Permalänk
Medlem

34¨ curved med USB hub + PIP

Hej!

Ni experter på skärmar, behöver er hjälp med att hitta bra 34tums 1440p skärm som ska ha PIP (+PBP), eftersom jag kommer sitta uppkopplad med både arbetslaptop och PC (i signatur) och vill slippa använda mig av docka+kvm eller mjukvara.

Är en rejäl djungel och jag är inte så jättebrydd om bästa glaset eller sånt, är bara casual gamer+IT jobb hemifrån. Då PC är fullt AMD riggad så får skärmen gärna ha Freesync!

Permalänk
Medlem

Hejsan!
Sitter i samma tankar som dig. Riktig djungel.
Vill ha en gramförallt pbp då jag gillar att kunna använda den som 2st "fysiska" skärmar.

Slog du till på nog skärm? Nöjd?

Mvh
Micke

Permalänk
Medlem

Jag kör en Dell C3422WE (34“ inbyggd kamera, mic och ljudlimpa med knappar i limpan för teams) riktigt nöjd med den.

Permalänk
Medlem

Tack för input. Ska kika på den.

Alla tips är välkomna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapper:

Hejsan!
Sitter i samma tankar som dig. Riktig djungel.
Vill ha en gramförallt pbp då jag gillar att kunna använda den som 2st "fysiska" skärmar.

Slog du till på nog skärm? Nöjd?

Mvh
Micke

Köpte Samsung LC34H791WTPZEN (C34) för ca 6990 i somras när man gick på semester!

Funkar bra, är rätt nöjd men man märker lite att man hade velat ha extrem modellerna! Dock är jag inte så sugen på att hosta upp 20+k! Så helt godkänd till causal-gaming och IT-jobb!

Permalänk
Medlem

Intressant, ska kika på den med.
Mycket bra med tipsen, tack!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kör med den här: https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/skarmar-till...

Bortsett från att HDR är skräp så tycker jag att det är en rätt trevlig skärm för pengarna. Har 65W laddning över USB-C (DP Alt) och USB-hubben kan kan automatiskt välja enhet baserat på videokälla.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?