Starfield – den stora tråden

Permalänk

Tjo! Nyfiken att höra från er som gillar spelet. Hur tolkar ni andra som verkar dissa det? Verkar de som dissar spelet förvränga vissa saker, glömma/strunta i att nämna vissa saker? Visst, smak som bak, och möjligen uppfylldes inte allt i spelet som det hajpades om i marknadsföringen?

Jag tänker att de som ogillar det (troligen på grund av för höga förväntningar i och med hajpad marknadsföring) kanske överdriver vissa saker? Laddningstider finns men kanske är rätt snabba med tillräcklig hårdvara? Sitter på AMD-5900x + MSI-3090 med 3440x1440@100 skärm. Själv är jag inte så mycket för rymdstrider så bristen på det(?) gör inte mig så mycket.

Mvh,
WKL.

Visa signatur

<WKL:"En kodrad i taget!";/>

Permalänk
Medlem
Skrivet av loka04:

Citerar mig själv...
Men idag installerade jag en dlss mod och nu flyter spelet underbart och ser bra ut Högre grafik inställningar och höge fps 👌

Var tvungen att testa moden. Helt klar stor skillnad på prestanda och flyt!

Visa signatur

Inter-Tech IM-1 Chassi x 5600X x Noctua NF-F12 Chromax Black Swap / 8st Blackswap fans/ ASUS PCE-AX58BT / 3200Mhz 32GB HyperX / SF750W / W10 > 970EVO+ & 3xSSD Kingston /3080 TUF OC V2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Spelat ca 2 timmar eller något.

Fastän Motion Blur är av så blir det motion sickness för min del. Blir "åksjuk" efter typ 30min. Ska testa stänga av Film Grain som någon hade föreslagit också, men en annan person hjälpte inte det för.

Introduktionen för att flyga skeppet samt hur man "får" skeppet är nog något av det sämsta jag varit med om. *Hej, du rörde vid den här saken - ta mitt skepp*.

"Guiden" för hur man framför skeppet, eller iallafall gör en Grav warp(?) är obefintling? Satt nog 15min och letade genom inställningarna för keybinds på hur man gör en warp travel och lyckades tillslut på egen hand.

Grafiken och hurpass mitt 4080 driver detta spel (utan FSR, hatar FSR, ser ut som bajs) i 4k och maxad grafik är rätt misserabelt. Där finns för fan inte en uns av RTX eller ser i närheten så bra ut som Cyberpunk och drivs SÄMRE än Cyberpunk MED PATHTRACING & balanced DLSS.

I dagsläget är det tur för mig som fick spelet gratis via mitt Asus köp hos Inet.

Prova höja FOV. 75 är default. Men du måste göra det genom en INI fil.
Finns guider på Reddit och i den här tråden.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | MSI 4090 Suprim X | Asus x570 prime pro | 32 GB G-Skill 3600mhz | EVGA G2 1000W | LG CX48 | Custom loop vattenkylning, 3 x 420 radiatorer, 2 x D5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falck1N:

Var tvungen att testa moden. Helt klar stor skillnad på prestanda och flyt!

Ja, det vart en jäkla skillnad

Edit: Var nära att beställa ett 4090 🤣 Men nu kan jag kanske hoppa över 4000 serien

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

spelat i minst 5 timmar nu.
spelet flyter på hur bra som helst med allt på ultra i 1440P med ett 4090 och ryzen 7 7700x, inge stuttering eller nått

Använder du 4090 till en 1440p skärm? Jag skulle spela i 4k med det kortet. Du kanske har en 240 hz skärm?

Permalänk
Skrivet av landahl:

Använder du 4090 till en 1440p skärm? Jag skulle spela i 4k med det kortet. Du kanske har en 240 hz skärm?

skärmen är tyvärr min svaga sida när det gäller datorn. det är en 100 hz
när jag köpte denna datorn så hade jag inte råd att även köpa en 4K skärm, men jag fick köpa denna för en billig peng och denna kommer jag använda tills jag får råd att köpa en 4K skärm, det är bara ett temporärt alternativ.
jag vet att jag inte får ut allt utav vad ett 4090 har att erbjuda, men jag har inte så mycket annat val just nu.
skärmen jag har nu är ljusår mycket bättre än den jag hade innan.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Använder du 4090 till en 1440p skärm? Jag skulle spela i 4k med det kortet. Du kanske har en 240 hz skärm?

