Jag har länge jagat en kamera att kunna använda vid olika sammanhang för att undanröja behovet av att ha en person "i andra änden", vid t ex byggnationer, mek och annat. Eller t ex att häkta på enkelt med en magnet eller liknande, längst bak på släpet när jag backar.
Behöver minst vara en räckvidd på 20 min men gärna mer, minst 1080p/24fps, men gärna mer. Batteritid får gärna vara överdrivet lång, men hittar hellre något med snål tid än inget alls. Har ibland använt mig av min GoPro 4 i förhandsvisningsläget, men fördröjningen är för stor och upplösningen låg.
Hade varit skönt om man hittat en variant med tillhörande skärm så att man ej är beroende av iOS/Android/Windows
en trådlös wifikamera som har en mobilapp och som har usb som strömkälla. sätt ihop den med en powerbank och en stark neodynmagnet så har du en lösning.
edit: såg nu att du ville undvika appar. En helt vanlig backkamera av bra kvalisort och ett uppladdningsbart batteripaket då...
Visa signatur
Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb