Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kampis:

Väljer jag S23 och lägger till en telefon, Väljer hallon, så kommer kostnaden ändå på 11500? Avdraget -670 spänn för p20pro som jag lämnar in, Hur får ni 4500 kr i rabatt ?

Sen var fyller man i rabattkoden?

De flesta rabatterna syns när du har lagt till produkterna i varukorgen. I varukorgen kan du även lägga till rabattkoden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

De flesta rabatterna syns när du har lagt till produkterna i varukorgen. I varukorgen kan du även lägga till rabattkoden.

Tack löste det, hade Precis fått hem en S23 som jag köpte från Amazon för 10500 kan ju säga den åker tillbaka nu.

4 193 kr för telefonen med laddare osv.

Rabatt dragen på - 7 797 kr

Fungerar rabatten likadant även om jag tar en mycket äldre telefon typ Samsung S3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kampis:

Tack löste det, hade Precis fått hem en S23 som jag köpte från Amazon för 10500 kan ju säga den åker tillbaka nu.

4 193 kr för telefonen med laddare osv.

Rabatt dragen på - 7 797 kr

Fungerar rabatten likadant även om jag tar en mycket äldre telefon typ Samsung S3?

Vissa enheter som är väldigt gamla är ej med i listan över giltiga inbytesenheter, men så länge den finns med där och går att lägga till så ska det fungera.

Permalänk
Medlem

S23 för 4193:- blir inte bättre än så tack "Min"

Permalänk

S23 256GB för 4700:- efter inbyte av mobil som i sig ska ge -654 kr. Låter det riktigt eller bör priset vara lägre än så? Det är svårt att få en överblick över vilka rabatter som tillämpats.

Edit: Hade missat den kontobundna rabatten. Priset hamnade på runt 4200:- istället vilket låter riktigt baserat på vad andra säger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeeVanCleef:

S23 256GB för 4700:- efter inbyte av mobil som i sig ska ge -654 kr. Låter det riktigt eller bör priset vara lägre än så? Det är svårt att få en överblick över vilka rabatter som tillämpats.

Det låter som att någon rabatt saknas där. Ser du en grön text "Din rabattkod är aktiverad." i varukorgen? Om den saknas behöver du registrera/logga in på ett nytt Samsung-konto för att ta del av rabatten som gäller för nya konton.

Permalänk
Skrivet av Min:

Det låter som att någon rabatt saknas där. Ser du en grön text "Din rabattkod är aktiverad." i varukorgen? Om den saknas behöver du registrera/logga in på ett nytt Samsung-konto för att ta del av rabatten som gäller för nya konton.

Japp, kontorabatten saknades. Nu verkar det rätt. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Båda för 4090kr totalt?

Jajamän

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gushen:

Hur?

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Måste säga att Samsung har helt sjuka reor och kampanjer.

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk

Jag körde på S23 128GB i slutändan. Jag kom fram till att jag inte har användning för de fördelar som 256GB-versionen ger (vad gäller större/snabbare lagring) utifrån hur jag använder telefonen. Runt 3800:- landade notan på vilket då inkluderar 6 månader Care+ och en trådlös snabbladdare. Det får man säga är ett hyggligt pris för en flaggskeppsmobil.

Permalänk

Jag antar att man kan säga upp abonnemanget direkt efter man har fått telefonen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gushen:

Satan en Samsung flip4 och en tv för 4090kr tackar och bugar 😍

Nu hänger jag inte med kan du förklara detta närmare?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paw:

Nu hänger jag inte med kan du förklara detta närmare?

Se tips i fyndtråden med utförliga instruktioner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sudjuk004:

S23 för 4193:- blir inte bättre än så tack "Min"

Hur om jag väljer att byta in min S21 så står det fortfarande att total priset är runt 14000kr. Hur får ni även runt 12000kr i rabatt ?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 7 9800X3D
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
MSI B650 Gaming Plus WIFI
Crucial Pro OC 32GB DDR5 6400 MHZ
Mobil: Google Pixel 9 PRO

Permalänk
Medlem

Hur fungerar Samsungs "inbytes" grej? postar man gamla telefonen till dom? måste den fungera?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av m4gnify:

Hur fungerar Samsungs "inbytes" grej? postar man gamla telefonen till dom? måste den fungera?

Samsung har varit förutseende nog att sammanfatta den informationen på sin egen hemsida.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Samsung har varit förutseende nog att sammanfatta den informationen på sin egen hemsida.

Tackar.

Permalänk
Permalänk
Medlem

$119.70 Shipping & Import Fees

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Ni som beställt någon lur hos samsung och tagit något obundet abbonemang för rabatten (typ hallon) fick ni signa något via scrive typ? Tror jag var för snabb förut och stängde ner den fliken nämligen men vet inte om det var något jag redan signat med bankid heller för den delen

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Ni som beställt någon lur hos samsung och tagit något obundet abbonemang för rabatten (typ hallon) fick ni signa något via scrive typ? Tror jag var för snabb förut och stängde ner den fliken nämligen men vet inte om det var något jag redan signat med bankid heller för den delen

Ja, jag fick signera via scrive före betalningen. "Signerar mot Samsung" eller något liknande stod det i bankid-appen.

Permalänk
Medlem

Velar om man ska välja flip 4 med en tv på köpet (4010kr) eller S23 256GB. (3967kr)

Har en A52S som jag byter in i så fall. Går miste om 2x zoom om jag väljer flip men får nog ändå bättre kamera överlag. S23 blir ju ändå bättre på allt men känns inte lika prisvärd.

Vilken väljer ni?

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

Det kan i så fall vara att det skiljer sig lite från modellen som är vald i listan. Det behöver vara exakt rätt modell med bland annat rätt minnesmängd och om det är en dual sim-modell eller ej. Skulle det ändå vara exakt samma modell kan man prova att skriva in serienumret för enheten.

Om det ändå inte löser sig kan man kontakta Samsung via deras chatt som bör svara omgående.

Testade alla varianter för min s7 edge både serienummer o0ch IMEI. Kontaktade Samsung chatten som inte visste men skulle återkomma via mail, men det verkar inte hända.....

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bosse78:

$119.70 Shipping & Import Fees

@Bosse78

Vart gratis för mig som har prime.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

Vilken väljer ni?

Jag tog en S23 256GB, bättre med en vettig telefon än tv tycker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

@Bosse78

Vart gratis för mig som har prime.

Jag har också prime, så här ser det ut för mig

Visa signatur

EndeavourOS: Your search for the best Arch distro ends here
7800X3D » RX6950XT » G.SKILL 32GB » LG OLED42C35LA

Permalänk
Medlem
Skrivet av GratZ:

Ja, jag fick signera via scrive före betalningen. "Signerar mot Samsung" eller något liknande stod det i bankid-appen.

Ah tror jag gjorde de med men blev så osäker när jag kryssade ner alla fönster i all hast haha! Men de hör väl av sig om de har missats antar jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Jag tog en S23 256GB, bättre med en vettig telefon än tv tycker jag.

Jo så är det ju. Kom dock ned till 3835kr nu via mobilen för mig för flipen. Så nu blev det svårt igen. 😂

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Testade alla varianter för min s7 edge både serienummer o0ch IMEI. Kontaktade Samsung chatten som inte visste men skulle återkomma via mail, men det verkar inte hända.....

Jag lyckades få igenom det med en p20 pro, en galaxy s10 och en a40. Men när jag försökte med galaxy s5, xiaomi note 11 och några andra gamla samsung modeller så stod det "kontakta din operatör". Vet inte om det är en bugg eller om det är vissa märken/modeller de inte vill ha.