Är det något fel med det egentligen? Ger ju mer utrymme för bättre grafik och mer fps utan dipp.

Hursomhelst mina första tankar efter att ha startat igång Starfield;

1. Ok spelet stödjer inte 3840x1600. Jag får väl "modda"
2. Ok spelet har väldigt låg FoV. Jag får väl "modda" igen då.
3. Ok musens känslighet är hemsk och ojämn. Jag får väl "modda" åter igen då.
4. Ok spelet flyter på skapligt men jag hade önskat bättre. "moddar" in DLSS3.
5. Ok nu kan jag spela. Helt OK än så länge. Bara spelat 60 minuter. Känns som ett Bethesda spel i princip.

Något jag inte förstår är varför jag ens ska behöva deala med punkt 1-4 i ett spel som släpps 2023.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Är det något fel med det egentligen? Ger ju mer utrymme för bättre grafik och mer fps utan dipp.

Hursomhelst mina första tankar efter att ha startat igång Starfield;

1. Ok spelet stödjer inte 3840x1600. Jag får väl "modda"
2. Ok spelet har väldigt låg FoV. Jag får väl "modda" igen då.
3. Ok musens känslighet är hemsk och ojämn. Jag får väl "modda" åter igen då.
4. Ok spelet flyter på skapligt men jag hade önskat bättre. "moddar" in DLSS3.
5. Ok nu kan jag spela. Helt OK än så länge. Bara spelat 60 minuter. Känns som ett Bethesda spel i princip.

Något jag inte förstår är varför jag ens ska behöva deala med punkt 1-4 i ett spel som släpps 2023.

Nej det är absolut inget fel om man trivs med det.

Permalänk

Har spelat cirka en timme och helt okej hittills. Dock är det lite som Syberia, en jävla massa filmer och prat. Ligger på runt 120 fps med allt på max i 1440 så det är ganska lätt att driva, inte som Doom.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Discokungen
Skrivet av ronz:

Hursomhelst mina första tankar efter att ha startat igång Starfield;

1. Ok spelet stödjer inte 3840x1600. Jag får väl "modda"
2. Ok spelet har väldigt låg FoV. Jag får väl "modda" igen då.
3. Ok musens känslighet är hemsk och ojämn. Jag får väl "modda" åter igen då.
4. Ok spelet flyter på skapligt men jag hade önskat bättre. "moddar" in DLSS3.
5. Ok nu kan jag spela. Helt OK än så länge. Bara spelat 60 minuter. Känns som ett Bethesda spel i princip.

Något jag inte förstår är varför jag ens ska behöva deala med punkt 1-4 i ett spel som släpps 2023.

Glöm inte bristen på HDR, det dödar verkligen OLED-gaming.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Det ser lite rörigt ut inuti mitt rymdskepp. Dumpar alla resources mm på golvet för det är för mycket att bära och cargo hold i skeppet har ingen plats...

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem

6 timmar in och det växer för mig ju mer jag spelar. Fokuserar på huvudstoryn ett tag och ser vart det tar mig. Men helt klart, verkar finns så mycket ett göra.

Än så länge är jag riktigt nöjd. Precis det jag hoppades på.

Permalänk
Medlem

Då jag inte har tid att spela just ju så inväntar jag att min backlog skall bli avklarad( RdR2, monster hunter rise, watch dogs legion). Men min önskan med starfield var ju att man skall kunna flyga i rymden. Vad jag läser mig till här är att man kan enbart autopilota i cockpit typ.

Tror vi att de kommer implementera något mer freestyle i nästa dlc? Eller får ens hopp om ett värdigt dvi fi spel i alla aspekter vänta?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Vilka jobbiga menyer! Speciellt när backa/stänga inte är sammanhängande mellan de olika menyer. Gäller även andra diverse saker som lockon på skepp.

