Permalänk

Ny Secretlab TITAN Evo

Säljer en Secretlab TITAN Evo i storlek Regular, klädsel Hybrid Leatherette i färgen Ash.

Fick stolen levererad den 17 maj 2023. Stolen är mao som ny.

Medföljer gör även Secretlab Static Stands som lätt kan ersätta hjulen när stolen ska användas tillsammans med bil- och flygsimulatorer t ex för att undvika att stolen rullar när man använder fotpedaler. Väldigt enkelt att växla mellan dessa och de vanliga hjulen utifrån vad man använder stolen till för stunden.

Stolen kommer med en magnetisk nack-kudde, magnetiska armstöd 4D (justerbara i fyra riktningar), inbyggt svankstöd som går att justera både i höjd och djupled, recline-funktion för t ex bekvämt filmtittande. För mer detaljer, se stolens produktsida:

https://secretlab.eu/products/titan-evo-2022-series?sku=R22PU-Ash

Hittade även en svensk recension av stolen där den fick toppbetyg:

https://gamingutrustning.se/secretlab-titan-evo-2022-recension/

Grymt fin men tyvärr blev den lite för stor här hos mig. Har begränsat med plats vid min dator.

Originalkartonger för hjul, fötter och verktygssats medföljer.

Så den här annonsen är för dig som är ute efter en grym gamingstol i toppskiktet till ett bra pris. Betalade själv 6.500:- inkl frakt och de extra fötterna. Där jag hoppas kunna få tillbaka runt 5.000:- eller kom med bud.

Pga storlek och vikt är det avhämtning som gäller. Bor i Solna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fasen också, hade gett dig 5000kr i näven direkt men bor tyvärr i Borås och har ingen planerad resa till Stockholm närmsta tiden. Hör av dig om du inte får något annat napp så kanske vi kan kolla på eventuell frakt ändå?

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk

Ok, surt men absolut, får jag ingen som är intresserad lite närmare hör jag av mig så får vi se om det går att lösa på något sätt.

Du har inga bekanta i Sthlm då som kunde hjälpa dig att plocka upp stolen? Så kunde du sen hämta den vid tillfälle.

Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr Kan hämta på onsdag
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Mixxertime:

3 500 kr Kan hämta på onsdag

Tack för ditt bud. Återkommer om det inte kommer in bättre bud och när jag hunnit fundera på om jag är villig att släppa den för det priset.

Permalänk
Nytt bud: 3 600 kr Hämtar. Förstår att det kan kännas surt att sälja den så pass mycket billigare än ny priset, men garantin försvinner helt när den säljs vidare tyvärr.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Henrik_g_85:

3 600 kr Hämtar. Förstår att det kan kännas surt att sälja den så pass mycket billigare än ny priset, men garantin försvinner helt när den säljs vidare tyvärr.

Ja, surt att torska 3.000:- på ett par veckor men mitt eget fel. Borde självklart mätt och kollat upp lite bättre här hemma först vilken plats den skulle ta.

Såg att det var en på Blocket som säljer en likadan för 4.000:- men utan de extra fötterna och framgick inte heller som jag minns hur gammal den är. Så verkar inte som man kan räkna med att få mycket bättre betalt än så.

Skumt med garantin som försvinner, hur kommer det sig tro? Har ju självklart kvitto och förstår inte vad det skulle göra för skillnad för Secretlab vem som sitter i stolen.

När kan du hämta stolen för 3.600:-?

Permalänk
Skrivet av WebMaximus:

Ja, surt att torska 3.000:- på ett par veckor men mitt eget fel. Borde självklart mätt och kollat upp lite bättre här hemma först vilken plats den skulle ta.

Såg att det var en på Blocket som säljer en likadan för 4.000:- men utan de extra fötterna och framgick inte heller som jag minns hur gammal den är. Så verkar inte som man kan räkna med att få mycket bättre betalt än så.

Skumt med garantin som försvinner, hur kommer det sig tro? Har ju självklart kvitto och förstår inte vad det skulle göra för skillnad för Secretlab vem som sitter i stolen.

När kan du hämta stolen för 3.600:-?

Väldigt vanligt att man tappar garantin när den säljs vidare, för då säljs den i befintligt skick. Läst på om SecretLabs garantier tidigare så vet att dom har det så. Jag kan ni hämta den imorgon antar att det är lite sent nu? tar ca 50min för mig till Solna med bil.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 700 kr Kan hämta när det passar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Tack för senaste bud som nu då ligger på 3.700:-

Jobbar hemifrån så blir väl först till kvarn för 3.700:- eller högre bud. Ni som lagt de senaste buden skriver att ni kan hämta imorgon/när det passar så blir ju bra!

Permalänk
Skrivet av NeKeM:

3 700 kr Kan hämta när det passar

Skrivet av WebMaximus:

Tack för senaste bud som nu då ligger på 3.700:-

Jobbar hemifrån så blir väl först till kvarn för 3.700:- eller högre bud. Ni som lagt de senaste buden skriver att ni kan hämta imorgon/när det passar så blir ju bra!

Hej! Jag kan nog inte hämta imorgon, vill inte ta med 2 åringen på t/r resa till Solna. Så NeKeM kan säkert hämta den tidigare då.

Permalänk
Skrivet av Henrik_g_85:

Hej! Jag kan nog inte hämta imorgon, vill inte ta med 2 åringen på t/r resa till Solna. Så NeKeM kan säkert hämta den tidigare då.

Förstår.

Återkommer ifall planerna skulle ändras så kan vi hitta en dag som passar dig bättre.

Permalänk

Annonsen är avslutad