6980kr så vet inte vad som händer koden funkar ej och vet vilket helvete de va i julas dock va de en fin surfplatta. Hade blivit glad om någon har en kod angående tvn och vart personen kunde hitta erbjudandet mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av compumanic85:

Så irriterande med flip4 och tvn fick rätt på de kunde nog bara få ner det till 5-6k men nu funkar ej koden kul... Slutade väl vid midnatt står inget om koden på samsung så. Dock så tar de tid om de e värt att byta in för 1000kr e inte 2500kr utan blir det med abb med nån som vet om man kan ta abbet utan att byta in? Oavsett skiter i de fast den gick in dock kostade tv 1500kr och telefonen 6980kr så vet inte vad som händer koden funkar ej och vet vilket helvete de va i julas dock va de en fin surfplatta. Hade blivit glad om någon har en kod angående tvn och vart personen kunde hitta erbjudandet mvh

Förstår kanske inte riktigt vad du skriver (har lite svårt för att hänga med i ditt språk, så ber om ursäkt om jag missförstår dig), men jag fick Flip 4 Bespoke Edition (256 GB) för ca 4600, och TV:n för ca 1500.

Angav inget inbyte då jag inte orkar skicka in saker, och jag hade inte heller något som jag direkt ville bli av med. Valde dock att köpa med abb. från Vimla som operatör för rabattens skull.

Rabattkoden jag använde var "freeframe" och beställde vid ca 19:30-tiden nu i söndags kväll. Dvs. för mig totalt ca 6100 för hela paketet (ingen frakt tillkom, och leverans hem till dörren för både telefonen och TV:n).

Telefonen kommer tydligen ta ca 1,5 månader innan leverans då den tillverkas på beställning.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av compumanic85:

Så irriterande med flip4 och tvn fick rätt på de kunde nog bara få ner det till 5-6k men nu funkar ej koden kul... Slutade väl vid midnatt står inget om koden på samsung så. Dock så tar de tid om de e värt att byta in för 1000kr e inte 2500kr utan blir det med abb med nån som vet om man kan ta abbet utan att byta in? Oavsett skiter i de fast den gick in dock kostade tv 1500kr och telefonen 6980kr så vet inte vad som händer koden funkar ej och vet vilket helvete de va i julas dock va de en fin surfplatta. Hade blivit glad om någon har en kod angående tvn och vart personen kunde hitta erbjudandet mvh

Jag fick tvn och flipen för ca 4200:- (med inbyte av gammal trasig mobil).
Se till att du använder rätt kod (freefeame)

Permalänk

Är Book3 Pro 14" med i5 bra köp för 11500kr eller är den fortfarande dyrt?

Permalänk
Skrivet av AndyX:

Jag fick tvn och flipen för ca 4200:- (med inbyte av gammal trasig mobil).
Se till att du använder rätt kod (freefeame)

Så du fick tvn för 0kr? Hela mitt köp skulle bli 7900kr med flip4 då men inbyte ger 1000kr extra sen plus 1500kr för abb? Men vet nån om de ska förlänga freeframe rabattkoden satt med detta igår så va lite snabba puckar mvh

Permalänk

Får nog hoppa det koden har löpt ut bra tajmat på så kort tid när man skulle få ihop rabattstegen... De säger de inte har nån ersättningskod så tänker inte betala 8k mer visste de skulle strula gör alltid det jauppp tvn slut i lager helt nu med...