Storyn och karaktärerna är platta, värre än Fallout 4. Valen man gör spelar ingen roll heller; "Nej tack" "Okej men här har du allt iallafall". Även att övertyga i dialog har inget sammanhang. "Vi kan göra ett byte!" *Lyckas* följs direkt av "DU KOMMER ATT DÖ!" *Lyckas*.

2-4 gånger Fast Travel är rymdresan, se upp om du har en bounty på 100creds du kommer bli beskjuten utan några val. Skjuter du ner någon faction som attackerar dig kommer en annan faction attackera dig om de är i samma system. Skjuter man sönder deras motorer och flyr så kommer fighten aldrig att sluta och du får inte Fast Travla innan en quicksave/quickload. Massor med konstiga situationen i rymden!

Sen småsaker som man inte förväntar sig i ett 2023 spel, animationer som saknas som bara ersätts med en text uppe i hörnet eller ett litet ljud osv.

Kan fortsätta gnälla om prestanda osv. Tycker inte spelet är 90/100 inte heller 80/100. Är runt 15 timmar in i spelet och är säker på att det inte kommer bli bättre.

Permalänk
Medlem

Jag har kört kanske två timmar. 7700x med 6950xt.
Tycker de rullar på bra i både 1440p och 4k. Drog ner inställningarna till high på 4k. Inte känt av några fps drops eller stutters. Tyvärr ingen fps att delge. Kändes tillräckligt smooth på min oled 4k 120hz.

Permalänk
Skrivet av mangemani:

skärmen är tyvärr min svaga sida när det gäller datorn. det är en 100 hz
när jag köpte denna datorn så hade jag inte råd att även köpa en 4K skärm, men jag fick köpa denna för en billig peng och denna kommer jag använda tills jag får råd att köpa en 4K skärm, det är bara ett temporärt alternativ.
jag vet att jag inte får ut allt utav vad ett 4090 har att erbjuda, men jag har inte så mycket annat val just nu.
skärmen jag har nu är ljusår mycket bättre än den jag hade innan.

Kör widescreen oled istället, typ denna https://www.inet.se/produkt/x199197/dell-34-alienware-aw3423d...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Discokungen
Skrivet av mistahh:

Det ser lite rörigt ut inuti mitt rymdskepp. Dumpar alla resources mm på golvet för det är för mycket att bära och cargo hold i skeppet har ingen plats...

https://bilddump.se/bilder/20230902201141-213.89.213.25.jpg

Du kan crafta lådor också, men visst är det meckigt

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Avstängd

shitfield är totalt skräp undvik det. har spelat ca 20h nu inget är bra i det.
ooptimerat du kan inte komma över 30fps hur bra kort du än har.
no man sky gör allt bättre
loadfield är 90% skit UI där du fast travel överallt.
finns ingen karta, konstant bökigt weight skräp där all loot är för tungt.
rymdstrider är bara en cookie clicker där du väntar pa att dö eller npc dör.
companions gör inget. enda gangen dom gör nagot är att dom springer framför dig o blockar ditt sikte.
ai fiender clippar genom dörrar eller fastnar.
3/10 undvik

Permalänk
Avstängd

Fungerar kanon med ett RTX 4080

3440x1440P med höga settings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WebbkodsLärlingen:

Tjo! Nyfiken att höra från er som gillar spelet. Hur tolkar ni andra som verkar dissa det? Verkar de som dissar spelet förvränga vissa saker, glömma/strunta i att nämna vissa saker? Visst, smak som bak, och möjligen uppfylldes inte allt i spelet som det hajpades om i marknadsföringen?

Jag tänker att de som ogillar det (troligen på grund av för höga förväntningar i och med hajpad marknadsföring) kanske överdriver vissa saker? Laddningstider finns men kanske är rätt snabba med tillräcklig hårdvara? Sitter på AMD-5900x + MSI-3090 med 3440x1440@100 skärm. Själv är jag inte så mycket för rymdstrider så bristen på det(?) gör inte mig så mycket.

Mvh,
WKL.

Laddtider iallafall känns väldigt beroende på hårdvara, har det på en NVME SSD, micron 7300 Pro, inte en av de snabbaste precis men hyfsat snabb. Det laddar generellt blixtsnabbt, aldrig varit laddningstid nog att jag ska hinna bli irriterad. Går typ snabbare att ladda än det gör att ta upp menyn för fast travel liksom.

Visa signatur

Gamingrigg: MEG x570 ACE, 5950X, Ripjaws V 32GB 4000MT/S CL16, 6800XT Red Devil LE, HX1200i.
Laptop: XPS 9570 x GTX 1050 x 8300h + 16GB Vengeance 2666Mhz + Intel AX200
Valheim server: i7-8559 + Iris Plus 655 + 32GB + 256GB
Printers? Yes. Ender 5, Creality LD-002R, Velleman VM8600, Velleman K8200

Permalänk
Skrivet av Flamso:

Glöm inte bristen på HDR, det dödar verkligen OLED-gaming.

Det och att man måste installera en mod för att svart ska bli svart.

Visa signatur

PC: B550 TOMAHAWK | 5800X3D | Palit 4090 GameRock @2520 MHz, 925 mV | G.Skill Trident Z 2x16GB 3600MHz CL16 | Peerless Assassin | WD Black SN850 1TB | Intel 660P 1TB | Seasonic Prime PX 1300W | Kolink Void X | Corsair iCUE ML120 RGB ELITE x4 | Arctic P12 x2 Kringutrustning: LG OLED55C15LA | Centrum subwoofer | Keychron K2 | Logitech G305 | PS5 DualSense Edge @8000Hz | Xbox trådlöst headset HTPC: Biostar B550MX/E PRO | 3600 @4.05 GHz, 1.22 V | ASUS 1070 Turbo @1822 MHz, 2702 MHz, 943 mV | G.Skill Trident Z 2x16GB 3200MHz CL14 | Dark Rock TF 2 | Crucial P3 1TB | Intel AX200NGW | Cougar GEX 750W | SilverStone GD09 | Finlux 40FLHY127B ROG Zephyrus G14: 4800HS | 1660 Ti Max-Q

Permalänk
Medlem

Allvarligt när man läser folks känslor om den här produkten, för det är en produkt, så märker man verkligen att folk totalt saknar arbetsheder.
Bygg nått, det är ”bra nog” släpp det och tjäna pengar, gå vidare till nästa produkt!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Jag är cirka 4 timmar in och har fortfarande inte vant mig vid menysystemet. Känns klumpigt, långsamt och svåröverskådligt. Får hoppas det kommer bra moddar inom kort.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av DG77:

Allvarligt när man läser folks känslor om den här produkten, för det är en produkt, så märker man verkligen att folk totalt saknar arbetsheder.
Bygg nått, det är ”bra nog” släpp det och tjäna pengar, gå vidare till nästa produkt!

Folk bedömer ofta även spel inte baserat på vad spelet är och om man tycker om att spela det utan efter någon slags checklista över vad ett spel ska ha.

Starfield känns väldigt klassiskt som ett bethesda-spel i stil med elder scrolls eller fallout, komplett med vissa buggar och fokus på story och RPG element snarare än superspexig gameplay. Men får en känsla av att folk förväntat sig att det ska vara en synergistisk kombination av star citizen och cyberpunk eller något.

Spelet är bra, snyggt, och roligt om man gillar sådana här spel. Voice acting är betydligt bättre än tidigare bethesda spel, samma med ansiktsanimationer osv.

Visa signatur

Gamingrigg: MEG x570 ACE, 5950X, Ripjaws V 32GB 4000MT/S CL16, 6800XT Red Devil LE, HX1200i.
Laptop: XPS 9570 x GTX 1050 x 8300h + 16GB Vengeance 2666Mhz + Intel AX200
Valheim server: i7-8559 + Iris Plus 655 + 32GB + 256GB
Printers? Yes. Ender 5, Creality LD-002R, Velleman VM8600, Velleman K8200

Permalänk
Medlem

Den första o tråkiga buggen som jag har stött på efter 20 timmars spelande är att jag avlastade mina vapen jag smlat på mig i min Razorleaf, nästa gång jag kom tillbaka till rymdskeppet så var alla vapen borta. Det var lite irriterande

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Bethesda är verkligen en mycket märklig spelstudio.
Dom gör några av dom sämsta spelen som samtidigt är underhållande i otaliga timmar.
Det är löjligt vilka buggar deras spel ofta kommer med.
Samtidigt så har dom en story som drar in en och inte släpper.
Tänk om dom gav sig fan på att göra spel i en helt ny grafikmotor och satsade på att spel ska vara 100% klara och buggfria vid släpp.
Vilken upplevelse vi skulle få då.

Det måste kännas ledsamt att jobba där, var stolt över jobbet och veta att det kommer göra så många roade och samtidigt veta att den allmänna uppfattningen är "ja men det är ett typiskt Bethesda spel" med innebörden av att det är ganska kasst egentligen.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Den första o tråkiga buggen som jag har stött på efter 20 timmars spelande är att jag avlastade mina vapen jag smlat på mig i min Razorleaf, nästa gång jag kom tillbaka till rymdskeppet så var alla vapen borta. Det var lite irriterande

Är det en bugg då? I t ex Skyrim nollställs områden efter en viss tid, vissa snabbare än andra. Ett mindre antal behållare och rum är säkra för förvaring "för alltid". Kanske är det medvetet så här, att områden rensas snabbt?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Jag har börjat läsa lite i Starfield-wikin på Fandom.com, framför allt om bakgrunder och färdigheter.

Vad har ni som spelar redan valt för era "gubbar" och varför?

Jag valde det nedersta alternativet, [Redacted] eller vad det stod. Men har nog ingen större betydelse, är väl mest vilka skills man börjar med.

Skrivet av Flutters:

Spelat sen kl 6 imorse och kan knappt slita mig från datorn.
Men satan va bra det är! Har verkligen grymt kul!
Men nu börjar man bli lite hungrig känner jag, så får bli en paus på någon timme
Rullar även på helt okej med allt maxat på datorn i sign på 3440*1440.

Älskar sånna spelsessioner, speciellt när man verkligen har tiden att bara ösa. Timmarna susar förbi, man måste komma ihåg att ta pauser ibland. Underbart!

Önskar jag kunde fokusera lika bra. Lagt lite för mycket tid på Dave the Diver men gillar verkligen vad jag sett i Starfield så här långt.

Skrivet av WebbkodsLärlingen:

Tjo! Nyfiken att höra från er som gillar spelet. Hur tolkar ni andra som verkar dissa det? Verkar de som dissar spelet förvränga vissa saker, glömma/strunta i att nämna vissa saker? Visst, smak som bak, och möjligen uppfylldes inte allt i spelet som det hajpades om i marknadsföringen?

Jag tänker att de som ogillar det (troligen på grund av för höga förväntningar i och med hajpad marknadsföring) kanske överdriver vissa saker? Laddningstider finns men kanske är rätt snabba med tillräcklig hårdvara? Sitter på AMD-5900x + MSI-3090 med 3440x1440@100 skärm. Själv är jag inte så mycket för rymdstrider så bristen på det(?) gör inte mig så mycket.

Mvh,
WKL.

Finns förbättringspotentioal på många punkter men helheten är ju rätt fin. Oväntat bra för att vara så tidigt i lanseringen för Bethesda med.

Det som är tröttsamt är de som högljuddt vrålar om hur ointresserade de är av spelet och allt de läst eller sett ska vara fel och fortsätter nöta detta sida in och sida ut. Gör det lite rörigare att hitta relevant diskussion om själva spelet.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Vad kör folk för moddar till spelet? Själv kör jag DLSS-modden och FOV-modden.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Bara jag som genuint tycker det ser ut som ett (skittråkigt) meme?

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q